Gå til innhold

menn som knuller oppblåsbare sauer......


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det mer nekrofilt enn å bruke en dildo/vibrator eller andre penislignende objekter. Slik damer gjør, mener jeg.

nei,men det rette spørsmålet hadde vert "er det nekrofilt å bruke oppblåsbare menn"isåfall. Beklager,men hater meningsløse og dårlige sammenligninger.

Anonymous poster hash: 16fef...b2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå trygler du om dildo-kortet.

Anonymous poster hash: 5adef...789

ok, bring it on..

Anonymous poster hash: 2f6b1...b55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mer nekrofilt enn å bruke en dildo/vibrator eller andre penislignende objekter. Slik damer gjør, mener jeg.

Ja, for det er en forskjell på å bruke en dildo/vibrator og en oppblåsbar dame/mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for det er en forskjell på å bruke en dildo/vibrator og en oppblåsbar dame/mann.

Vil uansett påstå det er hakket mer perverst å ligge med den avrevne penisen til et lik enn å bare ligge med et lik, dersom man først skal sammenligne noen av delene med nekrofili.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

......etter uforvarende å ha kommet over ei dame med hunden sin logrende opptatt med å steike dåsa på dama, er jeg blitt litt skeptisk på damer med bikkjer...kjenner jeg...

Anonymous poster hash: dc362...8dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke alle bare få gjøre det de vil uten at dere legger dere opp i det?

Ingen skal tvinge deg til å pule en plastsau eller bruke dildo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil uansett påstå det er hakket mer perverst å ligge med den avrevne penisen til et lik enn å bare ligge med et lik, dersom man først skal sammenligne noen av delene med nekrofili.

Jaja, jeg kan ikke nekte deg å mene det.

Men jeg tror ikke de som bruker dildo fantaserer om at det er en avreven penis. Det er nok bare for nytelsen sin skyld. Det blir litt annerledes å bruke en oppblåsbar dukke, som bare ligger der. Kan ikke forestille meg at det skal føles naturlig, ettersom svært få knuller døde folk eller folk som bare ligger der/sover. I tillegg er en oppblåsbar dukke ganske kald, vil jeg tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ettersom svært få knuller døde folk eller folk som bare ligger der/sover.

You'd be surprised :)

Men seriøst, en dildo er til for å imitere følelsen av kuk. En hel dukke er til for for å imitere følelsen av en hel kvinnekropp. Dere kan ikke klandre oss for at vi er mer innovative enn dere og flinkere til å se hele mennesket :)

Endret av Trapp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyh, menn bruker også slike ting.

Det forandrer strengt tatt ikke så mye på problemstillingen.

"You help build a library, but do they call you Bob the Library builder? Noooo. Or you put out a fire! Do they call you Bob the fire extinguisher? Nooooo! But if you fuck ONE goat!!!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

......etter uforvarende å ha kommet over ei dame med hunden sin logrende opptatt med å steike dåsa på dama, er jeg blitt litt skeptisk på damer med bikkjer...kjenner jeg...

Anonymous poster hash: dc362...8dc

WTF!? :sjokkert:

Anonymous poster hash: be7a2...7af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

......etter uforvarende å ha kommet over ei dame med hunden sin logrende opptatt med å steike dåsa på dama, er jeg blitt litt skeptisk på damer med bikkjer...kjenner jeg...

Anonymous poster hash: dc362...8dc

Vel, det kan man si om mann med hund også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de plastsauene er jo skikkelig søte, ungene mine tar den med på stranden hvert år. Det hullet bak kan fint brukes til holder for flasker/solkrem og liknende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

de plastsauene er jo skikkelig søte, ungene mine tar den med på stranden hvert år. Det hullet bak kan fint brukes til holder for flasker/solkrem og liknende.

:skratte: Og DER sprutet jeg ut i latter! :skratte:

Syns jeg ser for meg den sauen stå på stranda med halve solkremtuben stikkende ut bak! Dævver :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det forandrer strengt tatt ikke så mye på problemstillingen.

"You help build a library, but do they call you Bob the Library builder? Noooo. Or you put out a fire! Do they call you Bob the fire extinguisher? Nooooo! But if you fuck ONE goat!!!"

Det gjelder jo dersom Bobette puler en hest også. Likevel blir det feil å si at penetrerende leketøy kun er for kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobbet en gang i en butikk som solgte disse sauene, og det var ingen som kjøpte dem for å ha sex med dem (så vidt jeg vet i allefall). Som regel var kundene som kjøpte disse fnisete tenåringsgutter på jakt etter en køddegave til en kompis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...