Gå til innhold

Dumt spørsmål om lesbiske og homofile


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun ser ut som en mann og oppfører seg som en mann...

Anonymous poster hash: 8dc63...b5e

Kanskje det er nettopp derfor. :ler2:

Jeg har alltid vært tiltrukket av menn og kvinner som bryter 'kjønnsrollereglene' på en eller annen måte. :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje det er nettopp derfor. :ler2:

Jeg har alltid vært tiltrukket av menn og kvinner som bryter 'kjønnsrollereglene' på en eller annen måte. :)

Ja, men altså..Hun ER en top, er hun ikke? Hun hadde tatt deg hardt opetter veggen liksom!

Er ikke det en "top" ? :sjenert:

Jeg liker Alice best. Hun er så søt! :hjerter:

Anonymous poster hash: 31bf4...a57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke alltid noe top og bottom. Det er jo ikke alltid noe top og bottom i Hetrofile forhold heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men altså..Hun ER en top, er hun ikke?

Hun er temmelig dominant, ja, men det betyr jo fortsatt ikke at alle er dominante eller underdanige.

Hun hadde tatt deg hardt opetter veggen liksom!

Ja takk. :ler2:

Flott, da har jeg Bette Porter helt for meg selv :laugh:

Ja, vi har visst vært flinke til å fordele damer. :P Bette og Tasha var på delt andreplass hos meg.

Åh, nå fikk jeg lyst til å se serien igjen! Takk for det, TS. Som om jeg ikke allerede har kasta bort nok tid i dag. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er temmelig dominant, ja, men det betyr jo fortsatt ikke at alle er dominante eller underdanige.

Ja takk. :ler2:

Ja, vi har visst vært flinke til å fordele damer. :P Bette og Tasha var på delt andreplass hos meg.

Åh, nå fikk jeg lyst til å se serien igjen! Takk for det, TS. Som om jeg ikke allerede har kasta bort nok tid i dag. :ler:

Skjønner :laugh:

Sorry :fnise: Det er en bra serie da!

Anonymous poster hash: 31bf4...a57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har noen homofile venner og i et par av gutteforholdene er det vanlig at en gir og en mottar når det kommer til analsex. I følge dem er det visstnok ikke helt uvanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen homofile venner og i et par av gutteforholdene er det vanlig at en gir og en mottar når det kommer til analsex. I følge dem er det visstnok ikke helt uvanlig.

Nei, men jeg lurte på om alle har det sånn.

Anonymous poster hash: 31bf4...a57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men jeg lurte på om alle har det sånn.

Anonymous poster hash: 31bf4...a57

Det er vel en selvfølge at ALLE ikke har det sånn. Hallo. Som om homofile er en gruppe hvor alle har lik sex. Det sier jo seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel en selvfølge at ALLE ikke har det sånn. Hallo. Som om homofile er en gruppe hvor alle har lik sex. Det sier jo seg selv.

Nei, men jeg har ikke tenkt på det før. Jeg sa at detvar et dumt spørsmål da :sjenert:

Anonymous poster hash: 31bf4...a57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...