Gå til innhold

Den store eBay-tråden

Anglofil

Anbefalte innlegg

Gjest chisandra

Tusen takk, nå fikk jeg litt ro i sjelen! :fnise: Hvor lang til pleier det å ta før dere får pakkene? Jeg ser at det varierer veldig, men tar det virkelig rundt 8 uker?

Det varierer fra noen dager til 2-3 uker.

Forbered deg på maaange ebay-timer hvis du blir fornøyd. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk denne i dag. Helt nydelig kjole, men de oppgitte målene stemmer ikke, dessverre. Midjen i str. S er 58 cm! Ifølge selger er den 66-70 cm, noe som hadde vært godmål for meg som er 63-64 cm rundt midjen. Jeje, fram med symaskinen. :)

Edit.: Nå fant jeg den hos flere selgere, målene er forskjellige hos alle. Jeg skulle nok ha sjekket flere før jeg kjøpte. Hos en selger er midjemålet oppgitt til 62 cm, så det stemmer bedre. Tror jeg blir å bestille en ny kjole.

...og der var det gjort. Jeg vilvilvil ha den kjolen! :sur:

Fra hvilken selger kjøpte du fra nå? :) veldig pen kjole!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera

Fra hvilken selger kjøpte du fra nå? :) veldig pen kjole!

Denne. Men det er jo samme kjole som jeg kjøpte sist, så jeg tror ikke selger spiller så stor rolle. Jeg må bare bestille den større. :)

Kjolen er virkelig flott, og fasongen passer meg veldig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen som har kjøpt produkter fra theBalm?

Anonymous poster hash: 8e0d5...9c3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som vet av noen fine kjoler som går til rett over knærne?

Jeg synes alle de kjolene jeg ser på ebay er enten veldig minikjoler som så vidt dekker rumpa, eller så går de ned til anklene.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ingen mulighet for oss å bruke eBay bucks programmet? Hadde vært supert å få tilbake noen kroner for hvert kjøp... :sjenert:

Endret av Pomelo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen her som har kjøpt sånne klistremerker til å klistre på vinduet for å hindre innsyn?

link?:)

Anonymous poster hash: 8c2d6...0c2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen her som har kjøpt sånne klistremerker til å klistre på vinduet for å hindre innsyn?

link? :)

Anonymous poster hash: 8c2d6...0c2

Finnes det noe greiere enn Amorf fra IKEA for å hindre innsyn, da?

Anonymous poster hash: 651f1...111

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har noen bikinier de vil anbefale? Og high waisted shorts /evt m denim. :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

a3Yzpn1_700b.jpg

Anonymous poster hash: c90a6...9c7

Haha, denne måtte jeg linke til søsteren min. Hun har gjort et heftig bomkjøp på brudekjole fra Ebay selv :fnise:

Wooden Right Hand

Like fin som de du kan kjøpe i interiørbutikker.

Ugh, vi har slike på jobb. Synes de er så freaky :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er størrelsen? Står at M tilsvarer 34 og L 38, og jeg er str 36... :roll:

Jeg bestilte Asian L, er en normal S/36, men kan på enkelte ting gå ned i XS/34. På meg sitter den som støpt. Veldig bra kvalitet, til en billig penge. Vurderer nå å kjøpe den igjen i rosa :)

Jeg fikk denne i dag. Helt nydelig kjole, men de oppgitte målene stemmer ikke, dessverre. Midjen i str. S er 58 cm! Ifølge selger er den 66-70 cm, noe som hadde vært godmål for meg som er 63-64 cm rundt midjen. Jeje, fram med symaskinen. :)

Edit.: Nå fant jeg den hos flere selgere, målene er forskjellige hos alle. Jeg skulle nok ha sjekket flere før jeg kjøpte. Hos en selger er midjemålet oppgitt til 62 cm, så det stemmer bedre. Tror jeg blir å bestille en ny kjole.

...og der var det gjort. Jeg vilvilvil ha den kjolen! :sur:

Æsj, vært i samme situasjon selv. Betalte 200 kr for en kjole (med frakt inkludert) hvor det viser seg at selgeren har oppgitt feil livmål i annonsen. Prøvde å opprette sak på det, men ebay lot saken gå til selgerens favør. Enda jeg prøvde flere ganger å forklare at en retur vil koste mer enn kjolen er verdt, og de kun tilbød 10 dollar i frakt tilbake (fant ut at med sporing, ville sendingen koste ca. 30 dollar). Veldig kjipt, for kjolen var veldig pen egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Hva heter egentlig disse type kjolene?

Anonymous poster hash: 05094...412

Anonymous poster hash: 05094...412
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera

Æsj, vært i samme situasjon selv. Betalte 200 kr for en kjole (med frakt inkludert) hvor det viser seg at selgeren har oppgitt feil livmål i annonsen. Prøvde å opprette sak på det, men ebay lot saken gå til selgerens favør. Enda jeg prøvde flere ganger å forklare at en retur vil koste mer enn kjolen er verdt, og de kun tilbød 10 dollar i frakt tilbake (fant ut at med sporing, ville sendingen koste ca. 30 dollar). Veldig kjipt, for kjolen var veldig pen egentlig.

Ja, det er irriterende. Det er jo ikke en kjempekostnad for oss her oppe, men når det koster mer/det samme å sende tilbake kjolen som å kjøpe en ny blir dessverre valget enkelt. Dessuten ville det jo tatt forferdelig lang tid, og jeg vil nå helst ha kjolen mens det ennå er sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...