Gjest halebein Skrevet 20. oktober 2013 #61 Skrevet 20. oktober 2013 Og med spleising mener jeg: 12 gjester, altså om seks og seks foreldre spleiser: 8 fine gaver å pakke opp, tar ikke lang tid- og barna får masse tid til å leke. Kanskje de har planlagt at de legger bort gavene, og åpner dem etterpå, så får barna leke og spise, og de voksne skravle? Hadde jeg syntes var en helt grei løsning.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #62 Skrevet 20. oktober 2013 Jeg venter ikke på noen skriftlig invitasjon, nei. Derimot inviterer jeg gjerne til oss og kommer med barna om de blir invitert til andre Og Halebein: jeg forstår heller ikke hvorfor det skal være så vanskelig å få til avtaler for barna på fritida. Det fungerer fint med noen av barna, men noen virker helt uinteressert i å få til noe. Så du får da heller be disse mødrene (dvs de som holder dette selskapet) om å forklare.Anonymous poster hash: ad59d...a00
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #63 Skrevet 20. oktober 2013 Å begynne å skulle sørge for at alle de invierte skal gå sammen 6 og 6 om gaver til alle børstes ut som litt av et prosjekt. Og jeg tror nok den som prøver seg på noe sånt vil bli sett på som skrekkelig gesjeftig. Men jeg kan prøve meg på å få med et par andre til å spleise med oss. Det lar seg nok gjøre.Anonymous poster hash: ad59d...a00
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #64 Skrevet 20. oktober 2013 Om gavene først skal åpnes etterpå vil nok mange av de små gjestene synes det er litt synd å ikke få se sin gave åpnet. Og bare for å presisere igjen: Jeg vet at dette bare er et barneselskap, og ikke noe betydningsfult eller viktig i den store sammenhengen. Og det går selvfølgelig helt fint. Men jeg MENER likevel noe om det de har valgt, noe som ikke er utelukkende positivt. Og det må jeg da virkelig få lov til å mene? Eller hva?Anonymous poster hash: ad59d...a00
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #65 Skrevet 20. oktober 2013 Om gavene først skal åpnes etterpå vil nok mange av de små gjestene synes det er litt synd å ikke få se sin gave åpnet. Og bare for å presisere igjen: Jeg vet at dette bare er et barneselskap, og ikke noe betydningsfult eller viktig i den store sammenhengen. Og det går selvfølgelig helt fint. Men jeg MENER likevel noe om det de har valgt, noe som ikke er utelukkende positivt. Og det må jeg da virkelig få lov til å mene? Eller hva?Anonymous poster hash: ad59d...a00 Jeg er bare mer og mer sikker på at dette er en trolletråd - det går ikke an å være så koko. Anonymous poster hash: de148...2eb
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #66 Skrevet 20. oktober 2013 Barn i femårsalderen er vel uansett mest opptatt av å leke? Jeg har gutter da, de bryr seg fint lite om gavene de gir, og synes det er litt kjedelig å se på åpningen. Anonymous poster hash: a66ad...1ac
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #67 Skrevet 20. oktober 2013 Hva er det som er "ko-ko" med å ikke være begeistret for en løsning det 4 barn skal feires på et sted og kun 1,5 time? Er kun de som synes dette er en knallgod ide mentalt friske?Anonymous poster hash: ad59d...a00
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #68 Skrevet 20. oktober 2013 Ja, de er mest opptatt å leke, så jeg håper det blir tid til lek i selskapet Min sønn liker å se gaven sin pakket opp, selv om han er gutt så dette variere nok.Anonymous poster hash: ad59d...a00
Gjest halebein Skrevet 20. oktober 2013 #69 Skrevet 20. oktober 2013 Ja det er nok forskjell på barna, tror jeg også. Ts, du får kanskje pepper fordi mange ikke forstår problemet. Mange hadde nok jublet fordi de 1) slapp å dra i langt selskap, 2) slapp å dra i 4 selskap 3) kunne gjort seg ferdig med 4 gaver på en gang. Nå nærme jul, hadde jeg satt pris på å bli ferdig fort med bursdagsstyret. Du er ikke koko, men skiller deg litt ut siden du liker å være i barnebursdag, mens mange ikke kan fordra det, og helst ville sluppet. Men du har selvfølgelig krav.på å få ha din mening. Akkurat som andre kan ha sin mening. Hadde vært gøy om du skrev litt i ettertid hvordan selskapet gikk, om det ble stress? Hvis ikke er det.mulig jeg adopterer denne måten å gjøre det på, jeg synes det.hørtes genialt ut! (men med litt ner tid da!)
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #70 Skrevet 20. oktober 2013 Tusen takk for et veldig hyggelig svar Halebein Det kom som en veldig hyggelig overraskelse. Jeg skal skrive om erfaringene etterpå (men ikke med detaljer, da.. vil ikke at det skal kunne avsløres.. vil ikke at de som holder selskapet skal lese denne tråden og koble det til dem, for å si det sånn!)Anonymous poster hash: ad59d...a00
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå