AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #11481 Del Skrevet 5. mai 2014 Anonymous poster hash: c90a6...9c7 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
esmer Skrevet 5. mai 2014 #11482 Del Skrevet 5. mai 2014 Anonymous poster hash: c90a6...9c7 HAHHAHAHAHA jeg døør verste er at jeg kikka på den i går kveld .. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 5. mai 2014 #11483 Del Skrevet 5. mai 2014 HAHHAHAHAHA jeg døør verste er at jeg kikka på den i går kveld .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #11484 Del Skrevet 5. mai 2014 Anonymous poster hash: c90a6...9c7 Men den var fantastisk på hun til venstre. Er det en brudekjole eller? Anonymous poster hash: cd076...6e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thorn Skrevet 5. mai 2014 #11485 Del Skrevet 5. mai 2014 (endret) Har mistet tråden her fra mine innlegg! Betyr det at jeg har handlet for lite på ebay i det siste, mon tro? Kjipt med shoppestopp innimellom, men lommeboka liker det i hvert fall! Endret 5. mai 2014 av Thorn 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ohdeergod Skrevet 5. mai 2014 #11486 Del Skrevet 5. mai 2014 Oh my god, jeg har fått den rosa parykken min! Herregud, så fin den er! Har den på meg nå, og jeg ELSKER den! Den sitter godt på hodet med regulerbar stramming/feste, fargen er nydelig, håret er så mykt og deilig og krøllene er foreløbig litt mer definerte enn på bildet, men det ordnes vel ved å gre litt med fingrene. Og under 200,-! Trodde ikke det var mulig! Nå vil jeg ha flere, omg!! ÆH! Den var kul! Har lyst på sånn selv!! Bare for fun! Vet jo aldri når man får bruk for en sånn en. Hvis man skal kle seg ut eller liknende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #11487 Del Skrevet 5. mai 2014 Til dere erfarne eBay brukere!! Siden jeg er udugelig når det gjelder Paypal... kan dere helpe Har PayPal konto, men det er ikke slik at jeg MÅ overføre penger til Paypal kontoen min? Har bare brukt den slik at de trekker det ifra Visa kortet mitt.. Anonymous poster hash: 05094...412 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TrickyCicci Skrevet 5. mai 2014 #11488 Del Skrevet 5. mai 2014 Til dere erfarne eBay brukere!! Siden jeg er udugelig når det gjelder Paypal... kan dere helpe Har PayPal konto, men det er ikke slik at jeg MÅ overføre penger til Paypal kontoen min? Har bare brukt den slik at de trekker det ifra Visa kortet mitt.. Anonymous poster hash: 05094...412 Jeg har bare Visa-kortet mitt knyttet mot kontoen min, og så trekker de penger hver gang jeg handler. Er det tomt for penger går ikke kjøpet igjennom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binta Ba Skrevet 5. mai 2014 #11489 Del Skrevet 5. mai 2014 Noen som har funnet noen lookalikes/kopier av triangl-bikiniene på ebay? Har så lyst på en men de er dyyre...http://primpedandprimed.blogspot.com/2013/08/triangl-swimwear.htmlhttp://international.triangl.com/collections/swimwear Ønsker meg disse trekantbikiniene med svart rundt kanten Den første var vanskelig, jeg leter ennå...men nr to fant jeg litt på: http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_sacat=0&_nkw=zipper+bandeau+bikini&_nkwusc=zipper+bandau+bikini&_rdc=1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 5. mai 2014 #11490 Del Skrevet 5. mai 2014 Jeg blir stadig vekk forbauset over hvor mye fint jeg finner på ebay til en så billig penge.. Sitter og drømmer meg bort.. Haha. Men nå venter jeg 16 (!!) pakker i posten så på tide å roe litt ned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flynn Skrevet 5. mai 2014 #11491 Del Skrevet 5. mai 2014 Den første var vanskelig, jeg leter ennå...men nr to fant jeg litt på: http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_sacat=0&_nkw=zipper+bandeau+bikini&_nkwusc=zipper+bandau+bikini&_rdc=1 Takk for at du leter! :D Fant mange fine på linken din så blir nok til at jeg klikker hjem minst en i løpet av kvelden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blod Skrevet 5. mai 2014 #11492 Del Skrevet 5. mai 2014 Topphttp://www.ebay.com/itm/291121171378?var=590272434786&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 Har du fått denne? Hvordan er den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hinkelpinkel Skrevet 5. mai 2014 #11493 Del Skrevet 5. mai 2014 Wooden Right Hand Like fin som de du kan kjøpe i interiørbutikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 5. mai 2014 #11494 Del Skrevet 5. mai 2014 Har du fått denne? Hvordan er den? Nei har ikke fått den. Den ble sendt i går tror jeg, så tar vel litt tid. Gir tilbakemelding når jeg får den :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #11495 Del Skrevet 5. mai 2014 Klokke - Syns denne var så fin :-) Anonymous poster hash: 05094...412 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blod Skrevet 5. mai 2014 #11496 Del Skrevet 5. mai 2014 Noen som har bestilt billige men bra øyenskygger som er i forskjellige bruntoner? Altså i samme palett, men som ikke er særlig svær. Vil ha en som ikke er stor så jeg kan spare plass om jeg skal ta den med Også trenger jeg en hvit, matt øyenskygge. Den eneste bra jeg har funnet er på en stor palett jeg har med en hel haug av øyenskygger, og det er selvfølgelig den det går mest av.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skygge Skrevet 5. mai 2014 #11497 Del Skrevet 5. mai 2014 Mener jeg så et sted i tråden her (gidder ikke bla gjennom flere hundre sider...) om noen som hadde kjøpt en stift som kunne gnis på huden for å forhindre gnissing? Noen som vet hva jeg mener og kan gi meg en link eller navn på hva det heter? Gikk i stay ups for en stund tilbake, og når kvelden kom hadde jeg friksjonsskade (nesten brannsår) på innsiden av lårene Det var vondt i flere dager... Sommeren kommer og jeg har ikke lyst til å gå i strømpebukse hele sommeren. Takker og bukker for all hjelp kjære KGere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chanchan Skrevet 5. mai 2014 #11498 Del Skrevet 5. mai 2014 Kjempesøtt hjortesmykke og armbånd Et slags statementsmykke med "gammelt portrett" Smykke med gullblader på Enda et smykke med (nesten) for mye detaljer en kompis mente jeg har sett for mye på game of thrones. Gleder meg skikkelig jeg nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #11499 Del Skrevet 5. mai 2014 Noen som har link til oversized gensere? Hipster/vintage/indie aktig? Anonymous poster hash: 8489a...778 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #11500 Del Skrevet 5. mai 2014 Mener jeg så et sted i tråden her (gidder ikke bla gjennom flere hundre sider...) om noen som hadde kjøpt en stift som kunne gnis på huden for å forhindre gnissing? Noen som vet hva jeg mener og kan gi meg en link eller navn på hva det heter? Gikk i stay ups for en stund tilbake, og når kvelden kom hadde jeg friksjonsskade (nesten brannsår) på innsiden av lårene Det var vondt i flere dager... Sommeren kommer og jeg har ikke lyst til å gå i strømpebukse hele sommeren. Takker og bukker for all hjelp kjære KGere Jeg fikk det beste tipset på ferie i fjor. Jeg var riktig bekymret for hvordan det skulle gå for jeg hadde ikke tatt med meg noe som lignet på bukser, og jeg er altfor stor for de størrelsene som ble solgt der, så jeg kunne ikke kjøpe noe boxer eller noe sånt heller. MEN: Bruk deodorant!! Jeg mener all deodorant skal fungere, men jeg har hatt kjempegod effekt med såkalt presset pudder deodoranter (?), de som er sånne hvite sticks. En sånn som dette: Funker som rakkern! Smør et godt lag på begge sidene av lårene (på innsiden selvsagt ) og så er det bare å kose seg uten strømpebukser! Jeg har brukt å ta med meg deodoranten i vesken i tilfelle det skulle være behov for å påføre mer, men selv har jeg ikke hatt behov for det. Men jeg svetter ganske lite. Men det er helt fantastisk hvor godt det fungerer! Anonymous poster hash: cd076...6e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå