Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen med gode erfaringer/gode forslag til undertøysett? Evt selgere som har solgt gode produkter og har et godt utvalg? Tenker da ikke harry leopardgreier og denslags ;)

Anonymous poster hash: 9c0c2...605
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen med gode erfaringer/gode forslag til undertøysett? Evt selgere som har solgt gode produkter og har et godt utvalg? Tenker da ikke harry leopardgreier og denslags ;)

Anonymous poster hash: 9c0c2...605

Ta deg en snikerunde her, jeg har tidligere hatt god erfaring med selger og kvalitet (hvis du ser etter "hverdags"). 6 BHer til ca 200 er billig om du sammenligner mot H&M,Lindex, KappAhl osv. Samme type kvalitet.

• Liker 2
Skrevet

Pixel solbriller i leopard. Så tacky at de er kule :fnise:

Burt's bees beeswax lipbalm 4-pack Er superglad i den med grapefruit, foretrekker å smøre inn truten med den før jeg legger meg. Måtte prøve de andre også :)

Stila In the light øyeskyggepalett

Stila In the moment øyeskyggepalett

Tarte Bow & Go øyeskyggepalett

Opalitt steinsmykke

Lapis Lazuli steinsmykke

Rhodonitt steinsmykke

Ametyst steinsmykke

Jeg har et alvorlig øyeskyggepalett og steinsmykkeproblem. :icon_lol:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har! I svart. Det er kjempefint. Bruker det ofte :)

Så bra! Nå fikk jeg endå mer lyst på det. :P Hvor høy er du? og går skjørtet helt ned i bakken? :)

Anonymous poster hash: 49562...24b

Gjest Toppris
Skrevet (endret)

Så bra! Nå fikk jeg endå mer lyst på det. :P Hvor høy er du? og går skjørtet helt ned i bakken? :)

Anonymous poster hash: 49562...24b

Hehe :P Jeg er 170 cm. Det går ikke helt ned til bakken nei, sånn ca til anklene, sånn som på bildet, om jeg ikke husker helt feil :)

Edit: måtte gå å sjekke nå. Det rekker meg til over anklene, så nederste del av leggen da, hehe

Endret av Toppris
Skrevet

Kan dere gi meg linker til sexy outfits? :)

AnonymBruker
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk denne i dag. Helt nydelig kjole, men de oppgitte målene stemmer ikke, dessverre. Midjen i str. S er 58 cm! Ifølge selger er den 66-70 cm, noe som hadde vært godmål for meg som er 63-64 cm rundt midjen. Jeje, fram med symaskinen. :)

Edit.: Nå fant jeg den hos flere selgere, målene er forskjellige hos alle. Jeg skulle nok ha sjekket flere før jeg kjøpte. Hos en selger er midjemålet oppgitt til 62 cm, så det stemmer bedre. Tror jeg blir å bestille en ny kjole.

...og der var det gjort. Jeg vilvilvil ha den kjolen! :sur:

Samme problem gjaldt min kjole. :sur:

Hvordan syr du kjolen større? I såfall vil jeg osgså gjøre det. :P

Anonymous poster hash: 35076...147

Gjest Inggolf
Gjest Emera
Skrevet

Samme problem gjaldt min kjole. :sur:

Hvordan syr du kjolen større? I såfall vil jeg osgså gjøre det. :P

Anonymous poster hash: 35076...147

Jeg bestilte ny. Hadde først tenkt å sy den ut, men så fort at det ikke var særlig sømmemonn.

Gjest Emera
Skrevet

Hvor lenge tar dere vare på ordrebekreftelsene som kommer på e-post? Det blir så mange etter hvert. Ser at de ligger i kjøpshistorikken hos eBay i 3 år, så det er vel ikke nødvendig å beholde dem så lenge på e-post, kanskje.

PayPal-kvitteringene tar jeg vare på og legger i en egen kvitteringsmappe i e-posten.

Skrevet

Det er LANGT strengere regler i USA for å omsette kopierte varer. Straffene er også langt langt høyere. Derfor er det langt mindre omsetning av falske produkter selv mellom privatpersoner. Det er først og fremst når man handler fra asia at man skal være på vakt.

Jeg bruker skrive noe ala "Im concidering this product but i need to know if its to much hassle to write down the printed invoice value to around 35 usd? This would make the item arrive much quicker and would be appriciated"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...