Gå til innhold

annbefaling av privat gynekolog Oslo


fionel

Anbefalte innlegg

Jeg har nå i ett år gått til gynekolog på volvat, men føler ikke de tar oss seriøst. Får beskjed om at vi er så unge og har masse tid, og at 16 mnd ikke er lenge å prøve, og at vi får nå vente ett års tid til ca til vi kan snakke om noe videre hjelp.

Derfor har jeg bestemt meg for å prøve ut ett annet sted, jeg mener, når vi betaler over 1000 per gang, så burde de vel kunne høre på oss og sende oss videre? Det eneste de har gjort var å ta hormonprøver, sjekke etter de siste spontanabortene, og jevnlig sjekke den ene cysten jeg har på høyre eggstokk. thats it.. Men jg vet vi trenger mer hjelp, ihvertfall ønsker jeg det.. vi har nå med ca ett års mellomrom fått det til på egenhånd, men mistet i litt før uke 6 begge gangene.. Nå er jeg klar for å finne ne lege som hører på meg, tar oss alvorlig og ser at vi trenger/ønsker mer hjelp? Trodde ikke de skulle være så vanskelige i det private??

Derfor lurer jeg på om noen har noen tips/annbefalinger til private sektorer som kan hjelpe oss?

Endret av fionel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Så synd å høre at dere ikke får den hjelpen dere vil ha! Jeg vil anbefale deg Smestadgynekologene. De er veldig flinke. De samarbeider også med bl.a Maigaard i Danmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Så synd å høre at dere ikke får den hjelpen dere vil ha! Jeg vil anbefale deg Smestadgynekologene. De er veldig flinke. De samarbeider også med bl.a Maigaard i Danmark

Takk for svar! Da skal jeg undersøke de litt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå i ett år gått til gynekolog på volvat, men føler ikke de tar oss seriøst. Får beskjed om at vi er så unge og har masse tid, og at 16 mnd ikke er lenge å prøve, og at vi får nå vente ett års tid til ca til vi kan snakke om noe videre hjelp.

Derfor har jeg bestemt meg for å prøve ut ett annet sted, jeg mener, når vi betaler over 1000 per gang, så burde de vel kunne høre på oss og sende oss videre? Det eneste de har gjort var å ta hormonprøver, sjekke etter de siste spontanabortene, og jevnlig sjekke den ene cysten jeg har på høyre eggstokk. thats it.. Men jg vet vi trenger mer hjelp, ihvertfall ønsker jeg det.. vi har nå med ca ett års mellomrom fått det til på egenhånd, men mistet i litt før uke 6 begge gangene.. Nå er jeg klar for å finne ne lege som hører på meg, tar oss alvorlig og ser at vi trenger/ønsker mer hjelp? Trodde ikke de skulle være så vanskelige i det private??

Derfor lurer jeg på om noen har noen tips/annbefalinger til private sektorer som kan hjelpe oss?

Spesialistsenteret i Pilestredet park er veldig flinke. Har vært hos Christine, men har hørt at hun andre også er veldig hyggelig. Trenger henvisning fra lege, men det får dere hvis dere har prøvd så lenge... Lykke til! :)

Anonymous poster hash: 98c8c...790

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på tidlig ul et par ganger hos dr meløe (google vikafysikalsk) og synes hun er veldig flink og behagelig. Tror hun også jobber som gynekolog på ullevål.

Hvis du ikke får henvisning (siden du er på det private markedet), har du vurder å bytte fastlege?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...