Gå til innhold

Vaginisme - vibrator går fint, men redd for penis


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei dere. Tar denne som anonym jeg. Jeg ble nylig diagnosert med vaginisme og har slitt med å forstå/akseptere det. Jeg har ikke hatt penetrasjonssex på flere måneder og kvier meg for det. Kjæresten har fingret og slikket meg, men vi pleier ikke å putte noe inne i skjeden da jeg har vært redd for smerter og ikke har villet gjort ting verre. Men jeg kjøpte nylig en liten vibrator, sånn 'bullet' type og den har jeg fint puttet i skjeden uten at det var vondt.

Igår kveld prøvde jeg det igjen på egen hånd og syntes det gikk veldig fint, så jeg fant faktisk fram den vanlige vibratoren jeg pleide å bruke før dette (vanlig størrelse tror jeg - litt mindre i tykkelse enn en vanlig penis, men ganske lang) og tenkte bare jeg skulle prøve litt forsiktig med den, se hvor langt det fikk gå før det gjorde vondt - og jeg fikk faktisk hele inn! Jeg brukte glidemiddel, tok det veldig sakte og prøvde å merke når jeg spente meg/ble nervøs. Det føltes kjempegodt, som om jeg ikke hadde problemer med skjeden i det hele tatt. Jeg er veldig glad for dette, og jeg skjønner jo at jeg da kan få det til, men merker at jeg blir nervøs med tanken på en penis der. Jeg aner ikke hva det er, fordi jeg aldri har blitt voldtatt eller mishandlet på noe vis og har verdens snilleste, nydeligste kjæreste, men jeg merker bare at jeg er litt redd for å ha penisen hans der.

Det jeg lurer på er, når tror dere jeg kan prøve samleie med ham? Bør jeg fortsette å øve meg med vibratorene en stund til jeg liksom forstår at noe på størrelse med en penis faktisk passer der inne uten at det er vondt? Setter veldig pris på svar!



Anonymous poster hash: a0dc9...650
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra det går bedre med vibrator nå da! Mitt råd til deg er å fortsette litt til, helt til du blir helt komfortabel med tanken på å ha samleie med ham. Det skal jo være godt, og man skal jo ikke grue seg til det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg fikk diagnosen vestibulitt for en tid tilbake, men er heldigvis blitt bra. Det som til slutt fungerte var et par glass vin og glidekrem :) masse tid og tålmodighet. Så mitt forslag, basert på egen ( god ) erfaring er: ta en par glass vin sammen med kjæresten, prøv dere frem og hvis noe er vondt så prøver dere noe annet. Det er ikke farlig å prøve, men slutt hvis noe gjør vondt.

Lykke til!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra det går bedre med vibrator nå da! Mitt råd til deg er å fortsette litt til, helt til du blir helt komfortabel med tanken på å ha samleie med ham. Det skal jo være godt, og man skal jo ikke grue seg til det! :)

Takk skal du ha, jeg tenker det samme, men samtidig er jeg så utålmodig! Jeg vil bare være frisk igjen av det med en gang. Dessuten føler jeg at den første gangen vi får det til igjen blir en milepæl, og at alt etter det vil gå helt fint selv om fornuften min sier at det vil ta mange ganger før vi klarer det uten noen problemer. Vaginisme er utrolig kjipe greier altså!

Anonymous poster hash: a0dc9...650

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg fikk diagnosen vestibulitt for en tid tilbake, men er heldigvis blitt bra. Det som til slutt fungerte var et par glass vin og glidekrem :) masse tid og tålmodighet. Så mitt forslag, basert på egen ( god ) erfaring er: ta en par glass vin sammen med kjæresten, prøv dere frem og hvis noe er vondt så prøver dere noe annet. Det er ikke farlig å prøve, men slutt hvis noe gjør vondt.

Lykke til!

Jeg trenger dessverre mer enn vin og glidemiddel - det sitter i hodet rett og slett og uansett om jeg er kåt er det bare utrolig smertefullt. Det er så rart, for jeg stoler på ham og elsker ham så mye men jeg merker at jeg føler meg tryggere og det er lettere å få til når jeg er på egen hånd. Men dette igår var et stort steg i riktig retning, så jeg håper at det vil ordne seg snart!

Anonymous poster hash: a0dc9...650

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tror den korrekte diagnosen er lesbo

Dette er ikke særlig konstruktivt. Dersom du ikke vet noe om vaginisme, bør du ikke komme med kommentarer som denne. Jeg er for øvrig ikke lesbisk, selv om det overhodet ikke er noe galt med å være det. Jeg har alltid hatt fantastisk sex med kjæresten min og er veldig glad i ham. Det er nå nylig at jeg plutselig har opplevd veldige smerter ved samleie, og denne situasjonen har ingenting med min seksuelle legning å gjøre.

Anonymous poster hash: a0dc9...650

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk med kjæresten din tror jeg er lurt, han blir sikkert kjempeglad for å høre at ting går fremover :)

Hva med å etterhvert prøve å la han bruke vibratoren på deg? Sånn når du har øvd litt til på egenhånd. Mindre skummel måte å involvere ham på enn å gå rett til penetrerende sex kanskje?



Anonymous poster hash: 24780...88d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn deg en kvinnelig osteopat , jeg tror du vil kunne få hjelp der , en tidligere kjæreste hadde det samme og hun fikk umiddelbar effekt etter første behandling, jeg mener å huske hun var til behandling totalt tre ganger. Hun hadde hatt plagene lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...