Tidus Skrevet 23. oktober 2013 #21 Skrevet 23. oktober 2013 Kjæresten min var også noe mer villig i starten av forholdet. F.eks så svelget hun når jeg kom. Nå får jeg ikke komme i munnen hennes, fordi hun ikke liker smaken. Jeg vet dette er annerledes, og jeg tar det ikke så tungt. Allikevel føler jeg meg bittelitt lurt.. Altså, hun latet som hun likte noe, kun for å imponere. Nå som hun har "fått meg", har det ikke så mye å si lenger, liksom...
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #22 Skrevet 23. oktober 2013 Jeg synes det tristeste her er all hylingen om at et sexliv uten oralsex er kjedelig og forferdelig og hvahardu. I mitt forhold har vi ikke særlig mye oralsex, jeg tenner ganske enkelt ikke på det, og det er ingen big deal for mannen min heller. Vi har lagt fra noe kjedelig sexliv av den grunn. Anonymous poster hash: a5d29...4aa 3
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #23 Skrevet 23. oktober 2013 Hjelpes! Å dumpe noen fordi de ikke vil gi oralsex? Jeg tror noen lar sexen styre livet sitt litt vel mye. Jeg gir oralsex til mannen min, men får ikke noe igjen. Han liker det ikke. Ja, det var sårt i starten. Men jeg elsker han og godtok det. Jeg vil ha han, det er han jeg elsker. Da kan jeg ikke dumpe han fordi han ikke vil har oralsex og lete etter en annen. Hvis man har slike dealbreakere så kan det blir vanskelig å få til et langvarig forhold, hva kommer neste gang liksom? Anonymous poster hash: 3848e...5fd
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #24 Skrevet 23. oktober 2013 Kjæresten min var også noe mer villig i starten av forholdet. F.eks så svelget hun når jeg kom. Nå får jeg ikke komme i munnen hennes, fordi hun ikke liker smaken. Jeg vet dette er annerledes, og jeg tar det ikke så tungt. Allikevel føler jeg meg bittelitt lurt.. Altså, hun latet som hun likte noe, kun for å imponere. Nå som hun har "fått meg", har det ikke så mye å si lenger, liksom... Det kan jo tenkes at hun hadde lest X antall tråder på KG som sier at "kvinner som ikke svelger bør dumpes" og tenkte hun skulle strekke seg lengre enn hva hun ønsker for å ikke fremstå som en idiot. Så istedetfor å tenke at hun føler seg trygg på at du aksepterer hennes preferanser så retter du fokus mot deg selv og dine behov - og "føler deg lurt". Mange jenter føler seg presset til å gjøre ting de ikke egentlig ønsker, enten av andre - eller av partneren(selv om det ikke blir sagt med klare ord) - og da prøver man, til man oppnår nok selvtillit til å ta egne valg. Det burde du respektere. Anonymous poster hash: ef9e7...403 3
Gjest Naria Skrevet 23. oktober 2013 #25 Skrevet 23. oktober 2013 (endret) Hjelpes! Å dumpe noen fordi de ikke vil gi oralsex? Jeg tror noen lar sexen styre livet sitt litt vel mye. Jeg gir oralsex til mannen min, men får ikke noe igjen. Han liker det ikke. Ja, det var sårt i starten. Men jeg elsker han og godtok det. Jeg vil ha han, det er han jeg elsker. Da kan jeg ikke dumpe han fordi han ikke vil har oralsex og lete etter en annen. Hvis man har slike dealbreakere så kan det blir vanskelig å få til et langvarig forhold, hva kommer neste gang liksom? Anonymous poster hash: 3848e...5fd Eeeh? Seksuell tilfredsstillelse er da ingen bagatell. Uten oralsex hadde sexlivet mitt rett og slett blitt fattig. Det er via oralsex jeg får de desidert beste orgasmene mine og det ville ikke vært aktuelt å gå inn i et forhold med en partner som ikke ønsker gjensidig oralsex. Å finne noen man er seksuelt kompatibel med handler ikke om å være kravstor. Det er for meg et helt rimelig krav! Endret 23. oktober 2013 av Naria 3
