Gå til innhold

Den store eBay-tråden

Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

a3Yzpn1_700b.jpg

Anonymous poster hash: c90a6...9c7

Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg må se på dette bildet. Men det er flere ganger om dagen! Og jeg ler såå høyt!!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest earthquake

Jeg fikk det beste tipset på ferie i fjor. Jeg var riktig bekymret for hvordan det skulle gå for jeg hadde ikke tatt med meg noe som lignet på bukser, og jeg er altfor stor for de størrelsene som ble solgt der, så jeg kunne ikke kjøpe noe boxer eller noe sånt heller.

MEN: Bruk deodorant!! Jeg mener all deodorant skal fungere, men jeg har hatt kjempegod effekt med såkalt presset pudder deodoranter (?), de som er sånne hvite sticks.

En sånn som dette:

sterlian.jpg

Funker som rakkern! Smør et godt lag på begge sidene av lårene (på innsiden selvsagt :fnise: ) og så er det bare å kose seg uten strømpebukser! Jeg har brukt å ta med meg deodoranten i vesken i tilfelle det skulle være behov for å påføre mer, men selv har jeg ikke hatt behov for det. Men jeg svetter ganske lite. Men det er helt fantastisk hvor godt det fungerer!

Anonymous poster hash: cd076...6e7

Babypudder funker også helt sinnsykt godt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har akkurat oppdaget ebay og blitt litt hektet, det er visst fort gjort ;) Jeg har bestilt noen saker, men har ikke fått noe enda. Venter utålmodig på varene.

Dette er hva jeg har bestilt:

Bakeduppedingser

Silicon bakematte

Kakedispenser

Øvelseskake

Alfabetblokker

Silicon perleform

Stor silicon cupcakeform

Iphone deksel/kortholder

Penner til Ipad/Iphone

Jeg kan garantere at jeg kommer til å bestille mer etterhvert, er innom der flere ganger daglig :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Babypudder funker også helt sinnsykt godt! :)

Jeg prøvde det også, men det funket ikke særlig godt på meg :klo: Men har lest om det før så det funker sikkert :jepp:

Jeg har akkurat oppdaget ebay og blitt litt hektet, det er visst fort gjort ;) Jeg har bestilt noen saker, men har ikke fått noe enda. Venter utålmodig på varene.

Dette er hva jeg har bestilt:

Bakeduppedingser

Silicon bakematte

Kakedispenser

Øvelseskake

Alfabetblokker

Silicon perleform

Stor silicon cupcakeform

Iphone deksel/kortholder

Penner til Ipad/Iphone

Jeg kan garantere at jeg kommer til å bestille mer etterhvert, er innom der flere ganger daglig :sjenert:

Jeg skulle gjerne hatt en sånn kakebærer, sånn som du kan sette kaka i med lokk, har du sett noe til det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får det du betaler for, for å si det sånn. Jeg kjøpte hjortearmbåndet, og det holdt til én gangs bruk før det bare ramlet fra hverandre. Jeg forsøkte å sette det sammen igjen, men det smuldret omtrent opp i hendene mine.

:sjokkert: æsj da... det er jo så varierende kvalitet på sånt, så tenkte jeg kanskje var heldig med akkurat disse. Jaja, alt kostet til sammen 100kr og det er jo ikke allverdens. Hvis i hvert fall ett av dem overlever har jeg jo fått et kjempefint smykke til 100kr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne hatt en sånn kakebærer, sånn som du kan sette kaka i med lokk, har du sett noe til det?

Hvis du søker på "cake carrier" så vil jeg tro du finner det. Jeg tok et kjapt søk, men det jeg fant var enten brukt eller veldig dyrt. Mulig du finner noe hvis du leter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Må man opprette egen konto for ebay.co.uk eller kan man logge seg på med brukernavn og passord til ebay.com?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må man opprette egen konto for ebay.co.uk eller kan man logge seg på med brukernavn og passord til ebay.com? Anonymous poster hash: cd076...6e7

Du kan bruke den samme. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg prøvde det også, men det funket ikke særlig godt på meg :klo: Men har lest om det før så det funker sikkert :jepp:

De er jo forholdsvis store, så du må nok regne med at frakten vil komme på en del. Og når de i tillegg selger sånne på Europris til 70-80 kroner hadde jeg neppe giddet å kjøpe det på Ebay...

Anonymous poster hash: cd665...055

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Toppris

WUHUH! Seks pakker i posten i dag, da tror jeg alt er kommet, så da kan jeg oppdatere på kvalitet o.l.

Klokke Nydelig som alltid, ser ut til at dette er en av få selgere igjen som selger den - lurer på å kjøpe et kvantum før de slutter helt. Favoritten i år som ifjor!

Jeg fikk denne i dag. Det står calvin klein på min, men det Gjør jo ikke det på de i annonsen?! Står det det på din og? Ellers var den veldig fin og behagelig å ha på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

noen som har kjøpt noe farge til vipper?

Anonymous poster hash: 05094...412
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest earthquake

http://www.ebay.com/itm/310719695578?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

Fikk disse i posten i dag :danse: Har ikke testet de enda, men virket veldig bra, myyke koster :danse: Gleder meg til å sminke meg i morgen! haha

Har akkurat de samme selv! :D Bruker bare kostene til ansiktet, synes syntetiske og veldig kompakte øyeskyggekoster er litt vanskelige å jobbe med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat de samme selv! :D Bruker bare kostene til ansiktet, synes syntetiske og veldig kompakte øyeskyggekoster er litt vanskelige å jobbe med

I see :) Jeg kommer nok også bare til å bruke kostene til ansiktet, bruker så og si aldri øyenskygge, men godt å ha just in case :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...