Aldrisur Skrevet 22. januar 2014 #321 Del Skrevet 22. januar 2014 I søreuropa kaller de dette frokost. snodig nok er jeg den eneste jeg vet om som setter pris på en kremfyllt croissant eller et stykke terte til frokost. En må da omfavne de lokale tradisjoner! Jatakk! Tar gjerne litt middag også, altså... Benytter du ekstra tid til å lage ekstra god mat, Aldri? Ja, vet du, det blir jo litt bedre tid til både å planlegge og lage middagene, så jeg tror det blir litt sunnere middager i hvert fall. Kankskje litt billigere også. Håper du har det fint Anje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 22. januar 2014 #322 Del Skrevet 22. januar 2014 Så fine bilder Anje! ja, ta deg en tur du, lykke til! :is: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 22. januar 2014 #323 Del Skrevet 22. januar 2014 JAAA til begge deler Anje! Vårtur til Amsterdam og vintertur til London! Kjøpe med seg tusenvis av løker og sette i potter og kar! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 22. januar 2014 Forfatter #324 Del Skrevet 22. januar 2014 Jeg liker sånne bilder på en grå januardag... Det gjør seg, selv om dagen her har vært skyfri og fin. Men kald. Åh Jeg er forelsket. Har egentlig aldri tenkt over Amsterdam noe særlig før, men jammen ser det både idyllisk og flott ut der. Riktig romantisk, faktisk. Ja, vet du, det blir jo litt bedre tid til både å planlegge og lage middagene, så jeg tror det blir litt sunnere middager i hvert fall. Kankskje litt billigere også. Håper du har det fint Anje. Jeg drømmer meg bort fra januar til vårlige dager. Kanskje du starter en ny matdagbok så du kan friste/inspirere oss andre..? Så fine bilder Anje! ja, ta deg en tur du, lykke til! :is: Takketakk! JAAA til begge deler Anje! Vårtur til Amsterdam og vintertur til London! Kjøpe med seg tusenvis av løker og sette i potter og kar! Så pene tulipaner. Ja, jeg skal til Amsterdam, altså. Litt mer usikker på det med London. Når var det du skulle ut på tur? Var det ikke nå rundt desse tider? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 22. januar 2014 #325 Del Skrevet 22. januar 2014 Ja, tror jeg må pumpe opp lufta i ballongen snart. Det er som om jeg savner den liksom... Amsterdam er en helt utrolig anderledes og nydelig by. Bare pass deg for syklister og trikker - de kommer rett mot deg når du minst aner det! Eller kanskje du har vært der før, så du vet det? Jeg reiser neste mandag Anje! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 22. januar 2014 Forfatter #326 Del Skrevet 22. januar 2014 Ja, tror jeg må pumpe opp lufta i ballongen snart. Det er som om jeg savner den liksom... Amsterdam er en helt utrolig anderledes og nydelig by. Bare pass deg for syklister og trikker - de kommer rett mot deg når du minst aner det! Eller kanskje du har vært der før, så du vet det? Jeg reiser neste mandag Anje! Neste mandag! det er jo nesten nå med engang, det. Det er min allerførste tur til Amsterdam, Aldri. På bilder synes jeg den har masse fellestrekk med både Paris og Venezia, som begge er nydelige byer, så jeg skal nok trives. Og passe meg for syklene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. januar 2014 #327 Del Skrevet 23. januar 2014 Godmorgen til den Amsterdamske drømmedamen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 24. januar 2014 Forfatter #328 Del Skrevet 24. januar 2014 God helg til den hoppende damen! Og til dere andre. Jeg har hatt en nyttig fredag. Fått ryddet og ordnet en del, så kontor/gjeste(rote)rommet mitt er nå på god vei mot ikke-rote rom. Jeg har til og med hengt opp et bilde. Det synes jeg er sånn tiltak. Altså, egentlig går det jo så kjapt og enkelt som bare det, så jeg forstår ikke helt hvorfor akkurat bildeopphenging er det jeg utsetter og utsetter i månedsvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 24. januar 2014 #329 Del Skrevet 24. januar 2014 Så flink du har vært i dag Anje! Det der med å henge opp bilder er noe jeg også synes er vanskelig. Det er noe med å lage hull i veggen liksom! Har du bestemt deg for når du skal reise til Amsterdam? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 24. januar 2014 #330 Del Skrevet 24. januar 2014 Der har vi funnet en genial løsning 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 24. januar 2014 #331 Del Skrevet 24. januar 2014 Der har vi funnet en genial løsning Wow! Er det hjemme hos deg frue? Dette så veldig pent ut da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 24. januar 2014 #332 Del Skrevet 24. januar 2014 Uhm...neeei... Det er nok Ikea-materiale det der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 24. januar 2014 #333 Del Skrevet 24. januar 2014 Uhm...neeei... Det er nok Ikea-materiale det der Okei....men et godt tips var det jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 24. januar 2014 Forfatter #334 Del Skrevet 24. januar 2014 Noe sånn feeling - litt mange slike finurlige bilder, bare i sort-hvitt er det jeg ønsker meg på gjesterommet. Må bare komme over motviljen mot å henge opp bilder først. Jeg skal til Amsterdam før påsken. For da blir det dyrt. Så såpass har jeg bestemt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 24. januar 2014 #335 Del Skrevet 24. januar 2014 Sånn ser det ut hjemme hos oss 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 24. januar 2014 #336 Del Skrevet 24. januar 2014 Og før påske er jo ikke lenge til Anje! Du er så flink til å gi av deg selv du FruN! Fin bildevegg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 24. januar 2014 #337 Del Skrevet 24. januar 2014 Takk Jeg vil og på tur! Gjerne Amsterdam! Kan jeg gjemme meg i kofferten din, Anje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 24. januar 2014 #338 Del Skrevet 24. januar 2014 Næmmen. se hva som dukket opp på "rulleteksten" min a! Har du bok og! Den har gått meg hus forbi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 24. januar 2014 Forfatter #339 Del Skrevet 24. januar 2014 Har sikkert plass til en i kofferten på vei ut, FruN. Litt usikker på hjem igjen, det finst vel shopping i Amsterdam og. Det var pen bildevegg! Har du ikke vært her før, Mynona? Velkommen! Dette er et sånn reise-mat-hage sted. Til jeg får en ny hobby eller to. Og Aldri: det er ikke lenge til, nei. Men mandagen er jo kjempe-rett rundt hjørnet. Er du sånn som synes å pakke er bare moro, eller drøyer du det i det lengste (sånn som meg)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 24. januar 2014 #340 Del Skrevet 24. januar 2014 (endret) Jeg kan kjøpe en ny koffert jeg kan putte meg selv i på vei hjem, jeg Endret 24. januar 2014 av FruN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå