Gå til innhold

Noen som har erfaring med forsikringen kritisk sykdom?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å kjøpe en ekstra forsikring som går på kritisk sykdom.

Grunnen til dette er at jeg synes så mange både i min egen omgangskrets og ellers får en alvorlig sykdom som f.eks kreft, slag e.l.

Jeg håper jo virkelig ikke det vil ramme meg eller min familie, men man vet aldri. Vil det være fornuftig å ha en slik forsikring? Hvem tilbyr den beste forsikringen for "kritisk sykdom"?



Anonymous poster hash: 83d06...82f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har selv en slik forsikring, sammen med ulykke, livsforsikring og uføreforsiking. Det dekker f.eks også hjerteinfarkt (som mann er det ganske aktuelt). Det koster ikke noe særlig, men er ganske greit å få 300.000 å dra til et land uten kø hvis du trenger nye kroppsdeler eller en operasjon.

Hvem som har den beste er jeg litt usikker på, har selv i gjensidige, men det skyldes at alle mine andre forsikringer er der og jeg har veldig god erfaring med gjensidige fra innbo og reiseforsikringen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring med forsikring er at når uhellet først er ute så er det en av de få tingene forsikringen ikke dekker...

Det er sååå typisk... Men hvis man ikke hadde hatt forsikring så hadde man sikkert fått sykdommer som forsikringen dekker så da biter man i det og betaler

Anonymous poster hash: 37d9b...b89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...