Gå til innhold

Den store eBay-tråden

Anglofil

Anbefalte innlegg

- Akrylpulver

- Gel-topcoat

- Uv-lampe

- Dotting tools

- Buffere og filer

- Former til å støpe negler med

- Neglehjul

- Akrylvæske

- Pensler

Og div. annet småtteri. Dyreste var vel lampa til en 65 kr. :fnise: Hekta jeg? Neeeei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tips til ebaygaver til en 16 mnd gammel gutt?? Er det noen selgere som leverer raskt og har kanskje litt retropreget tøy eller lignende dere vet om??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søk på Shoe-zoo eller leater shoes, da får du opp skinntøfler i flotte farger og noen er litt retro, har handlet masse slike som julegaver selv i år, og her har vesla ikke mindre enn to par :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ei klokke til 1150 kr på eBay? Hyl, kjøper bare billigting der jeg. :fnise: Hvordan gjør du det med moms osv, setter de ned?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei klokke til 1150 kr på eBay? Hyl, kjøper bare billigting der jeg. :fnise: Hvordan gjør du det med moms osv, setter de ned?

Heheh nei for å si det sånn så kostet den klokka 10 dollar da jeg bestilte den :P Så etter jeg postet linken at den var satt opp til 200 dollar :o Sykt :P

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søk på Shoe-zoo eller leater shoes, da får du opp skinntøfler i flotte farger og noen er litt retro, har handlet masse slike som julegaver selv i år, og her har vesla ikke mindre enn to par :)

:takke: Genialt! Tusen takk :takke:

...selv om du fikk meg til å bryte pakten min om å holde meg unna ebay en stund :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tull og tøys! Blir bare glad til når jeg har dårlig samvittighet over å ha bestilt 10 pakker på evilbay, logger inn her og ser at mange andre gærne kvinnfolk er minst like ille! Keep buying!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tull og tøys! Blir bare glad til når jeg har dårlig samvittighet over å ha bestilt 10 pakker på evilbay, logger inn her og ser at mange andre gærne kvinnfolk er minst like ille! Keep buying!

Haha, nå måtte jeg le.. Evilbay :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest redstar

Rar dings :P

Måtte jeg også ha! Omg det har blitt sånn 20 kjøpt på evilbay i helgen... haha!

Mangler maaaange julegaver til både mor, far og søstre... blir ikke lett dette:(

Noen som har noen stilige lommeboken for menn og anbefale? Sambo trenger ny lommebok!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest redstar

Prøver å få kjøpt meg en voldtektsalarm, men de sender jo bare til USA :(

Jeg kjøpte min alarm for under 100 lappen på Clas Olsen!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...