Gå til innhold

Den store eBay-tråden

Anglofil

Anbefalte innlegg

Gjest chisandra
27 minutter siden, Thomasine skrev:

:PFinner ikke noe søkefelt jeg...trykket på alle tilbakemeldingene... Hvor søker man?

4E0223B9-E97A-4383-8F01-B6DCBE272669.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fått disse, veldig søte men innstikkpinnene var bøyd helt flate, fikk rettet de forsiktig ut.  Lå bare i en tynn liten ziplockpose. Tviler på at de er ekte sølv men. 

https://www.ebay.ca/itm/Fashion-Women-925-Sterling-Silver-Crystal-Rhinestone-Ear-Stud-Silver-Earrings/351498799277?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&var=621579925321&_trksid=p2057872.m2749.l2649

Endret av Peonjenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
15 hours ago, chisandra said:

4E0223B9-E97A-4383-8F01-B6DCBE272669.jpeg

Som over her, eller du kan trykke ctrl + F og skrive inn i boksen som popper opp :) 

Anonymkode: 73c95...bd4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Feedback på Ebay, Wish og aliexpress er omtrent 0 verdt. De fleste gir 5 stjerner med mindre varen er ødelagt. Men det greit å velge en selger som har 97%+ positiv feedback og har solgt en stund.

Anonymkode: 0531b...f1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
På 21.3.2018 den 18.46, Perelandra skrev:

Er det noen som har erfaring med dette skjørtet?

Det finnes i mange fine farger, og ser ut som et fint skjørt til hverdags/daglig bruk.

s-l400.jpg

Jeg kjøpte to av dette fra en engelsk selger i fjor. Jeg fikk et som var ok, det andre var i ekkelt glatt stoff og med merkelig passform. Selger mente at begge skjørtene var like til tross for bilder som tydelig viste noe annet. 

Jeg ble litt skuffa siden jeg er vandt med at det alltid går fint å handle fra England, men det ble litt bomkjøp her. 

Anonymkode: a402a...996

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.3.2018 den 23.40, AnonymBruker skrev:

Jeg kjøpte to av dette fra en engelsk selger i fjor. Jeg fikk et som var ok, det andre var i ekkelt glatt stoff og med merkelig passform. Selger mente at begge skjørtene var like til tross for bilder som tydelig viste noe annet. 

Jeg ble litt skuffa siden jeg er vandt med at det alltid går fint å handle fra England, men det ble litt bomkjøp her. 

Takk for svar! Så dumt at skjørtene ikke var like. Det var rart. Jeg har tenkt på å bestille ét først, og så eventuelt flere i andre farger dersom jeg er fornøyd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hvilke farger var det du kjøpte AB: a402a...996? 

Jeg tok sjansen på å bestille to stk, et lilla og et gult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 timer siden, Perelandra skrev:

Hvilke farger var det du kjøpte AB: a402a...996? 

Jeg tok sjansen på å bestille to stk, et lilla og et gult.

Svart og rødt. Det svarte var bra, det røde var fælt. Må få tilbakemelding når du får dem. Hvis dine er bra, har jeg lyst å prøve denne selgeren jeg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Summer Women Cherry Printing Tank Top For Short Tops Woman Sexy Slim Sleeveless Tie Front Ribbed Crop Tank Top TeesQI DIAN Push Up Women Swimsuit Sexy Bikini 2017 Padded Bra Swimwear Women Bandage Low Waist Bikini Set Maillot De Bain Femme Q52Fitness Women Yoga Top Sexy Push-up Sports Bra Yoga Fitness Vest Sport  Bra Workout Running Top BraSummer Of 2017  Bohemian V-neck Women Print Chiffon Beach Dress Increase Femail Vintage Style Sexy Hippie Boho Chic VestidosZAFUL Women Floral Wrap Mini Dress Bowknot Ruffles V-Neck Flower Print Dresses Casual Summer Female Dress Vestidos New ArrivalZAFUL Women Floral Print Mini Dress Ruffles Bowknot Sexy Low Cut Deep V-Neck A-Line Zipper Dresses Summer Party Dress VestidosZAFUL Women Polka Dot Mini Dress Button Up V-Neck Short Sleeves Bowknot Dresses Casual Loose Summer Dress 2018 New ArrivalROMWE Contrast Trimmed Rainbow Patch Crop Tees Summer Women T shirts 2016 Fashion Round Neck Short Sleeve White Casual T-ShirtSheinside Ruffle Sleeve Polka Dot Dress 2018 Spring V Neck Short Flounce Sleeve Belt Elegant Dress Women Short A Line Dress

Sukk, drømmer meg vekk til sommeren.... Har gått helt over til Aliexpress, synes varene der ofte er mye billigere forresten :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

På 2.4.2018 den 20.57, AnonymBruker skrev:

Svart og rødt. Det svarte var bra, det røde var fælt. Må få tilbakemelding når du får dem. Hvis dine er bra, har jeg lyst å prøve denne selgeren jeg også :)

Endelig fikk jeg skjørtene.Ting tar tid når man bestiller fra eBay.

Det lilla skjørtet er fint, og kommer garantert til å bli mye brukt. Eneste minus er at det lukter litt kjemisk, men det regner jeg med forsvinner i vask. Det gule er ikke like bra. Fargen er sterk, nesten selvlysende. Det gule kjørtet virker også tynnere i stoffet og mer gjennomsiktig, men det skyldes kanskje at fargen er mye lysere enn på det lilla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
AnonymBruker

Håper noen kan hjelpe her!
Er på utkikk etter body for voksne. Den må være stor i størrelsen, og gjerne litt utfordrende/sexy da den er til et kostyme.

Jeg regner med dere skjønner at jeg ikke fikk heeelt de resultatene jeg var ute etter når jeg søkte på "plus size sexy body" :fnise:

Anonymkode: 01d26...750

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
21 hours ago, AnonymBruker said:

Håper noen kan hjelpe her!
Er på utkikk etter body for voksne. Den må være stor i størrelsen, og gjerne litt utfordrende/sexy da den er til et kostyme.

Jeg regner med dere skjønner at jeg ikke fikk heeelt de resultatene jeg var ute etter når jeg søkte på "plus size sexy body" :fnise:

Anonymkode: 01d26...750

:Knegg: Prøv "bodysuit" istedet for bare body, det bør hjelpe litt hvertfall.

Anonymkode: 436a8...25b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse
På 15.6.2018 den 13.50, Kragebein skrev:

Jeg har rett og slett ikke handlet så mye i det siste. Har fått to av dette skjørtet i to farger, og det er skikkelig fint!

One sizeWaist 56-99cmlength :62cmline length:58cm

Alt for lite for meg, men takk for fin link. Likte skjørtet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 4/26/2018 at 7:08 PM, Perelandra said:

Endelig fikk jeg skjørtene.Ting tar tid når man bestiller fra eBay.

Det lilla skjørtet er fint, og kommer garantert til å bli mye brukt. Eneste minus er at det lukter litt kjemisk, men det regner jeg med forsvinner i vask. Det gule er ikke like bra. Fargen er sterk, nesten selvlysende. Det gule kjørtet virker også tynnere i stoffet og mer gjennomsiktig, men det skyldes kanskje at fargen er mye lysere enn på det lilla.

Det kommer vel litt an på hvor en handler fra. Jeg pleier ofte å velge bare Europe under item location :) fra UK tar det stort sett en liten uke.

Anonymkode: d128a...161

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...