Mike Waters Skrevet 23. oktober 2013 #26 Skrevet 23. oktober 2013 (endret) Kjæresten min var også noe mer villig i starten av forholdet. F.eks så svelget hun når jeg kom. Nå får jeg ikke komme i munnen hennes, fordi hun ikke liker smaken. Jeg vet dette er annerledes, og jeg tar det ikke så tungt. Allikevel føler jeg meg bittelitt lurt.. Altså, hun latet som hun likte noe, kun for å imponere. Nå som hun har "fått meg", har det ikke så mye å si lenger, liksom... Nå er det ikke sikkert hun ser det på samme måte, og bruken av ordet "lurt" er jo til en viss grad malplassert med mindre dette er noe hun har nytt og drevet med i utpreget grad i tidligere forhold. Jeg kan dog se frustrasjonen din over dette, men ser ikke helt at du har noen god sak om hun ikke liker det....... Ideen om at noen har "fått" hverandre er jo reel, men vi menn opplever nok oftere at "våre" kvinner roer ned seksualiteten utover i forholdet mens vi ofte kan få enda mer lyst. Dette er et stort problem for mange par, og mange kvinner blir (feilaktig etter min mening) diagnostisert med manglende sexlyst og/eller lignende når det egentlig handler om manglende kommunikasjon eller ulikt tenningsmønster etc.... Jeg sier ikke at det har sammenheng med din historie, tvert imot, men som mann vil jeg bare si at det er viktig å gi en kvinne rom og plass til å finne sin egen plattform av seksualitet og nytelse. Det kan kreve litt, og det kan ligge godt gjemt, men belønningen er enorm om du finner henne. Endret 23. oktober 2013 av Mike Waters 2
Mike Waters Skrevet 23. oktober 2013 #27 Skrevet 23. oktober 2013 Det burde du respektere. Anonymous poster hash: ef9e7...403 Jeg ser ikke helt at det å lufte sin frustrasjon over noe kvalifiserer til disrespekt, men om man søker å tolke alt i værste betydning så.....
Mike Waters Skrevet 23. oktober 2013 #28 Skrevet 23. oktober 2013 (endret) Hjelpes! Å dumpe noen fordi de ikke vil gi oralsex? Jeg tror noen lar sexen styre livet sitt litt vel mye. Jeg gir oralsex til mannen min, men får ikke noe igjen. Han liker det ikke. Ja, det var sårt i starten. Men jeg elsker han og godtok det. Jeg vil ha han, det er han jeg elsker. Da kan jeg ikke dumpe han fordi han ikke vil har oralsex og lete etter en annen. Hvis man har slike dealbreakere så kan det blir vanskelig å få til et langvarig forhold, hva kommer neste gang liksom? Anonymous poster hash: 3848e...5fd Å få til et langvarig forhold til å fungere er vanskelig nok uansett hvordan du vrir og vender på det, hiver du inn seksuell inkompatibilitet på oralsexnivå så har du en ekstrem stor kilde til et potensiellt minefelt. Se for deg at du elsker sjokolade over alt på denne jord, og du får ikke lov å spise det av mannen din. Ikke skjønner du helt hvorfor heller. Plutselig møter du en mann som har plenty av det, og han vifter det foran ansiktet på deg. Hva tror du kan skje? Man skal ikke tvinges til å gjøre noe man ikke liker, men ingen tvinger deg til å inngå ekstreme kompromisser med noe som er viktig for ens livskvailitet og energi heller. At det ikke er viktig for deg er jo en helt annen diskusjon, men med mindre du er seksuallminister så har du vel ingen definisjonsmakt på hva som er og bør være viktig for folk Endret 23. oktober 2013 av Mike Waters 1
Silfen Skrevet 23. oktober 2013 #29 Skrevet 23. oktober 2013 Kjæresten min var også noe mer villig i starten av forholdet. F.eks så svelget hun når jeg kom. Nå får jeg ikke komme i munnen hennes, fordi hun ikke liker smaken. Jeg vet dette er annerledes, og jeg tar det ikke så tungt. Allikevel føler jeg meg bittelitt lurt.. Altså, hun latet som hun likte noe, kun for å imponere. Nå som hun har "fått meg", har det ikke så mye å si lenger, liksom... Du vet at ting kan forandre seg? Nå er det gjerne litt kort tid for forandring for deres del, siden forholdet ikke er gammelt. Men jeg selv svelgte villig vekk i gamle dager, nå takler jeg det ikke lenger. Altså, kan fint ta det i munnen, men å svelge fremkaller brekninger. Det var ikke fordi jeg latet som før, men før var det greit, det er det ikke nå.
Tidus Skrevet 23. oktober 2013 #30 Skrevet 23. oktober 2013 Du vet at ting kan forandre seg? Nå er det gjerne litt kort tid for forandring for deres del, siden forholdet ikke er gammelt. Men jeg selv svelgte villig vekk i gamle dager, nå takler jeg det ikke lenger. Altså, kan fint ta det i munnen, men å svelge fremkaller brekninger. Det var ikke fordi jeg latet som før, men før var det greit, det er det ikke nå. Selvsagt kan man forandre seg. Men det er jo også mulig at det jeg skriver stemmer. At hun ville "imponere" eller noe.
Tidus Skrevet 23. oktober 2013 #31 Skrevet 23. oktober 2013 Nå er det ikke sikkert hun ser det på samme måte, og bruken av ordet "lurt" er jo til en viss grad malplassert med mindre dette er noe hun har nytt og drevet med i utpreget grad i tidligere forhold. Jeg kan dog se frustrasjonen din over dette, men ser ikke helt at du har noen god sak om hun ikke liker det....... Ideen om at noen har "fått" hverandre er jo reel, men vi menn opplever nok oftere at "våre" kvinner roer ned seksualiteten utover i forholdet mens vi ofte kan få enda mer lyst. Dette er et stort problem for mange par, og mange kvinner blir (feilaktig etter min mening) diagnostisert med manglende sexlyst og/eller lignende når det egentlig handler om manglende kommunikasjon eller ulikt tenningsmønster etc.... Jeg sier ikke at det har sammenheng med din historie, tvert imot, men som mann vil jeg bare si at det er viktig å gi en kvinne rom og plass til å finne sin egen plattform av seksualitet og nytelse. Det kan kreve litt, og det kan ligge godt gjemt, men belønningen er enorm om du finner henne. Nei, jeg VET jo ingenting om hvorfor ting snudde. Følelsen av å bli lurt ligger jo der uansett. Men det er en svak, svak følelse. Jeg bare sa det fordi TS opplevde noe liknende.
Tidus Skrevet 23. oktober 2013 #32 Skrevet 23. oktober 2013 Det kan jo tenkes at hun hadde lest X antall tråder på KG som sier at "kvinner som ikke svelger bør dumpes" og tenkte hun skulle strekke seg lengre enn hva hun ønsker for å ikke fremstå som en idiot. Så istedetfor å tenke at hun føler seg trygg på at du aksepterer hennes preferanser så retter du fokus mot deg selv og dine behov - og "føler deg lurt". Mange jenter føler seg presset til å gjøre ting de ikke egentlig ønsker, enten av andre - eller av partneren(selv om det ikke blir sagt med klare ord) - og da prøver man, til man oppnår nok selvtillit til å ta egne valg. Det burde du respektere. Anonymous poster hash: ef9e7...403 Tviler på at hun har lest noe på KG, da hun er fransk (og ikke kan norsk). Og hvorfor hun gjorde det, blir bare synsing. Men det jeg har markert her, er interessant - Dette med svelging, er ingen dealbreaker for meg... Men hadde det f.eks. vært oralsex generelt, hadde jeg nok slått opp. Derfor laget jeg innlegget for å vise TS at det skjer med andre også.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #33 Skrevet 23. oktober 2013 Jeg kunne fint levd uten å motta oralsex (hvis jeg måtte, hadde selvsagt vært et savn), men om jeg ikke fikk lov å suge derimot, hadde det vært no go. Ingenting som tenner meg så mye som å bli holdt fast og pult i munnen. Anonymous poster hash: a2e85...bfb
Gjest Eric of Hlathir Skrevet 23. oktober 2013 #34 Skrevet 23. oktober 2013 Mennesker som utfører bestemte seksuelle handlinger for så å snu og nekte totalt, har gjort seg skyldig i villedende markedsføring, noe som etter norsk lov er straffbart. Kjør sak.
Gjest Heartbeat Skrevet 23. oktober 2013 #35 Skrevet 23. oktober 2013 Kunne ALDRI har vært i et forhold der jeg ikke kunne fått gitt oralsex. Suging er noe av det diggeste jeg vet!
