Gå til innhold

Oral - No go!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg hadde litt av samme problemet med kjæresten min da vi innledet forhold for vel ca seks måneder siden. Svært uerfaren med oralsex og ikke noe stort ønske om å gjøre det - hun syntes også rett og slett at det var litt flaut/pinlig å suge meg.

Det jeg gjorde var å gi henne en gave (Blowjob-spray) med den hensikt om at en gave vel aldri kunne bli oversett. I går fikk jeg faktisk min første blowjob i forholdet og kan vel ikke si annet enn at jeg var strålende fornøyd! :fnise:

Tips: se løsninger i stedet for problemer.

Anonymous poster hash: 691c4...ad3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bullshit.

Du KJENNER ikke om en kvinne svelger din sæd. En kvinne KJENNER om du dasker henne på rompen og det er lek med håndjern. Derimot så vill hun f.eks. ikke kjenne om du svelger squirten hennes eller ikke og DET kan sammenlignes og DET er ett fett.

Det gir mange menn en følelse av dominans. Du vet tydeligvis ikke hva du snakker om.

Skrevet

Bullshit.

Du KJENNER ikke om en kvinne svelger din sæd. En kvinne KJENNER om du dasker henne på rompen og det er lek med håndjern. Derimot så vill hun f.eks. ikke kjenne om du svelger squirten hennes eller ikke og DET kan sammenlignes og DET er ett fett.

Forresten så finnes det folk som drikker hverandres urin også. Hvorfor det? Hva slags nytelse gir det?

Det er ingenting som er meningsløst for den/de personene det gjelder.

Skrevet

Det gir mange menn en følelse av dominans. Du vet tydeligvis ikke hva du snakker om.

Jeg vet nok langt mer enn deg. Du vet, alder og erfaring og sånt. Dominansen handler i så fall om at spruten går inn. Skal vedde på at du ikke engang hadde merket om den diskret kom ut igjen etter du var ferdig sugd.

Skrevet

Likte er å ta sterkt i. Jeg har aldri LIKT det. Men det har vært greit nok og noe man gjorde for mannens del. Det er mulig jeg har altfor lite sex, som i aldri, og dermed siden det normalt sett har gått lengre mellom sex så er ikke vanen der lengre og det er faktisk dritekkelt, så blir det bare nasty. Forøvrig så ser jeg VIRKEIG ikke forskjellen på om mannen får la ladningen gå i munnen og om det svelges eller ikke. Det er da ett fett for mannens penis og følelse om sæden går NED i magen til kvinnen.

Okay, phuuu , da er vi tilbake til TS og den er grei.

Forskjellen for meg er rett og slett at hvis du ikke svelger, så er du ikke egentlig motivert. Du suger for å tilfredstille meg, ikke fordi du har lyst å smake sæd. Og det er denne forskjellen som er viktig i forhold til om opplevelsen er sexy.

(...og det er derfor jeg aldri kan KJØPE sex *sukk*)

Skrevet

Jeg vet nok langt mer enn deg. Du vet, alder og erfaring og sånt. Dominansen handler i så fall om at spruten går inn. Skal vedde på at du ikke engang hadde merket om den diskret kom ut igjen etter du var ferdig sugd.

I og med at jeg er mann selv, og du er dame så spiller det ingen rolle hvor lenge du har levd i akkurat denne diskusjonen. Du vil aldri klare å se for deg hvordan det er å få orgasme i penis, eller å sprute sperm.

Hva om jeg ber om å få se henne svelge f.eks? Ikke vær så jævli smartass nå. Dette er individuelt, og det tror jeg du vet.

Når det er sagt, så må jeg gjenta meg selv: Det er ikke noen stor greie for meg, men som mann har jeg full forståelse for at dette også kan være en dealbreaker for noen med mer interesse for dette enn hva jeg selv har.

• Liker 1
Skrevet

Okay, phuuu , da er vi tilbake til TS og den er grei.

Forskjellen for meg er rett og slett at hvis du ikke svelger, så er du ikke egentlig motivert. Du suger for å tilfredstille meg, ikke fordi du har lyst å smake sæd. Og det er denne forskjellen som er viktig i forhold til om opplevelsen er sexy.

(...og det er derfor jeg aldri kan KJØPE sex *sukk*)

Eeeeh - nei?

Jeg elsker oralsex fordi jeg elsker oralsex, og det er totalt uaktuelt å gjøre noe jeg ikke selv ønsker.

Det er noe ekstremt turnoff med folk som ikke har gjensidig nytelse som (eneste) motivasjon.

Anonymous poster hash: ef9e7...403

• Liker 1
Skrevet

Eeeeh - nei?

Jeg elsker oralsex fordi jeg elsker oralsex, og det er totalt uaktuelt å gjøre noe jeg ikke selv ønsker.

Det er noe ekstremt turnoff med folk som ikke har gjensidig nytelse som (eneste) motivasjon.

Anonymous poster hash: ef9e7...403

Det var ett spesifikt svar til en spesifikk person. Ikke noe generelt...

Gjest Andrea93
Skrevet

I og med at jeg er mann selv, og du er dame så spiller det ingen rolle hvor lenge du har levd i akkurat denne diskusjonen. Du vil aldri klare å se for deg hvordan det er å få orgasme i penis, eller å sprute sperm.

Hva om jeg ber om å få se henne svelge f.eks? Ikke vær så jævli smartass nå. Dette er individuelt, og det tror jeg du vet.

Når det er sagt, så må jeg gjenta meg selv: Det er ikke noen stor greie for meg, men som mann har jeg full forståelse for at dette også kan være en dealbreaker for noen med mer interesse for dette enn hva jeg selv har.

Jeg er jente selv, og jeg er helt enig med deg. Det mentale med sex er like viktig som det fysiske. Selv tenner jeg veldig på å svelge, ikke fordi jeg kjenner at jeg har det i halsen, men på grunn av det mentale og underdanige ved det. Hvorfor skal det ikke kunne være på akkurat samme måte for mannen? Vet kjæresten min elsker at jeg svelger.

Man skal selvsagt ikke gjøre noe man ikke vil, men å si at det er noe helt annet enn håndjern/spanking etc bare fordi det ikke fysisk kjennes på kroppen, syns jeg bare er tull.

Skrevet

Hei.

Kjæresten min har fortalt meg at hun hater oral sex mer enn alt på jord, og at jeg aldri noensinne vil motta det igjen. Det har jeg selvfølgelig akseptert sånn sett, men jeg må innrømme at jeg synes det er vanskelig. Anal-sex er aldri noe som har tent meg, men i fraværet av noe "annet" og kanskje litt mer "spennende" bortsett fra vanlig samleie har jeg begynt og tenke på det, noe jeg aldri trodde jeg ville gjøre. Dette er da også uaktuelt. Er det kun jeg som synes dette fortoner seg som en ganske kjedelig seksuell hverdag?

(Sexen er grei den sånn sett, men skulle gjerne hatt litt spontanitet osv. Dessuten er oral-sex blitt ganske vanlig for meg, altså jeg har både gitt og mottat det i hvert eneste forhold jeg har vært i siden jeg var seksten år gammel).

Hva ville du gjort i min situasjon? Jeg trenger svar fra både menn og kvinner :) Takk!

Helt uaktuelt med et forhold uten oralsex. Du får vurdere om du klarer å være fornøyd uten oralsex og uten :flekke: aktiviteter (høres kjeeeedelig ut spør du meg) og kan du ikke det så får du gjøre det slutt. Finne en dame som du passer bedre seksuelt med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...