Gå til innhold

Oral - No go!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Kjæresten min har fortalt meg at hun hater oral sex mer enn alt på jord, og at jeg aldri noensinne vil motta det igjen. Det har jeg selvfølgelig akseptert sånn sett, men jeg må innrømme at jeg synes det er vanskelig. Anal-sex er aldri noe som har tent meg, men i fraværet av noe "annet" og kanskje litt mer "spennende" bortsett fra vanlig samleie har jeg begynt og tenke på det, noe jeg aldri trodde jeg ville gjøre. Dette er da også uaktuelt. Er det kun jeg som synes dette fortoner seg som en ganske kjedelig seksuell hverdag?

(Sexen er grei den sånn sett, men skulle gjerne hatt litt spontanitet osv. Dessuten er oral-sex blitt ganske vanlig for meg, altså jeg har både gitt og mottat det i hvert eneste forhold jeg har vært i siden jeg var seksten år gammel).

Hva ville du gjort i min situasjon? Jeg trenger svar fra både menn og kvinner :) Takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg hadde det vært no go å ikke få oralsex. Jeg er dame.

Anonymous poster hash: 7cb22...bf4
  • Liker 6
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Du kan jo sjå det som di oppgåve å få ho til å like det.

Eg kunne ikkje vore i eit forhald der det ikkje eksisterte oralsex; både å gi og få

Skrevet

Du kan jo sjå det som di oppgåve å få ho til å like det.

Eg kunne ikkje vore i eit forhald der det ikkje eksisterte oralsex; både å gi og få

Hun har gjort det tydelig klart at det aldri under noen omstendigheter kommer til å skje igjen. Det var en del av sexlivet før, ved sjeldne anledninger men jeg merket jo at hun kanskje ikke elsket å gjøre det. Hun tok også iniativet til det mange ganger.

Men altså: det kommer aldri til å skje igjen. Heller ikke anal, men det er jeg i grunn ikke særlig intressert i uansett, jeg bare trenger litt annen stimuli enn "det vanlige".

Skrevet

Da anbefaler jeg at du setter deg ned med henne og spør om hun ikke forstår at dere kommer til å ha verdens kjedeligste sexliv?

Anonymous poster hash: 691c4...ad3
  • Liker 2
Skrevet

Svarer i kjent KG-stil

DUMP HO!!!!!!!! :P

Anonymous poster hash: 3ee4d...0f9

• Liker 2
Skrevet

Hva i all verden gjenstår da? Fingring og samleie?

Dette kommer til å ryke, du vil bli lei, og så vil du ende opp med å bli ulykkelig, gjøre det slutt eller være utro. 100% sikkert. Ta tak i dette nå, før dere gifter dere og får barn. (Håper jeg.)

Anonymous poster hash: 07e62...76f
Skrevet

Så rart egentlig. Siden hun har gjort det før, og nå er det plutselig helt stopp. Har det hendt henne noe kanskje?

Jeg hadde aldri klart meg uten oralsex, verken få eller å gi. Det er krydder for sexlivet det.

Tror du burde sette deg ned å ta en alvorsprat med henne. Det høres jo ut som om hun har blitt traumatisert av noe slag ?

Skrevet

Jeg hadde aldri klart meg uten oralsex, verken få eller å gi.

Hadde du dødd uten? :murvegg:

• Liker 4
Skrevet

Hadde du dødd uten? :murvegg:

Nei, men jeg hadde funnet meg en kar som var into it. Så hadde jeg sluppet å dø

• Liker 2
Skrevet

helt ærlig så er andre ting viktigere for meg..

Anonymous poster hash: d765f...07d

• Liker 4
Skrevet

Så rart egentlig. Siden hun har gjort det før, og nå er det plutselig helt stopp. Har det hendt henne noe kanskje?

Jeg hadde aldri klart meg uten oralsex, verken få eller å gi. Det er krydder for sexlivet det.

Tror du burde sette deg ned å ta en alvorsprat med henne. Det høres jo ut som om hun har blitt traumatisert av noe slag ?

Hun sier at hun alltid har hatet det men at hun ikke ville si ifra ettersom hun var redd jeg skulle bli såret/sint/ gå fra henne. Men de gangene det har skjedd har det vært godt, og jeg har ikke observert noe motvilje eller noe fra hennes side. Jeg vet ikke. Synes det er litt rart selv. Jeg synes ikke det å slikke er det deiligste som fins på jord jeg heller, men jeg liker det fordi partner liker det. Trodde hun var litt mer på den linja der jeg da.

Det som hvertfall er sikkert er at det aldri vil skje igjen, og jeg respekterer henne nok til å ikke be om at det skal gjøres heller når hun har sagt tydelig ifra om at hun ikke ønsker dette.

Skrevet

Men hva hvis du var veldig glad i han første da?

Skrevet

helt ærlig så er andre ting viktigere for meg..

Anonymous poster hash: d765f...07d

det var for å sette det på spissen

Skrevet

Men hva hvis du var veldig glad i han første da?

Veldig vanskelig å sette meg inn i situasjonen da den er veldig langt fra virkeligheten, men jeg ville nok ha prøvd ut andre ting da. Det finnes andre ting som kan krydre et sexliv I guess.

Skrevet

Hmm... Kanskje snakke med henne om hvorfor hun ikke vil? Er dere unge?

Da jeg begynte å ha sex syns i hvert fall jeg det var ekkelt både tanken på å både å gi og få. Nå er det det noe av det jeg nyter mest av akten!

Hadde jeg vært i samme situasjon som deg ville jeg nok prøvd om forholdet ellers var kjempebra ellers med å spice opp på andre måter, kanskje runke med glidemiddel, teste ut rollespill eller andre ting?

Gjest Awzm me
Skrevet

Høres ut som det blir et veldig kjedelig sexliv i lengden. Selvfølgelig må man akseptere det at noen ikke vil gi oralsex osv, men det høres jo ut som et forbudsforhold. Synes man burde kunne prøve og teste ut og eksperimentere litt forskjellig for å kunne opprettholde et spennende sexliv. Her fikk jeg følelsen av at alt blir nei,nei,nei fremover.

Skrevet

En partner som bestemmer seg for noe slikt ville vært helt uaktuell for meg. Det hjelper lite om andre ting klaffer.

Skrevet

En partner som bestemmer seg for noe slikt ville vært helt uaktuell for meg. Det hjelper lite om andre ting klaffer.

Enig...

Skrevet

Alltid kjedelig og lite utviklende med prinsippryttere, ikke minst i et forhold.

Dere er hvor gamle/unge?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...