Havtorn Skrevet 1. november 2011 #501 Del Skrevet 1. november 2011 - Akrylpulver - Gel-topcoat - Uv-lampe - Dotting tools - Buffere og filer - Former til å støpe negler med - Neglehjul - Akrylvæske - Pensler Og div. annet småtteri. Dyreste var vel lampa til en 65 kr. Hekta jeg? Neeeei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 1. november 2011 #502 Del Skrevet 1. november 2011 Tips til ebaygaver til en 16 mnd gammel gutt?? Er det noen selgere som leverer raskt og har kanskje litt retropreget tøy eller lignende dere vet om?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 1. november 2011 #503 Del Skrevet 1. november 2011 Søk på Shoe-zoo eller leater shoes, da får du opp skinntøfler i flotte farger og noen er litt retro, har handlet masse slike som julegaver selv i år, og her har vesla ikke mindre enn to par Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 1. november 2011 #504 Del Skrevet 1. november 2011 Takk Spatula! Da har jeg kjøpt disse Shoe-zooene. Perfekt, for moren til babyen er veldig begeistra for pirater Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 1. november 2011 #505 Del Skrevet 1. november 2011 Bare hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hekta Skrevet 1. november 2011 #506 Del Skrevet 1. november 2011 Nøkkelring 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aubree Skrevet 1. november 2011 #507 Del Skrevet 1. november 2011 Nøkkelring Den vil jeg og ha :D Jeg kjøpte: Skjerf Rar dings Klokke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havtorn Skrevet 1. november 2011 #508 Del Skrevet 1. november 2011 Ei klokke til 1150 kr på eBay? Hyl, kjøper bare billigting der jeg. Hvordan gjør du det med moms osv, setter de ned? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hekta Skrevet 1. november 2011 #509 Del Skrevet 1. november 2011 Armband Hjarteform til julebaksten Svampebob underbukse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aubree Skrevet 2. november 2011 #510 Del Skrevet 2. november 2011 Ei klokke til 1150 kr på eBay? Hyl, kjøper bare billigting der jeg. Hvordan gjør du det med moms osv, setter de ned? Heheh nei for å si det sånn så kostet den klokka 10 dollar da jeg bestilte den Så etter jeg postet linken at den var satt opp til 200 dollar :o Sykt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 2. november 2011 #511 Del Skrevet 2. november 2011 Søk på Shoe-zoo eller leater shoes, da får du opp skinntøfler i flotte farger og noen er litt retro, har handlet masse slike som julegaver selv i år, og her har vesla ikke mindre enn to par Genialt! Tusen takk ...selv om du fikk meg til å bryte pakten min om å holde meg unna ebay en stund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havtorn Skrevet 2. november 2011 #512 Del Skrevet 2. november 2011 Tull og tøys! Blir bare glad til når jeg har dårlig samvittighet over å ha bestilt 10 pakker på evilbay, logger inn her og ser at mange andre gærne kvinnfolk er minst like ille! Keep buying! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 2. november 2011 #513 Del Skrevet 2. november 2011 Tull og tøys! Blir bare glad til når jeg har dårlig samvittighet over å ha bestilt 10 pakker på evilbay, logger inn her og ser at mange andre gærne kvinnfolk er minst like ille! Keep buying! Haha, nå måtte jeg le.. Evilbay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest redstar Skrevet 2. november 2011 #514 Del Skrevet 2. november 2011 Rar dings Måtte jeg også ha! Omg det har blitt sånn 20 kjøpt på evilbay i helgen... haha! Mangler maaaange julegaver til både mor, far og søstre... blir ikke lett dette:( Noen som har noen stilige lommeboken for menn og anbefale? Sambo trenger ny lommebok!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest redstar Skrevet 2. november 2011 #515 Del Skrevet 2. november 2011 Prøver å få kjøpt meg en voldtektsalarm, men de sender jo bare til USA Jeg kjøpte min alarm for under 100 lappen på Clas Olsen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizz84 Skrevet 2. november 2011 #516 Del Skrevet 2. november 2011 Tusen takk for så mange fine tips! Jeg er syk og har selv brukt noen timer på ebay de siste dagene, her er noen av mine kjøp: Vintage pakkepapir Cover til HTC Sensation Cover til HTC Sensation Skjærf Smykke Nøkkelring Smykke Smykke Øredobber Smykke Smykkesett 3pcs Schwarzkopf Osis Dust It Hair Mattifying Powder Smykke Baby tights Armbånd Lens Cleaning Pen for Canon 350D 400D 450D 30D 40D 5D Zoom unavailable Enlarge Sell one like this Lens Cleaning Pen for Canon UV-filter til kamera 18mm Rubber Eyecup for Canon 450D 400D 350D 300D 30D XT Zoom unavailable Enlarge Sell one like this 18mm Rubber Eyecup for Canon 3 Ring Macro Extension Tube for Canon EOS 350D 400D 500D 10D 30D 50D 5D II Enlarge Sell one like this 3 Ring Macro Extension Tube for Canon StarCraft figur StarCraft musematte Har shoppa en del kalendergaver til kjæresten og flere kollega-/venninnegaver og flere blir det nok. Har allerede lagret en god del i "Watch list" som jeg skal inn å kjøpe etterhvert samt flere jeg har bydd på som pågår... Det er lett å bli hekta! Digger ebay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeaMichele Skrevet 2. november 2011 #517 Del Skrevet 2. november 2011 ozzy flaskeåpner ozzy nøkkelring ipad beskytter ipad leather case øredobber gris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabudrue Skrevet 2. november 2011 #518 Del Skrevet 2. november 2011 10 x Gummibeskyttelse til søsteruret mitt;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 2. november 2011 #519 Del Skrevet 2. november 2011 10 x Gummibeskyttelse til søsteruret mitt;) Har du link? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aubree Skrevet 2. november 2011 #520 Del Skrevet 2. november 2011 Rar dings Måtte jeg også ha! Fikk min rare dings i dag Fungerte ikke kjempebra når håret mitt er så gradert :S Må øve litt på å få det fint tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå