Gå til innhold

American Horror Story: Coven


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Noen som ser på sesong tre av American Horror Story? Foreløpig har det komme ut to episoder, og jeg synes hvertfall at det virker veldig spennende og intenst så langt. Hekser, slaver, voodoo osv, kan det bli bedre? :)



Anonymous poster hash: a1eaf...5e3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har ikke begynt å se enda, men skal se i kveld da vi har to episoder å kose oss med:D

Gleder meg kjempemasse, siden jeg elsker de to andre sesongene også.



Anonymous poster hash: 2f8a3...d5d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke begynt å se enda, men skal se i kveld da vi har to episoder å kose oss med:D

Gleder meg kjempemasse, siden jeg elsker de to andre sesongene også.

Anonymous poster hash: 2f8a3...d5d

Du har definitivt noe å se frem til! Jeg synes sesongen har startet veldig bra, bedre enn sesong 2 etter min mening :)

Anonymous poster hash: a1eaf...5e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan får dere sett dem? Sesong 2 er ikke å få kjøpt på DVD i Norge enda...

Prøvde å se på netflix, men de har kun sesong 1... Venter enda på nr. 2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, må vel kanskje prøve å få sett denne. Jeg likte dessverre ikke sesong 2, den begynte bra men så ble det for lite fremgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett de to første episodene av sesong 3 nå. Virker lovende, håper bare at de klarer å unngå at det blir for harry/klisjé, slik jeg ofte føler at hekser på film/TV fort kan bli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte sesong 1, elsket sesong 2. Håper jeg begynner å like sesong 3, men så langt er jeg litt meh,,



Anonymous poster hash: 000e5...44b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg likte sesong 1, elsket sesong 2. Håper jeg begynner å like sesong 3, men så langt er jeg litt meh,,

Anonymous poster hash: 000e5...44b

Helt enig. Elsket elsket sesong 2. Men får ikke helt tak pæ sesong 3, hva er den røde tråden, hovedfortellingen? Nr 1 skjønnte man fort handla om huset og en familie på randen av brudd, sesong 2 tegna hovedhistorien om leatherfase og maktkamp internt på asylet i den første episoden men sesong 3 handler til nå om flere litt oppstykka historier. Føles litt som å ha starta midt i en sesong hvor man har gått glipp av mye info

Anonymous poster hash: c86f0...ae5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit

Elsket sesong 1, sesong 2; boring så så den aldri ferdig, sett alt som har kommet ut av sesong 3 og det er underholdende, men de klarer ikke å heve seg på nivå med sesong 1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med flere her, sesong 1 var noe helt for seg selv! Skikkelig skumle saker! Sesong 2 var bra på sin måte, måtte gi den et par sjanser først.

Håper sesong 3 samler seg litt mer, nå er det for mange tråder og historier. Allikevel elsker jeg backdropen i New Orleans, Jessica Lange, den creepy mannlige hushjelpen, Angela Bassett...! Det kan jo egentlig ikke gå galt. Men foreløpig er det for lite horror story, synes jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har bare sett sesong 1, men (gru)gleder meg til å se videre. Fantastisk serie, men jeg har vært utrolig redd noen ganger!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...