Ceciliebodo Skrevet 16. mai 2014 #11621 Skrevet 16. mai 2014 Hei alle sammen jeg trenger litt hjelp.. Jeg kjøpte ett par sko for ca 200,- her før nyttår, å jeg har enda ikke fått de.. Har prøvd å skrevet flere mailer til selgeren, uten å få noe som helst respons.. HVA gjør jeg?
Pomelo Skrevet 16. mai 2014 #11622 Skrevet 16. mai 2014 Måtte handle litt også igjen siden det begynner å minke på pakkene i postkassa http://www.ebay.com/itm/360921036148 Søtt mobildeksel med kortholder, jeg valgte design K http://www.ebay.com/itm/131076633268 Enda et mobildeksel med kortholder og SPEIL MED SPEIL! så smart Sånn vil jeg ha
Sitronmelis Skrevet 16. mai 2014 #11623 Skrevet 16. mai 2014 MED SPEIL! så smart Sånn vil jeg ha Ja det var veldig smart Gleder meg til det plomper ned i postkassa mi 1
Ceciliebodo Skrevet 16. mai 2014 #11624 Skrevet 16. mai 2014 Det dekselet er desverre helt jævlig kvalitet på.. Ble ødelagt i sømmene både på yttersiden, der lukkemagneten er, og der kortene skal være.. Samt at speilet er i plastikk å går såvidt an å se seg selv i det :/ 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #11625 Skrevet 16. mai 2014 Hei alle sammen jeg trenger litt hjelp.. Jeg kjøpte ett par sko for ca 200,- her før nyttår, å jeg har enda ikke fått de.. Har prøvd å skrevet flere mailer til selgeren, uten å få noe som helst respons.. HVA gjør jeg? Du må opprette en sak mot selgeren. Anonymous poster hash: 8e0d5...9c3
oreokake Skrevet 17. mai 2014 #11627 Skrevet 17. mai 2014 Bestilt litt i det siste, venter enda på alt men det meste skal være rett rundt hjørnet nå. Kjempesøt kjole. Hvit og gul bikini. Svart bikini Eske til å ha ringene pent og sortert i.
Sitronmelis Skrevet 17. mai 2014 #11628 Skrevet 17. mai 2014 Det dekselet er desverre helt jævlig kvalitet på.. Ble ødelagt i sømmene både på yttersiden, der lukkemagneten er, og der kortene skal være.. Samt at speilet er i plastikk å går såvidt an å se seg selv i det :/ Åå Jaja får nå se åssen det er. Kosta ikke så mye akkurat
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #11629 Skrevet 17. mai 2014 Linker fra mine lister som er kategorisert. Pussefiller - geniale til å rengjøre TV,pc skjerm, speil, briller Solbriller - Liker disse veldig godt, virker som god kvalitet Solbriller - Til broren min som liker litt uvanlige solbriller og acc Blonderemse - DIY prosjekt jeg holder på med Veske - Fin Ryggsekk - "Vintage" Smykke - "Vintage" brun diamant Smykke - Sommerlige blomster Smykke - Gul rose Sko - Ikke behagelige å gå med over flere timer, men andre forsøk med innlegg holder føttene seg fint. Str som norsk Sko - Overraskende fine, passformen er perfekt. Kjole - En favoritt Skjørt - Helt grei, hverken mer eller mindre Hår "styling-hjelp" - Genialt! Ofte i bruk. Hårklipe - Søt, den ene steinen var løs men litt neglelakk og superlim fikset det- ingen tegn til at noen faller av etter den operasjonen....... Hårklipe- Et godt kjøp, den ser finere ut i virkeligheten Hårpynt - Nydelig Hårkliper uten pynt - Fine til trening eller under sminking eller frisering Hårnåler - God kvalitet Hårpynt- Helt grei kvalitet, gikk over med neglelakk i tilfelle. Håntpynt- Ikke den beste kvaliteten, men ser fin ut på avstand. Sexy truse - God kvalitet Sømløs truse - Myke og gode Truser - Jeg elsker disse, dette er mensentrusene som ble til hverdagstruser innimellom også. Et sett undertøy - Kun brukt til spesielle anledninger, med god tilbakemelding :) Samme som den over - Tok i L og det var lurt, den tilsvarer en norsk S. Skoinnlegg - Genial Skoinnlegg - Helt grei i bruk Skoinnlegg bak - Disse likte jeg bedre enn de under Skoinnlegg bak Sommerkjole maxidress - Med en jakke til ser kjolen ekstra fin ut. En del brukt allerede. Kjole rød - Nydelig, kunne jeg brukt symaskin ville jeg dempet litt på skjørtedelen. Men det bare en detalj. " Pengesekk " - Skikkelig søt Pengepung - Bruker den til å samle sminke som foreslått, i vesken. Feminine shorts - Har i hvit og grønn Kort skjørt - Feminin og søt Anonymous poster hash: ca9b1...9a6 5
Anoia Skrevet 18. mai 2014 #11630 Skrevet 18. mai 2014 (endret) Kjøpte disse for et par mnd siden: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=310820166138&ssPageName=ADME:L:OC:US:3160 Forventet meg ikke all verden av dem siden de var så billige, men de var overraskende gode og jammen greide de seg fint gjennom 2 1/2 uke med trasking i utlandet (la bare inn noen tynne såler i tuppen). Lissene holdt ikke så lenge da, så de er nå byttet ut med noen i en annen farge Nå har jeg, på oppfordring fra en i koreasminke-tråden, kjøpt noen ansiktskluter i mikrofiber. Og et sett med fine spisepinner! Edit: Og jojobaolje! Billigere enn på apoteket, forhåpentligvis er den bra Endret 18. mai 2014 av Anoia
Pepperbiff Skrevet 18. mai 2014 #11631 Skrevet 18. mai 2014 Bestilt litt i det siste, venter enda på alt men det meste skal være rett rundt hjørnet nå. Kjempesøt kjole. Hvit og gul bikini. Svart bikini Eske til å ha ringene pent og sortert i. Kunne du ha gitt tilbakemelding på hvordan bikiniene er?
