AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #41 Skrevet 15. oktober 2013 Er det mer nekrofilt enn å bruke en dildo/vibrator eller andre penislignende objekter. Slik damer gjør, mener jeg. nei,men det rette spørsmålet hadde vert "er det nekrofilt å bruke oppblåsbare menn"isåfall. Beklager,men hater meningsløse og dårlige sammenligninger. Anonymous poster hash: 16fef...b2e
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #42 Skrevet 15. oktober 2013 Nå trygler du om dildo-kortet. Anonymous poster hash: 5adef...789 ok, bring it on.. Anonymous poster hash: 2f6b1...b55
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2013 #43 Skrevet 15. oktober 2013 Menn finner på så mye rart og så er de så stolte over spruten sin.
Blod Skrevet 15. oktober 2013 #44 Skrevet 15. oktober 2013 Er det mer nekrofilt enn å bruke en dildo/vibrator eller andre penislignende objekter. Slik damer gjør, mener jeg. Ja, for det er en forskjell på å bruke en dildo/vibrator og en oppblåsbar dame/mann.
Trapp Skrevet 16. oktober 2013 #45 Skrevet 16. oktober 2013 Ja, for det er en forskjell på å bruke en dildo/vibrator og en oppblåsbar dame/mann. Vil uansett påstå det er hakket mer perverst å ligge med den avrevne penisen til et lik enn å bare ligge med et lik, dersom man først skal sammenligne noen av delene med nekrofili.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #46 Skrevet 16. oktober 2013 ......etter uforvarende å ha kommet over ei dame med hunden sin logrende opptatt med å steike dåsa på dama, er jeg blitt litt skeptisk på damer med bikkjer...kjenner jeg...Anonymous poster hash: dc362...8dc
Lacosimus Skrevet 16. oktober 2013 #47 Skrevet 16. oktober 2013 Kan ikke alle bare få gjøre det de vil uten at dere legger dere opp i det? Ingen skal tvinge deg til å pule en plastsau eller bruke dildo.
Blod Skrevet 16. oktober 2013 #48 Skrevet 16. oktober 2013 Vil uansett påstå det er hakket mer perverst å ligge med den avrevne penisen til et lik enn å bare ligge med et lik, dersom man først skal sammenligne noen av delene med nekrofili. Jaja, jeg kan ikke nekte deg å mene det. Men jeg tror ikke de som bruker dildo fantaserer om at det er en avreven penis. Det er nok bare for nytelsen sin skyld. Det blir litt annerledes å bruke en oppblåsbar dukke, som bare ligger der. Kan ikke forestille meg at det skal føles naturlig, ettersom svært få knuller døde folk eller folk som bare ligger der/sover. I tillegg er en oppblåsbar dukke ganske kald, vil jeg tro?
Trapp Skrevet 16. oktober 2013 #49 Skrevet 16. oktober 2013 (endret) ettersom svært få knuller døde folk eller folk som bare ligger der/sover. You'd be surprised Men seriøst, en dildo er til for å imitere følelsen av kuk. En hel dukke er til for for å imitere følelsen av en hel kvinnekropp. Dere kan ikke klandre oss for at vi er mer innovative enn dere og flinkere til å se hele mennesket Endret 16. oktober 2013 av Trapp
Mann 42 Skrevet 16. oktober 2013 #50 Skrevet 16. oktober 2013 Øyh, menn bruker også slike ting. Det forandrer strengt tatt ikke så mye på problemstillingen. "You help build a library, but do they call you Bob the Library builder? Noooo. Or you put out a fire! Do they call you Bob the fire extinguisher? Nooooo! But if you fuck ONE goat!!!"
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #51 Skrevet 16. oktober 2013 ......etter uforvarende å ha kommet over ei dame med hunden sin logrende opptatt med å steike dåsa på dama, er jeg blitt litt skeptisk på damer med bikkjer...kjenner jeg...Anonymous poster hash: dc362...8dc WTF!? Anonymous poster hash: be7a2...7af
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2013 #52 Skrevet 16. oktober 2013 ......etter uforvarende å ha kommet over ei dame med hunden sin logrende opptatt med å steike dåsa på dama, er jeg blitt litt skeptisk på damer med bikkjer...kjenner jeg...Anonymous poster hash: dc362...8dc Vel, det kan man si om mann med hund også.
edderkoppdame Skrevet 16. oktober 2013 #53 Skrevet 16. oktober 2013 de plastsauene er jo skikkelig søte, ungene mine tar den med på stranden hvert år. Det hullet bak kan fint brukes til holder for flasker/solkrem og liknende. 1
Gjest celine Skrevet 16. oktober 2013 #54 Skrevet 16. oktober 2013 de plastsauene er jo skikkelig søte, ungene mine tar den med på stranden hvert år. Det hullet bak kan fint brukes til holder for flasker/solkrem og liknende. Og DER sprutet jeg ut i latter! Syns jeg ser for meg den sauen stå på stranda med halve solkremtuben stikkende ut bak! Dævver
Silfen Skrevet 16. oktober 2013 #55 Skrevet 16. oktober 2013 Det forandrer strengt tatt ikke så mye på problemstillingen. "You help build a library, but do they call you Bob the Library builder? Noooo. Or you put out a fire! Do they call you Bob the fire extinguisher? Nooooo! But if you fuck ONE goat!!!" Det gjelder jo dersom Bobette puler en hest også. Likevel blir det feil å si at penetrerende leketøy kun er for kvinner.
Ms.Mx Skrevet 16. oktober 2013 #56 Skrevet 16. oktober 2013 Jeg jobbet en gang i en butikk som solgte disse sauene, og det var ingen som kjøpte dem for å ha sex med dem (så vidt jeg vet i allefall). Som regel var kundene som kjøpte disse fnisete tenåringsgutter på jakt etter en køddegave til en kompis.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå