Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei alle sammen :) jeg trenger litt hjelp.. Jeg kjøpte ett par sko for ca 200,- her før nyttår, å jeg har enda ikke fått de.. Har prøvd å skrevet flere mailer til selgeren, uten å få noe som helst respons.. HVA gjør jeg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

MED SPEIL! så smart :fnise: Sånn vil jeg ha :sminkedokke:

Ja det var veldig smart :danse: Gleder meg til det plomper ned i postkassa mi :ler:

• Liker 1
Skrevet

Det dekselet er desverre helt jævlig kvalitet på.. Ble ødelagt i sømmene både på yttersiden, der lukkemagneten er, og der kortene skal være.. Samt at speilet er i plastikk å går såvidt an å se seg selv i det :/

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hei alle sammen :) jeg trenger litt hjelp.. Jeg kjøpte ett par sko for ca 200,- her før nyttår, å jeg har enda ikke fått de.. Har prøvd å skrevet flere mailer til selgeren, uten å få noe som helst respons.. HVA gjør jeg?

Du må opprette en sak mot selgeren.

Anonymous poster hash: 8e0d5...9c3

Skrevet

Ja hvordan gjør jeg det egentlig?

Skrevet

Bestilt litt i det siste, venter enda på alt men det meste skal være rett rundt hjørnet nå.

Kjempesøt kjole.

Hvit og gul bikini.

Svart bikini

Eske til å ha ringene pent og sortert i.

Skrevet

Det dekselet er desverre helt jævlig kvalitet på.. Ble ødelagt i sømmene både på yttersiden, der lukkemagneten er, og der kortene skal være.. Samt at speilet er i plastikk å går såvidt an å se seg selv i det :/

Åå :( Jaja får nå se åssen det er. Kosta ikke så mye akkurat :)

AnonymBruker
Skrevet

Linker fra mine lister som er kategorisert.

Pussefiller - geniale til å rengjøre TV,pc skjerm, speil, briller

Solbriller - Liker disse veldig godt, virker som god kvalitet

Solbriller - Til broren min som liker litt uvanlige solbriller og acc

Blonderemse - DIY prosjekt jeg holder på med

Veske - Fin

Ryggsekk - "Vintage"

Smykke - "Vintage" brun diamant

Smykke - Sommerlige blomster

Smykke - Gul rose

Sko - Ikke behagelige å gå med over flere timer, men andre forsøk med innlegg holder føttene seg fint. Str som norsk

Sko - Overraskende fine, passformen er perfekt.

Kjole - En favoritt

Skjørt - Helt grei, hverken mer eller mindre

Hår "styling-hjelp" - Genialt! Ofte i bruk.

Hårklipe - Søt, den ene steinen var løs men litt neglelakk og superlim fikset det- ingen tegn til at noen faller av etter den operasjonen.......

Hårklipe- Et godt kjøp, den ser finere ut i virkeligheten

Hårpynt - Nydelig

Hårkliper uten pynt - Fine til trening eller under sminking eller frisering

Hårnåler - God kvalitet

Hårpynt- Helt grei kvalitet, gikk over med neglelakk i tilfelle.

Håntpynt- Ikke den beste kvaliteten, men ser fin ut på avstand.

Sexy truse - God kvalitet

Sømløs truse - Myke og gode

Truser - Jeg elsker disse, dette er mensentrusene som ble til hverdagstruser innimellom også.

Et sett undertøy - Kun brukt til spesielle anledninger, med god tilbakemelding :) :)

Samme som den over - Tok i L og det var lurt, den tilsvarer en norsk S.

Skoinnlegg - Genial

Skoinnlegg - Helt grei i bruk

Skoinnlegg bak - Disse likte jeg bedre enn de under

Skoinnlegg bak

Sommerkjole maxidress - Med en jakke til ser kjolen ekstra fin ut. En del brukt allerede.

Kjole rød - Nydelig, kunne jeg brukt symaskin ville jeg dempet litt på skjørtedelen. Men det bare en detalj.

" Pengesekk " - Skikkelig søt

Pengepung - Bruker den til å samle sminke som foreslått, i vesken.

Feminine shorts - Har i hvit og grønn

Kort skjørt - Feminin og søt

Anonymous poster hash: ca9b1...9a6
  • Liker 5
Skrevet (endret)

Kjøpte disse for et par mnd siden:

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=310820166138&ssPageName=ADME:L:OC:US:3160

Forventet meg ikke all verden av dem siden de var så billige, men de var overraskende gode og jammen greide de seg fint gjennom 2 1/2 uke med trasking i utlandet (la bare inn noen tynne såler i tuppen).

Lissene holdt ikke så lenge da, så de er nå byttet ut med noen i en annen farge :)

Nå har jeg, på oppfordring fra en i koreasminke-tråden, kjøpt noen ansiktskluter i mikrofiber.

Og et sett med fine spisepinner!

Edit: Og jojobaolje! Billigere enn på apoteket, forhåpentligvis er den bra :)

Endret av Anoia
Skrevet

Bestilt litt i det siste, venter enda på alt men det meste skal være rett rundt hjørnet nå.

Kjempesøt kjole.

Hvit og gul bikini.

Svart bikini

Eske til å ha ringene pent og sortert i.

Kunne du ha gitt tilbakemelding på hvordan bikiniene er? :)

Skrevet

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=310820166138&ssPageName=ADME:L:OC:US:3160

Forventet meg ikke all verden av dem siden de var så billige, men de var overraskende gode og jammen greide de seg fint gjennom 2 1/2 uke med trasking i utlandet (la bare inn noen tynne såler i tuppen).

Lissene holdt ikke så lenge da, så de er nå byttet ut med noen i en annen farge :)

Så kule! Hvilken størrelse kjøpte du, og hvilken størrelse bruker du til vanlig?

Skrevet

Så kule! Hvilken størrelse kjøpte du, og hvilken størrelse bruker du til vanlig?

Kjøpte str 8.5, bruker 39 til vanlig.

De var bittelitt romslige til meg, så jeg kunne nok fint klart meg med str 8, men på den annen side fikk jeg god plass til ekstra såle, og kan bruke to par sokker hvis det er kaldt :P

• Liker 1
Skrevet

Kjøpte str 8.5, bruker 39 til vanlig.

De var bittelitt romslige til meg, så jeg kunne nok fint klart meg med str 8, men på den annen side fikk jeg god plass til ekstra såle, og kan bruke to par sokker hvis det er kaldt :P

Takk, jeg har skikkelig lyst på disse, tror jeg er nødt til å handle litt nå! :laugh:

• Liker 1
Skrevet

Nå har jeg, på oppfordring fra en i koreasminke-tråden, kjøpt noen ansiktskluter i mikrofiber.

Og et sett med fine spisepinner!

Edit: Og jojobaolje! Billigere enn på apoteket, forhåpentligvis er den bra :)

Har du link til jojobaen?

AnonymBruker
Skrevet

Hva har dere på Interests-listen deres? Trenger inspirasjon :P

Anonymous poster hash: 05094...412
Gjest Solmåne
Skrevet

Hvordan er str. på toppen?

Jeg pleier å bruke S, av og til M men bestilte denne i M og syns den passet meg fint :)

AnonymBruker
Skrevet

Har kjøpt meg badedrakt for feitefolk. :,( Har ikke fått den enda, men håper at den holder inne mine viltflytende valker. Sommerkroppen 2016; here I come!

Anonymous poster hash: febaf...49d
  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...