Pringle Skrevet 18. mai 2014 #11632 Skrevet 18. mai 2014 Kjøpte disse for et par mnd siden: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=310820166138&ssPageName=ADME:L:OC:US:3160 Forventet meg ikke all verden av dem siden de var så billige, men de var overraskende gode og jammen greide de seg fint gjennom 2 1/2 uke med trasking i utlandet (la bare inn noen tynne såler i tuppen). Lissene holdt ikke så lenge da, så de er nå byttet ut med noen i en annen farge Så kule! Hvilken størrelse kjøpte du, og hvilken størrelse bruker du til vanlig?
Anoia Skrevet 18. mai 2014 #11633 Skrevet 18. mai 2014 Så kule! Hvilken størrelse kjøpte du, og hvilken størrelse bruker du til vanlig? Kjøpte str 8.5, bruker 39 til vanlig. De var bittelitt romslige til meg, så jeg kunne nok fint klart meg med str 8, men på den annen side fikk jeg god plass til ekstra såle, og kan bruke to par sokker hvis det er kaldt 1
Pringle Skrevet 18. mai 2014 #11634 Skrevet 18. mai 2014 Kjøpte str 8.5, bruker 39 til vanlig. De var bittelitt romslige til meg, så jeg kunne nok fint klart meg med str 8, men på den annen side fikk jeg god plass til ekstra såle, og kan bruke to par sokker hvis det er kaldt Takk, jeg har skikkelig lyst på disse, tror jeg er nødt til å handle litt nå! 1
Binta Ba Skrevet 18. mai 2014 #11635 Skrevet 18. mai 2014 Kjøpte disse for et par mnd siden: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=310820166138&ssPageName=ADME:L:OC:US:3160 Forventet meg ikke all verden av dem siden de var så billige, men de var overraskende gode og jammen greide de seg fint gjennom 2 1/2 uke med trasking i utlandet (la bare inn noen tynne såler i tuppen). Lissene holdt ikke så lenge da, så de er nå byttet ut med noen i en annen farge Nå har jeg, på oppfordring fra en i koreasminke-tråden, kjøpt noen ansiktskluter i mikrofiber. Og et sett med fine spisepinner! Edit: Og jojobaolje! Billigere enn på apoteket, forhåpentligvis er den bra Har du link til jojobaen?
Anoia Skrevet 18. mai 2014 #11636 Skrevet 18. mai 2014 Har du link til jojobaen? Gikk for denne: http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=121061967953&ssPageName=ADME:L:OC:US:3160 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #11637 Skrevet 19. mai 2014 Hva har dere på Interests-listen deres? Trenger inspirasjon Anonymous poster hash: 05094...412
Gjest Solmåne Skrevet 19. mai 2014 #11638 Skrevet 19. mai 2014 Hvordan er str. på toppen? Jeg pleier å bruke S, av og til M men bestilte denne i M og syns den passet meg fint
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #11639 Skrevet 19. mai 2014 Har kjøpt meg badedrakt for feitefolk. :,( Har ikke fått den enda, men håper at den holder inne mine viltflytende valker. Sommerkroppen 2016; here I come! Anonymous poster hash: febaf...49d 3
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #11640 Skrevet 19. mai 2014 Hatt til pressang til venninna min. Hevn for skikkelig stygg burdagspressang! http://www.ebay.com/itm/E10284-NEW-BUCKET-HAT-SUN-CAP-CRUSHER-WOMEN-SPRING-SUMMER-VISOR-LADIES-/181413907460?pt=US_Hats&hash=item2a3d1c8c04 Anonymous poster hash: febaf...49d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå