Gå til innhold

Kreve inn gammel gjeld, eller bare la det gå..?


frøkna

Anbefalte innlegg

I sommer lånte jeg en bekjent (venn av en venn) 300 kroner. Han skulle betale tilbake, men jeg så han liksom aldri igjen. Jeg glemte det litt, men etter ca 2 uker skrev jeg til han på facebook hvor han spurte om han kunne få kontonummeret mitt for å få det overført.

Da jeg så beskjeden hadde jeg ikke mulighet til å sende kontonr mitt, også gikk det litt i glemmeboka siden jeg på en måte ikke hadde behov for pengene sikkert.. Nå har jeg det ganske trangt økonomisk og 300 kroner hadde gjort en fin forskjell i budsjettet.. Er det drøyt å spørre om de pengene nå? Er jo flere måneder siden.. Syns det er litterann flaut også siden jeg ikke kjenner han noe særlig.. Hva ville dere gjort..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel nå eller aldri tenker jeg. Si det som det er at du har det ekstra trengt akkurat nå og kom på dette som egentlig hadde gått i glemmeboka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke gjort det. Men det er meg. Hadde det vært en god venninne så hadde jeg sagt rett ut at jeg er blakk og trenger PENG



Anonymous poster hash: 96e49...f10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, er det noe problem da? Svar på Facebookmeldinga at "Oops, du hadde helt glemt å svare, men her er kontonummeret, fint om han kan overføre så snart som mulig".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...