swaggie90210 Skrevet 27. oktober 2013 #1 Del Skrevet 27. oktober 2013 Lurer litt Fransk her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pausemusikk Skrevet 27. oktober 2013 #2 Del Skrevet 27. oktober 2013 Tysk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 27. oktober 2013 #3 Del Skrevet 27. oktober 2013 Fransk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #4 Del Skrevet 27. oktober 2013 Fransk. Fire år siden jeg sluttet på ungdomsskolen og har allerede glemt alt:P Anonymous poster hash: b88ea...2ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 27. oktober 2013 #5 Del Skrevet 27. oktober 2013 Tysk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
swaggie90210 Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter #6 Del Skrevet 27. oktober 2013 Godt å se at ikke alle har tysk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apekatt Skrevet 27. oktober 2013 #7 Del Skrevet 27. oktober 2013 Fransk. Husker ingenting av fransken bortsett fra 'hva heter du' :s 4 år siden jeg sluttet på u.skole. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 27. oktober 2013 #8 Del Skrevet 27. oktober 2013 Jeg hadde tysk. Godt å se at ikke alle har tysk. Hvorfor det? Er tysk dårligere språk eller hva mener du når du skriver slikt? Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
swaggie90210 Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter #9 Del Skrevet 27. oktober 2013 Jeg hadde tysk. Hvorfor det? Er tysk dårligere språk eller hva mener du når du skriver slikt? Mvh Yvonne Nei, jeg synes ikke tysk er et dårlig språl. Men det er så veldig mange som har tysk at jeg begynner å tro at ingen har fransk eller spansk lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #10 Del Skrevet 27. oktober 2013 Nei, jeg synes ikke tysk er et dårlig språl. Men det er så veldig mange som har tysk at jeg begynner å tro at ingen har fransk eller spansk lenger. her jeg bor har de fleste spansk Anonymous poster hash: b88ea...2ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #11 Del Skrevet 27. oktober 2013 Jeg vil si det er omvendt, får inntrykk av at det er mange flere som har lærer spansk og fransk enn tysk. På ungdomsskolen lærte jeg selv tysk. Er nå 19 år og går første året på universitetet, og har nesten ikke møtt noen som hadde tysk som fremmedspråk. Anonymous poster hash: b91a3...c8c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 27. oktober 2013 #12 Del Skrevet 27. oktober 2013 Nei, jeg synes ikke tysk er et dårlig språl. Men det er så veldig mange som har tysk at jeg begynner å tro at ingen har fransk eller spansk lenger. Ok, skjønner. Det er ikke mitt inntrykk, men dette kan nok sikkert vært forskjellig fra sted til sted. Spansk hadde vi ikke på ungdomsskolen, og mange ungdomsskoler har heller ikke tilbud om spansk, så mitt inntrykk er heller at det ofte mellom tysk eller fransk. Av de jeg kjenner er tysk og fransk fordelt ca 50/50, med en liten minoritet som har hatt spansk. Det er nok vanligere nå for tiden å ta spansk siden det er noen år siden jeg gikk ut av ungdomsskolen (2002). Vgs derimot virker det som spredningen er større (der hadde selv både spansk og tysk). Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
swaggie90210 Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter #13 Del Skrevet 27. oktober 2013 Ok, skjønner. Det er ikke mitt inntrykk, men dette kan nok sikkert vært forskjellig fra sted til sted. Spansk hadde vi ikke på ungdomsskolen, og mange ungdomsskoler har heller ikke tilbud om spansk, så mitt inntrykk er heller at det ofte mellom tysk eller fransk. Av de jeg kjenner er tysk og fransk fordelt ca 50/50, med en liten minoritet som har hatt spansk. Det er nok vanligere nå for tiden å ta spansk siden det er noen år siden jeg gikk ut av ungdomsskolen (2002). Vgs derimot virker det som spredningen er større (der hadde selv både spansk og tysk). Mvh Yvonne Da jeg gikk på ungdomsskolen var det kun 5 med fransk. Resten hadde tysk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 27. oktober 2013 #14 Del Skrevet 27. oktober 2013 (endret) Da jeg gikk på ungdomsskolen var det kun 5 med fransk. Resten hadde tysk. Som jeg også skrev så er det nok også regionale forskjeller. Men det at flest hadde tysk på din ungdomsskole er ikke det samme som at det stemmer for hele landet. Mvh Yvonne Endret 27. oktober 2013 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
swaggie90210 Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter #15 Del Skrevet 27. oktober 2013 Som jeg også skrev så er det nok også regionale forskjeller. Men det at flest hadde tysk på din ungdomsskole er ikke det samme som at det stemmer for hele landet. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peanut Skrevet 27. oktober 2013 #16 Del Skrevet 27. oktober 2013 Hadde tysk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sebraen Skrevet 30. oktober 2013 #17 Del Skrevet 30. oktober 2013 Tysk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 30. oktober 2013 #18 Del Skrevet 30. oktober 2013 tysk og har aldri brukt det sidan siste tysktime i 2.klassen på Gymnaset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 30. oktober 2013 #19 Del Skrevet 30. oktober 2013 Spansk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 30. oktober 2013 #20 Del Skrevet 30. oktober 2013 Español, si claro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå