AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #13861 Del Skrevet 9. mars 2015 Er det riktig link til mascaraen nå? Får man liksom lengre vipper med denne mascaraen? Jepp nå er det riktig link. Jeg vet ikke, men mascaraen har fått mye skryt fra andre som har bestilt den, så derfor er jeg ganske så spent selv. Men om det blir et bomkjøp, så er det ikke krise. Om du søker på før/etter bilder på google, så finner du ganske mange som har fått et fint resultat. Anonymous poster hash: 26d3f...047 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåbæret. Skrevet 9. mars 2015 #13862 Del Skrevet 9. mars 2015 Jepp nå er det riktig link. Jeg vet ikke, men mascaraen har fått mye skryt fra andre som har bestilt den, så derfor er jeg ganske så spent selv. Men om det blir et bomkjøp, så er det ikke krise. Om du søker på før/etter bilder på google, så finner du ganske mange som har fått et fint resultat. Fra meg. (Kom visst opp som anonym) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 9. mars 2015 #13863 Del Skrevet 9. mars 2015 Den inneholder en beholder med vanlig mascara, og en med fiber. Man tar på mascaraen, så et lag med fiber, så et lag til med mascara. Mascaraen legger seg da oppå fibrene og gir illusjonen av lengre vipper. Bare vær ops på at man fort kan få litt "edderkoppvipper" av den, har sett mye av de i eBay-gruppene på Facebook Anonymous poster hash: 73bef...62d Jepp nå er det riktig link. Jeg vet ikke, men mascaraen har fått mye skryt fra andre som har bestilt den, så derfor er jeg ganske så spent selv. Men om det blir et bomkjøp, så er det ikke krise. Om du søker på før/etter bilder på google, så finner du ganske mange som har fått et fint resultat. Anonymous poster hash: 26d3f...047 Ok Bestilte den nå, kostet jo bare 35 kr så Håper det ikke blir edderkoppvipper da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåbæret. Skrevet 9. mars 2015 #13864 Del Skrevet 9. mars 2015 Ok Bestilte den nå, kostet jo bare 35 kr så Håper det ikke blir edderkoppvipper da Så bra. Vi får håpe på det beste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss Selfridge Skrevet 9. mars 2015 #13865 Del Skrevet 9. mars 2015 Ok Bestilte den nå, kostet jo bare 35 kr så Håper det ikke blir edderkoppvipper da Så bra. Vi får håpe på det beste. Bestilte jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåbæret. Skrevet 9. mars 2015 #13866 Del Skrevet 9. mars 2015 Bestilte jeg også! Supert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 9. mars 2015 #13867 Del Skrevet 9. mars 2015 Det er vel ingen regel (eller hva jeg skal kalle det)? Jeg har faktisk fått pakken i posten 4-5 dager etter bestilling et par, tre ganger Noe regel er det vel ikke, men det inngår jo i feedbacken. Et av punktene er "How quickly did the seller ship the item". Skjønner jo at selveste frakten tar sin tid, men at det tar så mange dager før det blir sendt vet jeg ikke om jeg har vært borti. Men den kommer når den kommer, jeg ble bare litt overrasket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #13868 Del Skrevet 9. mars 2015 Jepp nå er det riktig link. Jeg vet ikke, men mascaraen har fått mye skryt fra andre som har bestilt den, så derfor er jeg ganske så spent selv. Men om det blir et bomkjøp, så er det ikke krise. Om du søker på før/etter bilder på google, så finner du ganske mange som har fått et fint resultat. Anonymous poster hash: 26d3f...047 Den har jo også fått mye kritikk. Er mange som har fått pakker hvor selve mascaraen lukter maling. Mtp hun i DK som hadde blitt dårlig av kontureringspaletten og havnet hos legen (som sendte den inn til analyse og de fant over 450 farlige stoffer) ville jeg latt være å bruke mascaren. Bruk heller fiberdelen med din vanlige mascare, og få for all del ikke fibrene i øyet. Jeg kommer til å holde meg til koreansk kosmetikk fra nå av når det gjelder sminke fra Asia. Anonymous poster hash: 83fc3...f5f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pandabear Skrevet 10. mars 2015 #13869 Del Skrevet 10. mars 2015 Den har jo også fått mye kritikk. Er mange som har fått pakker hvor selve mascaraen lukter maling. Mtp hun i DK som hadde blitt dårlig av kontureringspaletten og havnet hos legen (som sendte den inn til analyse og de fant over 450 farlige stoffer) ville jeg latt være å bruke mascaren. Bruk heller fiberdelen med din vanlige mascare, og få for all del ikke fibrene i øyet. Jeg kommer til å holde meg til koreansk kosmetikk fra nå av når det gjelder sminke fra Asia.Anonymous poster hash: 83fc3...f5f Til de siste, blitt helt frelst av koreansk kosmetikk selv! Utrolig nye bra! