Gå til innhold

Utrolig hvor vanskelig det skulle være å få seg et ligg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har virkelig jobbet for det i 5 månender nå, men får ingen jente på kroken.

Tips?



Anonymous poster hash: c8063...d2e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BettyBoop

Har virkelig jobbet for det i 5 månender nå, men får ingen jente på kroken.

Tips?

Anonymous poster hash: c8063...d2e

hvordan prøver du?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan prøver du?

Internett får det meste... har skrevet en tekst som forteller en del om meg selv, og ikke hinter til ssex så veldig får å kontakt. Men ender alltid opp med å ikke få svar.

Har ikke venner til å gå byen her jeg bor da jeg har flyttet til et nytt sted, så det er heller ingen mulighet.

Anonymous poster hash: c8063...d2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå alene på byen, å så danser du litt å tar kontakt med folk.



Anonymous poster hash: 2f626...f85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå alene på byen, å så danser du litt å tar kontakt med folk.

Anonymous poster hash: 2f626...f85

Kan man gå alene ut på byen da?

Har aldri vært på byen, og aner ikke hvordan jeg skal oppføre meg, kle meg osv?

Anonymous poster hash: c8063...d2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Internett får det meste... har skrevet en tekst som forteller en del om meg selv, og ikke hinter til ssex så veldig får å kontakt. Men ender alltid opp med å ikke få svar.

Har ikke venner til å gå byen her jeg bor da jeg har flyttet til et nytt sted, så det er heller ingen mulighet.

Anonymous poster hash: c8063...d2e

Om du hadde lest litt rundt på dette forumet i tråder som handler om nettdating, så hadde du nok fort lagt merke til at veldig mange jenter som driver med slikt ikke liker at mannfolka som tar kontakt med dem har grove skrivefeil.

Anonymous poster hash: 576b9...825

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du hadde lest litt rundt på dette forumet i tråder som handler om nettdating, så hadde du nok fort lagt merke til at veldig mange jenter som driver med slikt ikke liker at mannfolka som tar kontakt med dem har grove skrivefeil.

Anonymous poster hash: 576b9...825

Og hvilke skrivefeil hadde TS?

Anonymous poster hash: c8063...d2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha selvtillit, vær åpen om intensjonene dine, og prøv alltid å være en real kar. Mange kjekke gutter mangler bare litt selvtillit og avslappethet. Tull og flørt med masse jenter. Anspente/nervøse gutter gjør at jenta blir ukonfortabel, mens alt for selvsikre gutter gjør at de blir mistenksome (drittsekk-alarmen går av). Klarer du å slappe av med jenta uten å lyve/være et rasshøl så kommer du garantert til å få deg (og uten at jenta blir gæærn senere).
Girls just wanna have fun - det gjelder bare å være den fyren de vil ha det med.



Anonymous poster hash: c316f...15e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha selvtillit, vær åpen om intensjonene dine, og prøv alltid å være en real kar. Mange kjekke gutter mangler bare litt selvtillit og avslappethet. Tull og flørt med masse jenter. Anspente/nervøse gutter gjør at jenta blir ukonfortabel, mens alt for selvsikre gutter gjør at de blir mistenksome (drittsekk-alarmen går av). Klarer du å slappe av med jenta uten å lyve/være et rasshøl så kommer du garantert til å få deg (og uten at jenta blir gæærn senere).

Girls just wanna have fun - det gjelder bare å være den fyren de vil ha det med.

Anonymous poster hash: c316f...15e

Det der er lettere sagt enn gjort.

Anonymous poster hash: c8063...d2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er lettere sagt enn gjort.

Anonymous poster hash: c8063...d2e

Ja, knull vokser ikke på trær.

Anonymous poster hash: c316f...15e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...