Pottepalme Skrevet 5. mai 2014 #11501 Del Skrevet 5. mai 2014 Anonymous poster hash: c90a6...9c7 Hahahaha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantomina Skrevet 6. mai 2014 #11502 Del Skrevet 6. mai 2014 (endret) , Endret 18. januar 2015 av Fantomina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Notisblokk Skrevet 6. mai 2014 #11503 Del Skrevet 6. mai 2014 Anonymous poster hash: c90a6...9c7 Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg må se på dette bildet. Men det er flere ganger om dagen! Og jeg ler såå høyt!! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest earthquake Skrevet 6. mai 2014 #11504 Del Skrevet 6. mai 2014 Rød PlaysuitSolbrillerMAC Myth Leppestift - Stoler 110% på selgeren, har bare fått ekte varerLøsvipper - Veldig fine og naturlige, også så billig i tillegg!RingerFluffy blendingkost 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest earthquake Skrevet 6. mai 2014 #11505 Del Skrevet 6. mai 2014 Jeg fikk det beste tipset på ferie i fjor. Jeg var riktig bekymret for hvordan det skulle gå for jeg hadde ikke tatt med meg noe som lignet på bukser, og jeg er altfor stor for de størrelsene som ble solgt der, så jeg kunne ikke kjøpe noe boxer eller noe sånt heller. MEN: Bruk deodorant!! Jeg mener all deodorant skal fungere, men jeg har hatt kjempegod effekt med såkalt presset pudder deodoranter (?), de som er sånne hvite sticks. En sånn som dette: Funker som rakkern! Smør et godt lag på begge sidene av lårene (på innsiden selvsagt ) og så er det bare å kose seg uten strømpebukser! Jeg har brukt å ta med meg deodoranten i vesken i tilfelle det skulle være behov for å påføre mer, men selv har jeg ikke hatt behov for det. Men jeg svetter ganske lite. Men det er helt fantastisk hvor godt det fungerer! Anonymous poster hash: cd076...6e7 Babypudder funker også helt sinnsykt godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AloeVera Skrevet 6. mai 2014 #11506 Del Skrevet 6. mai 2014 Rød PlaysuitSolbrillerMAC Myth Leppestift - Stoler 110% på selgeren, har bare fått ekte varerLøsvipper - Veldig fine og naturlige, også så billig i tillegg!RingerFluffy blendingkost Har du mottatt playsuiten? Kan du gi tilbakemelding på hvordan den var/er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helen Skrevet 6. mai 2014 #11507 Del Skrevet 6. mai 2014 Jeg har akkurat oppdaget ebay og blitt litt hektet, det er visst fort gjort Jeg har bestilt noen saker, men har ikke fått noe enda. Venter utålmodig på varene. Dette er hva jeg har bestilt: Bakeduppedingser Silicon bakematte Kakedispenser Øvelseskake Alfabetblokker Silicon perleform Stor silicon cupcakeform Iphone deksel/kortholder Penner til Ipad/Iphone Jeg kan garantere at jeg kommer til å bestille mer etterhvert, er innom der flere ganger daglig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest earthquake Skrevet 6. mai 2014 #11508 Del Skrevet 6. mai 2014 Har du mottatt playsuiten? Kan du gi tilbakemelding på hvordan den var/er? Will do! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #11509 Del Skrevet 6. mai 2014 Babypudder funker også helt sinnsykt godt! Jeg prøvde det også, men det funket ikke særlig godt på meg Men har lest om det før så det funker sikkert Jeg har akkurat oppdaget ebay og blitt litt hektet, det er visst fort gjort Jeg har bestilt noen saker, men har ikke fått noe enda. Venter utålmodig på varene. Dette er hva jeg har bestilt: Bakeduppedingser Silicon bakematte Kakedispenser Øvelseskake Alfabetblokker Silicon perleform Stor silicon cupcakeform Iphone deksel/kortholder Penner til Ipad/Iphone Jeg kan garantere at jeg kommer til å bestille mer etterhvert, er innom der flere ganger daglig Jeg skulle gjerne hatt en sånn kakebærer, sånn som du kan sette kaka i med lokk, har du sett noe til det? Anonymous poster hash: cd076...6e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chanchan Skrevet 6. mai 2014 #11510 Del Skrevet 6. mai 2014 Du får det du betaler for, for å si det sånn. Jeg kjøpte hjortearmbåndet, og det holdt til én gangs bruk før det