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #13870 Del Skrevet 10. mars 2015 Er det noen som har kjøpt noen fine sko, gjerne heels i god kvalitet til en ok pris? Anonymous poster hash: 90760...997 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #13871 Del Skrevet 10. mars 2015 Den har jo også fått mye kritikk. Er mange som har fått pakker hvor selve mascaraen lukter maling. Mtp hun i DK som hadde blitt dårlig av kontureringspaletten og havnet hos legen (som sendte den inn til analyse og de fant over 450 farlige stoffer) ville jeg latt være å bruke mascaren. Bruk heller fiberdelen med din vanlige mascare, og få for all del ikke fibrene i øyet. Jeg kommer til å holde meg til koreansk kosmetikk fra nå av når det gjelder sminke fra Asia. Anonymous poster hash: 83fc3...f5f Til de siste, blitt helt frelst av koreansk kosmetikk selv! Utrolig nye bra! Enig med dere!!! Frelst Anonymous poster hash: ca9b1...9a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 10. mars 2015 #13872 Del Skrevet 10. mars 2015 Ikke kjøp denne. Gjorde bare føttene utrolig tørre og ingen død hud har falt av over en uke etter. http://www.ebay.com/itm/271608302128?_trksid=p2059210.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A.s Skrevet 11. mars 2015 #13873 Del Skrevet 11. mars 2015 Jeg bruker fibermascara fra Loreal, den er kjempegod , denne; http://www.junipersjournal.com/wp-content/uploads/2011/04/Mascara_Double_ferme.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvea Skrevet 11. mars 2015 #13874 Del Skrevet 11. mars 2015 Ikke kjøp denne. Gjorde bare føttene utrolig tørre og ingen død hud har falt av over en uke etter. http://www.ebay.com/itm/271608302128?_trksid=p2059210.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Jeg har brukt denne og er kjempefornøyd. Har visst nok kjøpt av en annen selger som hadde i beskrivelsen at om man ikke fikk ønsket effekt, så skulle man bruke en pakke til. Noen kan til og med trenge hele tre "behandlinger" før det fungerer. Den første gangen måtte jeg bruke 2 stk, men når jeg tok i februar nå sist gang så holdt det i massevis med en Dårlig av selgeren du kjøpte av å ikke informere om at man kan være nøtt til å trenge flere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #13875 Del Skrevet 11. mars 2015 Til de siste, blitt helt frelst av koreansk kosmetikk selv! Utrolig nye bra! Enig med dere!!! Frelst Anonymous poster hash: ca9b1...9a6 Om dere ikke allerede er medlemmer kan jeg anbefale gruppa "Koreansk kosmetikk" på facebook, der er det mye å lære En fin gruppe for oss som ikke liker disse eBay-gruppene, for "gi meg link til produkt" poster er ikke tillatt der inne. Et mye mer voksent klima Anonymous poster hash: 83fc3...f5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #13876 Del Skrevet 11. mars 2015 Om dere ikke allerede er medlemmer kan jeg anbefale gruppa "Koreansk kosmetikk" på facebook, der er det mye å lære En fin gruppe for oss som ikke liker disse eBay-gruppene, for "gi meg link til produkt" poster er ikke tillatt der inne. Et mye mer voksent klima Anonymous poster hash: 83fc3...f5f Er allerede medlem, er helt enig med deg Anonymous poster hash: ca9b1...9a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #13877 Del Skrevet 11. mars 2015 er det " Korean Cosmetic N Skincare" dere mener? Anonymous poster hash: 3cb62...46e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #13878 Del Skrevet 11. mars 2015 er det " Korean Cosmetic N Skincare" dere mener? Anonymous poster hash: 3cb62...46e Nei, gruppe heter Koreansk Kosmetikk. Anonymous poster hash: 83fc3...f5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bud Skrevet 12. mars 2015 #13879 Del Skrevet 12. mars 2015 Kjøpte denna jeg. http://www.ebay.com/itm/Vintage-embossed-4-Lb-Kelly-The-Worlds-Finest-double-bit-axe-head-nice-/231501004527?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item35e688feef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #13880 Del Skrevet 12. mars 2015 Kjøpte denna jeg. http://www.ebay.com/itm/Vintage-embossed-4-Lb-Kelly-The-Worlds-Finest-double-bit-axe-head-nice-/231501004527?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item35e688feef Hva skal du med den?Anonymous poster hash: 00703...b48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå