sjøhest Skrevet 24. mars 2014 #841 Del Skrevet 24. mars 2014 Jeg syns jeg har diger mage.. 23 uker. Hatt den lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 24. mars 2014 #842 Del Skrevet 24. mars 2014 Magen min er myyyye større nå enn på samme tid med vesla! Strandet elefantsel-looken blir bra til sommeren Liker å se på bildene på Maternitygallery.com og sammenligne litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
livelovelaugh Skrevet 24. mars 2014 #843 Del Skrevet 24. mars 2014 Er 19+4 i dag - venter på å kjenne liv :S *begynner å bli bekymret men er vel vanlig for førstegangsmamma* ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mihi Skrevet 24. mars 2014 #844 Del Skrevet 24. mars 2014 Jeg har også lyst til å kjenne liv! Er uke 21 i dag, men morkaken ligger foran på magen så da er det vel bare å være enda litt mer tålmodig har fått en liten mage, men den er ikke så spiss som jeg hadde sett for meg. Mer flat på en måte... Moro å lese hvordan det går med dere alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missHeidiM Skrevet 24. mars 2014 #845 Del Skrevet 24. mars 2014 Er 19+4 i dag - venter på å kjenne liv :S *begynner å bli bekymret men er vel vanlig for førstegangsmamma* ? Jeg kjenner igjen følelsen, jeg var også litt bekymret helt til det, plutselig en dag, kom et skikkelig spark! Det var i uke 19, og etter det ble det bare mer og mer liv 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 25. mars 2014 #846 Del Skrevet 25. mars 2014 Jeg er uke 18 nå 2. gang.. ikke kjent noe liv enda. Med første barn kjente jeg ikke liv før uke 21-22 deromkring.. foranliggende morkake den gang (og kanskje nå også?). Ingenting å bekymre seg for.. må bare ha tålmodigheten på plass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
livelovelaugh Skrevet 25. mars 2014 #847 Del Skrevet 25. mars 2014 *smører med tålmodighet* ..... Håper ellers prinsesse har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arrow Skrevet 26. mars 2014 #848 Del Skrevet 26. mars 2014 Her kjenner jeg liv flere ganger om dagen, hver dag. Magen har også plutselig poppet ut som bare det. Har til nå nesten ikke hatt mage Var første gang hos jordmor igår, og hun var superkoselig! Veldig hyggelig å være der, og alt stod bra til. Lurer på,har noen av dere tenkt dere på fødselsforberedende kurs? Nå er jeg førstegangs, så jeg og samboer skal på det etterhvert. Vi har også bestilt oss 3D ultralyd om 2 uker. Samboer ville det så veldig gjerne, men jeg er mer skeptisk på om det blir noe bra. Skal dere på 3D ultralyd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjøhest Skrevet 26. mars 2014 #849 Del Skrevet 26. mars 2014 Skal ikke på sånn kurs nei, er andregangs og skal ha keisersnitt, så føler det blir bortkasta:) vi har allerede vært på 3D, er jo moro det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missHeidiM Skrevet 26. mars 2014 #850 Del Skrevet 26. mars 2014 Det er første for meg og, så vi vurderer å være med på fødselsforberedende kurs vi også. Vi skal og på 3D ultralyd. Min bror syns det var veldig fint når de var på det, men har også hørt at noen ikke syns det er noe bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aomame Skrevet 26. mars 2014 #851 Del Skrevet 26. mars 2014 Skal både ha fødselsforberedende kurs og 3D-ultralyd her. Tenker det er like greit å bruke de mulighetene som er Magen min har begynt å bli veldig synlig nå, har begynt å få kommentarer fra folk på det og. Synes det er koselig. Kjenner mye liv om dagen også, har virkelig blitt tydelig den siste uka. Moro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mihi Skrevet 26. mars 2014 #852 Del Skrevet 26. mars 2014 Her det masse av kurs så jeg gleder meg! Er jo også førstegangs så er vel kjekt å lære litt. Sykehuset har to kvelder, en i basseng for bare damene og en kveld med følge for å lære om fødsel. I tillegg har helsestasjonen to kvelder, en med fødsel og pusteteknikk og en om amming med ammefilmen. Tenker å dra på alt så jeg kan bli kjent med noen andre. Kjenner ingen som skal ha permisjon samtidig. Snart starter også gravidyogaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