bare ramlet fra hverandre. Jeg forsøkte å sette det sammen igjen, men det smuldret omtrent opp i hendene mine. æsj da... det er jo så varierende kvalitet på sånt, så tenkte jeg kanskje var heldig med akkurat disse. Jaja, alt kostet til sammen 100kr og det er jo ikke allverdens. Hvis i hvert fall ett av dem overlever har jeg jo fått et kjempefint smykke til 100kr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helen Skrevet 6. mai 2014 #11511 Del Skrevet 6. mai 2014 Jeg skulle gjerne hatt en sånn kakebærer, sånn som du kan sette kaka i med lokk, har du sett noe til det? Anonymous poster hash: cd076...6e7 Hvis du søker på "cake carrier" så vil jeg tro du finner det. Jeg tok et kjapt søk, men det jeg fant var enten brukt eller veldig dyrt. Mulig du finner noe hvis du leter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #11512 Del Skrevet 7. mai 2014 Må man opprette egen konto for ebay.co.uk eller kan man logge seg på med brukernavn og passord til ebay.com? Anonymous poster hash: cd076...6e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topplue Skrevet 7. mai 2014 #11513 Del Skrevet 7. mai 2014 Må man opprette egen konto for ebay.co.uk eller kan man logge seg på med brukernavn og passord til ebay.com? Anonymous poster hash: cd076...6e7 Du kan bruke den samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #11514 Del Skrevet 7. mai 2014 Jeg prøvde det også, men det funket ikke særlig godt på meg Men har lest om det før så det funker sikkert Jeg skulle gjerne hatt en sånn kakebærer, sånn som du kan sette kaka i med lokk, har du sett noe til det? Anonymous poster hash: cd076...6e7 De er jo forholdsvis store, så du må nok regne med at frakten vil komme på en del. Og når de i tillegg selger sånne på Europris til 70-80 kroner hadde jeg neppe giddet å kjøpe det på Ebay... Anonymous poster hash: cd665...055 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Toppris Skrevet 7. mai 2014 #11515 Del Skrevet 7. mai 2014 WUHUH! Seks pakker i posten i dag, da tror jeg alt er kommet, så da kan jeg oppdatere på kvalitet o.l.Klokke Nydelig som alltid, ser ut til at dette er en av få selgere igjen som selger den - lurer på å kjøpe et kvantum før de slutter helt. Favoritten i år som ifjor! Jeg fikk denne i dag. Det står calvin klein på min, men det Gjør jo ikke det på de i annonsen?! Står det det på din og? Ellers var den veldig fin og behagelig å ha på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soulless Skrevet 7. mai 2014 #11516 Del Skrevet 7. mai 2014 http://m.ebay.com/itm/321383207347?txnId=1268677750011 Fikk disse i posten i dag, og de er knallfine og skikkelig gode på! Gleder meg til helga nå 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #11517 Del Skrevet 7. mai 2014 noen som har kjøpt noe farge til vipper? Anonymous poster hash: 05094...412 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 7. mai 2014 #11518 Del Skrevet 7. mai 2014 http://www.ebay.com/itm/310719695578?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 Fikk disse i posten i dag Har ikke testet de enda, men virket veldig bra, myyke koster Gleder meg til å sminke meg i morgen! haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest earthquake Skrevet 7. mai 2014 #11519 Del Skrevet 7. mai 2014 http://www.ebay.com/itm/310719695578?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 Fikk disse i posten i dag Har ikke testet de enda, men virket veldig bra, myyke koster Gleder meg til å sminke meg i morgen! haha Har akkurat de samme selv! :D Bruker bare kostene til ansiktet, synes syntetiske og veldig kompakte øyeskyggekoster er litt vanskelige å jobbe med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 7. mai 2014 #11520 Del Skrevet 7. mai 2014 Har akkurat de samme selv! :D Bruker bare kostene til ansiktet, synes syntetiske og veldig kompakte øyeskyggekoster er litt vanskelige å jobbe med I see Jeg kommer nok også bare til å bruke kostene til ansiktet, bruker så og si aldri øyenskygge, men godt å ha just in case Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå