Jolene Skrevet 9. mars 2014 #11041 Del Skrevet 9. mars 2014 Mottok dette i går, heeelt perfekt! Kvaliteten virker super, og designet var skikkelig stilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshine Skrevet 9. mars 2014 #11042 Del Skrevet 9. mars 2014 Jeg måtte teste the Genie Bra: http://m.ebay.com/itm/141184621598?txnId=923021286004 Helt håpløs. Jeg valgte størrelsen som skulle passe meg, men den var bare passe rundt ryggen og for liten til puppene. Ikke gav den noe som helst støtte heller. Det er helt sikkert bare en kopi men jeg tok sjansen siden den var så billig. Tannbørstehoder til elektrisk tannbørste: http://m.ebay.com/itm/390645184394?txnId=380876055026 Funker som forventet. Genialt å kunne kjøpe på ebay til en brøkdel av prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skygge Skrevet 9. mars 2014 #11043 Del Skrevet 9. mars 2014 Mottok dette i går, heeelt perfekt! Kvaliteten virker super, og designet var skikkelig stilig Kan jeg spørre hva det er? Sikkert dumt spørsmål, men det så så spennende ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 10. mars 2014 #11044 Del Skrevet 10. mars 2014 Kan jeg spørre hva det er? Sikkert dumt spørsmål, men det så så spennende ut Er til å ha linser og linsemiddel i "on the go" Noen ganger kan det være greit å enten ta ut/sette i linser (må bare ha med briller også), da synes jeg det kan være ålreit å ha et fint etui til sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karenina Skrevet 10. mars 2014 #11045 Del Skrevet 10. mars 2014 Mine to siste kjøp: More issues than Vogue - genser:http://m.ebay.com/itm/181311264634?txnId=1150144847008 Genseren passet endelig, og skriften gikk ikke av i vask! Veldig fornøyd. Litt kort på armene, men sitter veldig fint ellers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #11046 Del Skrevet 10. mars 2014 Mine siste kjøp: Hatt. Denne er nydelig og i like god kvalitet som den de solgte på Bik Bok for 249,- Pysjamas til liten gutt. Veldig spent på denne! Kjøpte muligens litt stor størrelse. Skobørste til semsket skinn. Billig, så får håpe den holder. Saks til å tynne ut hår. Skal tynne ut håret til samboeren Anonymous poster hash: 5fed4...44d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pandabear Skrevet 11. mars 2014 #11047 Del Skrevet 11. mars 2014 På jakt etter tynne enkle smykker, armbånd og halskjeder, hva kan jeg søke på? Ingen ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 11. mars 2014 #11048 Del Skrevet 11. mars 2014 Ingen ? Hvis du ser etter smykker anbefaler jeg etsy over ebay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pandabear Skrevet 11. mars 2014 #11049 Del Skrevet 11. mars 2014 Hvis du ser etter smykker anbefaler jeg etsy over ebay Godt poeng Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 11. mars 2014 #11050 Del Skrevet 11. mars 2014 Godt poeng Takk! Bare hyggelig, etsy har så utrolig mye fint Jeg har forresten noen søkeord: Dainty, thin, delicate, fine... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plix Skrevet 11. mars 2014 #11051 Del Skrevet 11. mars 2014 Bare hyggelig, etsy har så utrolig mye fint Jeg har forresten noen søkeord: Dainty, thin, delicate, fine... Får ikke opp noe når jeg søker, skulle lese hva du skrev om disse (tonymoly tint) i denne tråden Fått disse nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 11. mars 2014 #11052 Del Skrevet 11. mars 2014 Får ikke opp noe når jeg søker, skulle lese hva du skrev om disse (tonymoly tint) i denne tråden Fått disse nå? Ja! Glemte det helt ut. CC creamen var overraskende god. Fikk litt sjokk da jeg tok den på da den var helt HVIT, men så ble den fint blendet ut med hudfargen min. Ble noe blank i t-sonen utover dagen, men det er nesten å forvente da den kosmetiske trenden i asiatiske land er "dewy" eller "glowy". Tinten satt fint og ga en flott farge, ganske sterk rødfarge som bildet tilsier, men det er bare et pluss med tint da de ikke blør utover på samme måte som pigmentert leppestift har en tendens til å gjøre. Vell verdt prisen, er kjekt med sånne småting man kan hive i veska Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plix Skrevet 11. mars 2014 #11053 Del Skrevet 11. mars 2014 Ja! Glemte det helt ut. CC creamen var overraskende god. Fikk litt sjokk da jeg tok den på da den var helt HVIT, men så ble den fint blendet ut med hudfargen min. Ble noe blank i t-sonen utover dagen, men det er nesten å forvente da den kosmetiske trenden i asiatiske land er "dewy" eller "glowy". Tinten satt fint og ga en flott farge, ganske sterk rødfarge som bildet tilsier, men det er bare et pluss med tint da de ikke blør utover på samme måte som pigmentert leppestift har en tendens til å gjøre. Vell verdt prisen, er kjekt med sånne småting man kan hive i veska Tusen takk Er nesten hvit i huden selv, så kanskje det er et pluss denne gangen Bare ventet på litt meninger fra deg først, du har gitt et inntrykk av å ha god oversikt over hva som fungerer og ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 11. mars 2014 #11054 Del Skrevet 11. mars 2014 Tusen takk Er nesten hvit i huden selv, så kanskje det er et pluss denne gangen Bare ventet på litt meninger fra deg først, du har gitt et inntrykk av å ha god oversikt over hva som fungerer og ikke Bare hyggelig! Det jeg har forstått med CC creams er at de er i en slags hvit base med små "korn" med pigmenter i som smelter og går i ett med huden når påført. Virket i hvert fall slik med denne, har en ganske sær farge når jeg først klatter det på rundt i ansiktet. Jeg er en produktjunkie. Blir nok innlagt snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plix Skrevet 11. mars 2014 #11055 Del Skrevet 11. mars 2014 Bare hyggelig! Det jeg har forstått med CC creams er at de er i en slags hvit base med små "korn" med pigmenter i som smelter og går i ett med huden når påført. Virket i hvert fall slik med denne, har en ganske sær farge når jeg først klatter det på rundt i ansiktet. Jeg er en produktjunkie. Blir nok innlagt snart Blir du lagt inn kommer jeg og får deg ut! Trenger deg her vet du.! Plukket opp mange tips fra deg etter jeg ble medlem av KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 11. mars 2014 #11056 Del Skrevet 11. mars 2014 Blir du lagt inn kommer jeg og får deg ut! Trenger deg her vet du.! Plukket opp mange tips fra deg etter jeg ble medlem av KG Så koselig :D Liker å dele mine erfaringer om produkter, er kjekt at folk får bruk for det ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plix Skrevet 11. mars 2014 #11057 Del Skrevet 11. mars 2014 Anbefaler forresten ingen å kjøpe denne, selgeren er super altså og sendte meg en ny. Men begge hadde problemer med glidelåsene, så det er nok en produktfeil et sted. Dessverre! Den virker perfekt, ser etter en sminkepung formet som et pennal, som har helst 2-3 lommer. Så dette var et halvveis bomkjøp. Kan bruke den ene lommen, men den andre med den defekte glidelåsen må helst være ubrukt. Skal se om jeg finner frem en kreativ side av meg og får til å sette inn en ny glidelås Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 12. mars 2014 #11058 Del Skrevet 12. mars 2014 Blindsømfot til Singeren. Endelig skal jeg få lagt opp et dusin bukser, og siden står freshere gardiner for tur. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 12. mars 2014 #11059 Del Skrevet 12. mars 2014 Denne til å ha sminkekoster i! Lei av at de bare ligger og slenger rundt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AloeVera Skrevet 12. mars 2014 #11060 Del Skrevet 12. mars 2014 Har kjøpt meg klokke som ble litt for stor for meg. Betalte kun 32 kr for den så gidder ikke å gå til gullsmed for å betale 100 kr for å få den avkortet. Noen som har erfaring med å gjøre dette hjemme selv? Hva trenger jeg? Det er sånn typisk gulllenke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå