Gå til innhold

Fortelle at man har silikon før man har sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dersom man holder på med en fyr over en periode før man har sex. Er det da naturlig at man forteller at man har silikon? F.eks. i det man setter i gang med samleie eller før?



Anonymous poster hash: 41144...555
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du trenger vel ikke å si det med mindre han spør? Hvis ikke du syns det er veldig viktig å understreke, da.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn liker fine pupper og bryr seg lite om hvordan de ble sånn.

På nettforum og i det offentlige prater mange om hvordan silikon er negativt men om puppene er vakre og gode å ta på så betyr det ingenting.

Fortell om han spør, ikke gjør et nummer utav det før han spør.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter hva jeg har blitt fortalt skal slikt informeres om umiddelbart, for hvis man ikke gjør det og fyren ikke tenner på silikonpupper så har man manipulert og ført ham bak lyset til å ha sex med en han egentlig ikke tenner på. Noen menn har til og med fortalt meg at det er som seksuelt overgrep å regne og at man ikke skal bli overrasket om man blir utsatt for vold i etterkant om det kommer fram hva man har gjort med den stakkars stakkars mannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha det har aldri falt meg inn. Hvorfor i alle dager skulle man det?



Anonymous poster hash: 21d35...911
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er hva jeg har blitt fortalt. Hvis det er noe ved en som potensielt sett ville være en deal breaker for fyren, og man ikke informerer om det på forhånd, så har man begått seksuelt overgrep mot fyren fordi han ikke ville ha hatt sex med en om han hadde blitt informert. Mao. hvis fyren ikke tenner på silikon og man ikke informerer om at man har silikon først, så har man lurt den stakkars mannen til å ha sex med en han egentlig ikke ville ha sex med. Ergo overgrep.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen grunn til det, men om du syntes Paradise hotel er et døfett TV-program vil jeg gjerne vite om det på forhånd!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kødder ikke, jeg har selv blitt fortalt dette ved flere anledninger.

Jeg tok det klinkende alvorlig, derfor jeg lo! For jeg vet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom man holder på med en fyr over en periode før man har sex. Er det da naturlig at man forteller at man har silikon? F.eks. i det man setter i gang med samleie eller før?

Anonymous poster hash: 41144...555

Ingen grunn til å si det med mindre feks arret er veldig synlig eventuelt at du er redd for røff behandling pga det.

Anonymous poster hash: 3d7ce...6b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-)

La han spørre selv om han vil vite det. (Om du ikke vil "Skryte" av det da)

Men hvis du er redd de skal sprekke, er det jo kanskje greit :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser forskjell på silikon og naturlig. Han finner det nok ut på egen hånd ;)

Anonymous poster hash: b1012...79f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...