Gå til innhold

menn som knuller oppblåsbare sauer......


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

åsså, det lages jo, og selges oppblåsbare sexleketøy (mynta på menn) deriblant sauer, dukker og såkalte sjømannsbruder osv....

men seriøst, er det virkelig noen som bruker dette? !! om jeg hadde tatt en mann I å stå med buksa på knæra og knulle en plastsau bak, da hadde jeg virkelig løpt FORT avgårde.... Hvem er det som kjøper og broker sånt lurer jeg på da (for noen må det jo være) men dæven noe så patetisk!! (I mine øyne)

og, nei, ikke dra dildokortet....!

noen som har opplevd dette?.....



Anonymous poster hash: 2f6b1...b55
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

asså, jeg syns det er tragisk nok å runke med en gummifitte, men den er jo mer legitimt enn enn å stake opp en dårlig kopi av en sau liksom.... ts....kommer de med lyd også da eller......"bæææææææææ".... ts...



Anonymous poster hash: 2f6b1...b55
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre at de knuller en oppblåsbar sau enn en virkelig en.... MANGE rare folk der ute.



Anonymous poster hash: f8b35...b03
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Bedre at de knuller en oppblåsbar sau enn en virkelig en.... MANGE rare folk der ute.

Anonymous poster hash: f8b35...b03

Men hvem fant på at en oppblåsbar sau var en god ide som sexleketøy?
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personen må jo være noe spesiell om han kjøper en sau isteden for en oppblåsbar dame/mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men å bruke en oppblåsbar dame, kan vel sammenlignes med nekrofili også da?

Endret av Blod
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistenker at salget av sånt domineres av morsomme gaver ;)



Anonymous poster hash: d50c3...872
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sauene pynter vel stort sett opp i kleine utdrikningslag, og gis i julegave fra og til gutter på femten år for skape 'morsomme' situasjoner under julegaveåpningen med familien. Tviler på at det selges så mange av dem til annet bruk.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sikker på at ALT av sånt salg kommer med en kommenter " det er en gave,skal på utrdikningslag" osv.... ja, hvem fant på det? sikkert en bonde..... ts



Anonymous poster hash: 2f6b1...b55
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

De sauene pynter vel stort sett opp i kleine utdrikningslag, og gis i julegave fra og til gutter på femten år for skape 'morsomme' situasjoner under julegaveåpningen med familien. Tviler på at det selges så mange av dem til annet bruk.

Jeg luree på hvorfor de blir laget...
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske sært å pumpe på ei ooplåsbar Barbara og spør du meg men.... ts



Anonymous poster hash: 2f6b1...b55
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske sært å pumpe på ei ooplåsbar Barbara og spør du meg men.... ts

Anonymous poster hash: 2f6b1...b55

Nå trygler du om dildo-kortet.

Anonymous poster hash: 5adef...789

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De sauene pynter vel stort sett opp i kleine utdrikningslag, og gis i julegave fra og til gutter på femten år for skape 'morsomme' situasjoner under julegaveåpningen med familien. Tviler på at det selges så mange av dem til annet bruk.

Det er det som skjer etter utdrikkningslaget som er interessant, når en av de fulle gjestene oppdager at han har tatt sauen med seg hjem og en lys idé begynner å formes.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en egen fetish for å knulle oppblåsbare ting, faktisk.

Selv om jeg personlig ikke forstår dette selv, synes jeg ikke de fortjener hets. De skader/sårer jo ingen ved å humpe litt på en ballong...

Folk tenner på mye rart, så lenge de er snille og greie og alt det der (og man selv slipper å involveres i noe man er ukomfortabel med), så la de være. :)



Anonymous poster hash: 6d0f2...ee3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SYK VERDEN!!! OG DET GREIENE I DANMARK. FY SKAMME SEG ALLE SAMMEN!!! STAKKARS DYRENE!!!



Anonymous poster hash: e87b8...d23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...