Gå til innhold

menn som knuller oppblåsbare sauer......


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mener du de sauene som de pleide å selge på kondomeriet? Med tegneseriefjes i hardplast. Fantes en gutteversjon og en jente versjon. Håper vireklig ikke noen har prøvd å faktisk bruke de. Det må isåfall ha gjort vondt, det var o bare tullegreier, ikke ment som en faktisk sexleke.



Anonymous poster hash: bb486...ba3
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det som skjer etter utdrikkningslaget som er interessant, når en av de fulle gjestene oppdager at han har tatt sauen med seg hjem og en lys idé begynner å formes.

Da ender han sannsynligvis opp med noen fine skrubbsår og rifter. Som AB over her sier er de ikke laget for å ha sex med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men å bruke en oppblåsbar dame, kan vel sammenlignes med nekrofili også da?

Det er jo menn som foretrekker "damer" som ikke sier et pip.

Anonymous poster hash: 2f608...048

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Gutter og menn putter jo pikken sin i så mye rart, så at de prøver ut en sau de har fått i bursdagsgave er ikke lite sannsynlig. Den har jo et hull, så da er det vel vanlig å teste ut? De tester jo ut i både hullete gjerder , paier, doruller osv... De tenner sannsynligvis ikke på sauer, doruller,paier eller slikt heller. Bare for nytelsen vil jeg tro :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er nok ikke noe jeg selv føler jeg trenger eller tenner på, men det er jo ikke forbudt å ha sex med plastikk så jeg har ingenting imot folk som tar seg en runde med slike ting. Jeg ser ingen forskjell mellom oppblåsbare sauer og vibrerende gummistenger (oooops, jeg tok dildo-kortet).

Anonymous poster hash: 33246...26f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker litt sånn at så lenge man ikke skader noen andre, så står det ikke noe i veien for å ha en rar fetish. Folk får pule på så mange oppblåsbare sauer så mye de vil for min del! Mye verre når det er levende mennesker (ufrivillig) eller dyr involvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel. Nå har disse oppblåsbare sauene sitt opphav fra Asia, hvor det er og var populært fra gammelt av å knulle sauer og geiter.

Før den moderne verden kom da man drev mer naturalhushold var det vanlig at ugifte menn trente og tilfredsstilte seg på fe som de hadde i husholdet.

Dette gjelder helst de asiatiske landene som ender på -stan (Pakistan, Afghanistan, Tajikistan etc).



Anonymous poster hash: 161fc...1b0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre at de knuller en oppblåsbar sau enn en virkelig en.... MANGE rare folk der ute.

Anonymous poster hash: f8b35...b03

Tenkte det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

I Danmark er det faktisk ikke forbud mot å ha sex med dyr.

Det er isåfall helt sykt, all den tid det er misbruk av dyr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Danmark er det faktisk ikke forbud mot å ha sex med dyr.

Ikke så lenge siden det var lov i Norge heller...

Nå vil jeg dog mene at disse plastlekene med saueutseende har lite med både dyr og sex å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette med sheepshagging er jo en ganske utbredt greie verden over. Altså, de fleste vet jo hvor en sheepshagger kommer fra og jeg ser på det hele som en morsomhet med denne myten om at alle puler sauer diverse steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åsså, det lages jo, og selges oppblåsbare sexleketøy (mynta på menn) deriblant sauer, dukker og såkalte sjømannsbruder osv....

men seriøst, er det virkelig noen som bruker dette? !! om jeg hadde tatt en mann I å stå med buksa på knæra og knulle en plastsau bak, da hadde jeg virkelig løpt FORT avgårde.... Hvem er det som kjøper og broker sånt lurer jeg på da (for noen må det jo være) men dæven noe så patetisk!! (I mine øyne)

og, nei, ikke dra dildokortet....!

noen som har opplevd dette?.....

Anonymous poster hash: 2f6b1...b55

Dette er noe vi holder å med på bygda, men det er ikke verre enn å bli knullet av en oppblåst gris fra Oslo vest.... :-P

Anonymous poster hash: e6d8e...7fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Dette er noe vi holder å med på bygda, men det er ikke verre enn å bli knullet av en oppblåst gris fra Oslo vest.... :-P

Anonymous poster hash: e6d8e...7fb

Hvem snakker du om nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå trygler du om dildo-kortet.

Anonymous poster hash: 5adef...789

Ikke egentlig, for det er like sært med oppblåsbare mannskropper.

Anonymous poster hash: 7d11e...cb4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men å bruke en oppblåsbar dame, kan vel sammenlignes med nekrofili også da?

Er det mer nekrofilt enn å bruke en dildo/vibrator eller andre penislignende objekter. Slik damer gjør, mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel. Nå har disse oppblåsbare sauene sitt opphav fra Asia, hvor det er og var populært fra gammelt av å knulle sauer og geiter.

Før den moderne verden kom da man drev mer naturalhushold var det vanlig at ugifte menn trente og tilfredsstilte seg på fe som de hadde i husholdet.

Dette gjelder helst de asiatiske landene som ender på -stan (Pakistan, Afghanistan, Tajikistan etc).

Anonymous poster hash: 161fc...1b0

Det var sikkert hyggelig for husdyra, også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mer nekrofilt enn å bruke en dildo/vibrator eller andre penislignende objekter. Slik damer gjør, mener jeg.

Øyh, menn bruker også slike ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...