Gå til innhold

Hvordan style et svart pencilskjørt til fest?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal på fest på lørdag, og tenkte å ha på meg et sort pencilskjørt. Det er helt basic fra H&M, stretch og veldig behagelig. Problemet er bare at jeg ikke aner hva som passer til.

Jeg er 19 år, så jeg vil ikke ha noe "tantete" til om dere skjønner. Bluse på fest er liksom ikke helt meg. :)

Jeg er 167 cm høy, ikke veldig slank, men heller ikke overvektig. Bruker størrelse S/M i klær. Har litt brede hofter som jeg liker, og som jeg føler at skjørtet viser på en bra måte. Har innsving i midjen og bruker størrelse B/C i bh. Det på kroppen min som jeg er mest fornøyd med og som jeg liker å fremheve er kragepartiet og skuldrene.

Har mørkt hår og mørke treff, så vil helst ikke ha noe sort til. Da føler jeg at jeg blir veldig mørk. :fnise:

Noen som har noen ideer som kan passe meg? Skal på en shoppingrunde i morgen eller lørdag. :laugh:



Anonymous poster hash: a999f...0a3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ups, så at jeg hadde posta på feil forum..

Men tusen takk for tips dere. :) Tror dere det hadde vært kult med feks. en normal hvit tskjorte og et statementsmykke til? (Ikke stappa inni skjøret, men hengende over)



Anonymous poster hash: a999f...0a3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det ville nok fungert utmerket. Om du søker på "pencil skirt" på google så kommer det opp forskjellige bilder. Kanskje det kan være til inspiirasjon :)



Anonymous poster hash: 93f59...cdd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...