Gjest Chloe87 Skrevet 23. oktober 2013 #36 Skrevet 23. oktober 2013 Jeg ser hvertfall ikke på dette som dumpegrunn? Jeg kan selv fint klare meg uten å motta oralsex, men jeg går utifra at det er noe du digger å få? Kanskje hun har en negativ erfaring av å gi blowjob? Hvem vet..
Druid Skrevet 24. oktober 2013 #37 Skrevet 24. oktober 2013 (endret) Du vet at ting kan forandre seg? Nå er det gjerne litt kort tid for forandring for deres del, siden forholdet ikke er gammelt. Men jeg selv svelgte villig vekk i gamle dager, nå takler jeg det ikke lenger. Altså, kan fint ta det i munnen, men å svelge fremkaller brekninger. Det var ikke fordi jeg latet som før, men før var det greit, det er det ikke nå. Seriøst?! Det der skremmer vannet av meg. Hvordan er det mulig at noe sånt kan FORANDRE seg den veien? Det å bli åpen for nye ting er noe annet, det er mere en snakk om tilvenning, men å plutselig få fysiske reaksoner på noe man før likte? Jeg kan tenke meg at en voldtekt eller tilsvarende traume kan påvirke i den retning, men helt uten bevegrunn? (Saken med TS er noe annet : hun har aldri likt det, men har strekt seg for langt og nå fått aversjon. Det er naturlig reaksjon) Endret 24. oktober 2013 av Druid
Silfen Skrevet 24. oktober 2013 #38 Skrevet 24. oktober 2013 Seriøst?! Det der skremmer vannet av meg. Hvordan er det mulig at noe sånt kan FORANDRE seg den veien? Det å bli åpen for nye ting er noe annet, det er mere en snakk om tilvenning, men å plutselig få fysiske reaksoner på noe man før likte? Jeg kan tenke meg at en voldtekt eller tilsvarende traume kan påvirke i den retning, men helt uten bevegrunn? (Saken med TS er noe annet : hun har aldri likt det, men har strekt seg for langt og nå fått aversjon. Det er naturlig reaksjon) Likte er å ta sterkt i. Jeg har aldri LIKT det. Men det har vært greit nok og noe man gjorde for mannens del. Det er mulig jeg har altfor lite sex, som i aldri, og dermed siden det normalt sett har gått lengre mellom sex så er ikke vanen der lengre og det er faktisk dritekkelt, så blir det bare nasty. Forøvrig så ser jeg VIRKEIG ikke forskjellen på om mannen får la ladningen gå i munnen og om det svelges eller ikke. Det er da ett fett for mannens penis og følelse om sæden går NED i magen til kvinnen.
Tidus Skrevet 24. oktober 2013 #39 Skrevet 24. oktober 2013 Likte er å ta sterkt i. Jeg har aldri LIKT det. Men det har vært greit nok og noe man gjorde for mannens del. Det er mulig jeg har altfor lite sex, som i aldri, og dermed siden det normalt sett har gått lengre mellom sex så er ikke vanen der lengre og det er faktisk dritekkelt, så blir det bare nasty. Forøvrig så ser jeg VIRKEIG ikke forskjellen på om mannen får la ladningen gå i munnen og om det svelges eller ikke. Det er da ett fett for mannens penis og følelse om sæden går NED i magen til kvinnen. Det er da ett fett for kvinnens vagina om mannen slår henne på rumpa eller ikke når han tar henne bakfra? Det er vel ett fett for kvinnens vagina om mannen har på seg håndjern (eller omvendt) Det er da ett fett for kvinnens vagina... Osv osv. Mange preferanser, fetisjer osv. der ute som gjør folk kåtere og øker spenning/nytelse av sex.
Silfen Skrevet 24. oktober 2013 #40 Skrevet 24. oktober 2013 Det er da ett fett for kvinnens vagina om mannen slår henne på rumpa eller ikke når han tar henne bakfra? Det er vel ett fett for kvinnens vagina om mannen har på seg håndjern (eller omvendt) Det er da ett fett for kvinnens vagina... Osv osv. Mange preferanser, fetisjer osv. der ute som gjør folk kåtere og øker spenning/nytelse av sex. Bullshit. Du KJENNER ikke om en kvinne svelger din sæd. En kvinne KJENNER om du dasker henne på rompen og det er lek med håndjern. Derimot så vill hun f.eks. ikke kjenne om du svelger squirten hennes eller ikke og DET kan sammenlignes og DET er ett fett. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå