Gå til innhold

Den store eBay-tråden

Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Damn you AB, jeg har allerede svidd av for masse på Ebay denne uken :fnise:

Arrh, jeg ooog.. Dette er fra den siste måneden ca, venter på 37 pakker akkurat nå.. Jeg prøver å unnskylde med at det er julegaver.. :sjenert:

Jeg er forøvrig AB som skulle vært på ebay-avvenning!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du AB som kjøpte den Hair Bun greia, funka det da? Står at de sender til Worldwide, except sånn tusen land, deriblant Norge :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hver gang jeg går innpå her så må jeg bare sjekke ut/kjøpe litt mer :Hehe:

Endret av Ibanez
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Øyevipper til halloween :) Helt vanlige altså. Har sett øyevipper med fjær og sånn - er det virkelig noen som bruker det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du AB som kjøpte den Hair Bun greia, funka det da? Står at de sender til Worldwide, except sånn tusen land, deriblant Norge :klo:

Jeg fikk hvertfall denne mailen:

Dear xxx,

Regarding to your item:

(270740433158 x1) Roll Bun hair maker styling tool Lady Hair Accessory

We are excited to inform you that our Mr. Pigeon has started off and covered 25% of its journey. As stated in our auction, the shipment will take about 10-25 days during the delivery. Please be patient and wait for the arrival of your lovely item.

Should you have any queries, please feel free to contact us via 'eBay Message'. We will try our best to assist you to resolve the challenges facing ASAP.

Once again, thank you for giving us the opportunity to share with you our products. We strongly believe that quality, blended with excellent service, is the foundation for successful business.

Yours Faithfully Seller,

angelsupplier88

Så regner med at den er på vei og at alt er i orden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...