livelovelaugh Skrevet 28. mars 2014 #853 Del Skrevet 28. mars 2014 Er i uke 20 i dag.... Merker det er leamus og rister i magen - vet ikke hva det er for noe, kanskje morkake som tuller litt? Jeg skal ikke ha kurs - skal snakke med jordmor om liknende ting - har jo lest en del bøker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 28. mars 2014 #854 Del Skrevet 28. mars 2014 Er i uke 20 i dag.... Merker det er leamus og rister i magen - vet ikke hva det er for noe, kanskje morkake som tuller litt? Jeg skal ikke ha kurs - skal snakke med jordmor om liknende ting - har jo lest en del bøker Jeg har også litt sånn leamus-aktig, og da jeg var på UL i dag mente hun at det nok var babyen jeg kjente. UL i dag! Alt så superfint ut, lille lå og vifta med armer og bein og orma seg rundt, og termin ble flyttet én dag tilbake. Også valgte vi å ikke få vite kjønn, gøy med noen hemmeligheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
livelovelaugh Skrevet 28. mars 2014 #855 Del Skrevet 28. mars 2014 (endret) Jeg har også litt sånn leamus-aktig, og da jeg var på UL i dag mente hun at det nok var babyen jeg kjente. UL i dag! Alt så superfint ut, lille lå og vifta med armer og bein og orma seg rundt, og termin ble flyttet én dag tilbake. Også valgte vi å ikke få vite kjønn, gøy med noen hemmeligheter. Gratulerer! Så gøy! Ja, det med lemus-aktig - også føles det som om babyen tuller med fingrene sine med å peke her og der overalt i morkake! Min prinsesse var veldig sliten på OUL - klødde på nesen av og til Det blir spennende å se hvilket kjønn dere får under fødselen - hadde ikke klart å vente jeg *hehe* Barnevogn er bestilt! Endret 28. mars 2014 av livelovelaugh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 28. mars 2014 #856 Del Skrevet 28. mars 2014 (endret) Jeg har det bare på ene siden, jeg. Litt rart, og det gjør jo at jeg blir litt i tvil om det er babyen eller bare tykktarmen Samtidig så har jeg morkaka foran, så det er jo ikke noe rart om jeg bare kjenner det på siden av den. Haha, men herlig med nurk som klør seg på nesa da! Og det kjønnet... Tja, jeg skjønner veldig godt at så mange vil vite, men jeg er rett og slett ikke så himla opptatt av det. Blir selvfølgelig morsomt når vi får vite det, men så innmari mye har det i grunnen ikke å si. Hva slags vogn har dere kjøpt? Endret 28. mars 2014 av *bakepulver* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
livelovelaugh Skrevet 28. mars 2014 #857 Del Skrevet 28. mars 2014 Jeg leste nå et artikkel at det er faktisk kynnere.... http://www.klikk.no/foreldre/gravid/article537915.ece ...kanskje det er bare livmora som trener? Hihi , ikke alle er like tålmodighet Jeg synes det er koselig å vite - slik det blir mindre stress for meg å planlegge navn +++ Barnevogn : Det ble emmaljunga super nitro. Jeg har vært her og der i butikker - synes noen er fine f.eks Stokke, men fant ut at de er så upraktisk for meg. Også Bungaboo Buffalo. Emmaljunga Super Nitro med store hjul var mest riktig og har det behovet vi trenger. Skal hente den i Sverige - Kattis Sparer par tusenlapper selv om foreldrene som skal betale hva med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missHeidiM Skrevet 28. mars 2014 #858 Del Skrevet 28. mars 2014 Barnevogn : Det ble emmaljunga super nitro. Jeg har vært her og der i butikker - synes noen er fine f.eks Stokke, men fant ut at de er så upraktisk for meg. Også Bungaboo Buffalo. Emmaljunga Super Nitro med store hjul var mest riktig og har det behovet vi trenger. Skal hente den i Sverige - Kattis Sparer par tusenlapper selv om foreldrene som skal betale hva med deg? Vi kjøpte emmaljunga edge duo da den passer perfekt her som vi bor med så mange fine tur stier Vi kjøpte og på Kattis, og er superfornøyd med servicen! De hadde full demonstrasjon av vogna og vi fikk masse info! Sparte jo også litt penger, som vi svidde av på nordbysenteret istede haha.. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 28. mars 2014 #859 Del Skrevet 28. mars 2014 Jeg har egentlig sikla veldig på Bumbleride Indie, men vi har samtidig veldig lyst til å kjøpe brukt. Det er ikke så fryktelig mange av dem på bruktmarkedet, og de som er forsvinner fort. Får se - har jo enda tid til å følge med på bruktmarkedet litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
livelovelaugh Skrevet 28. mars 2014 #860 Del Skrevet 28. mars 2014 missHeidiM : Hørte mye bra om Kattis ja, til og med sa det var greit å hente vogna i juni - vi ser frem til å prøvetrille den! Godt med en god service - og skal vel handla for disse pengene på mat og sånn haha ja!! Litt harrytur er koselig Bakepulver : Bumbleride Indie så fin ut - men 3 hjulings er upraktisk for meg som bor i byen som bruker mye kollektiv transport .......... Ja, du kan abonnere på f.eks finn.no og får de på mail så fort noen legger ut, kanskje du får noen fine ? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå