Gå til innhold

Gir uttrykk for at han har lyst på meg, men..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En fyr jeg har holdt på med en stund gir stadig uttrykk for at han har lyst på meg. Han har skrevet det rett ut, men også "hintet" om det på annet vis, særlig via sms. Dessuten "lyser" det av ham når vi er i samme rom, selv ukjente som ikke har vært klar over at vi har vært på flørter'n har lagt merke til at han "lyser opp" på en annen måte når jeg komme inn i rommet. Dessuten beføler han meg når vi er nærme nok og (han tror) ingen ser.
MEN: Det virker som han ikke tør ta steget videre. Kan det være noen spesiell grunn?



Anonymous poster hash: 887f4...886
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lille-pus

Kanskje du skal ta initiativet selv...istedet for å spekulere deg lysegrønn og vente på at han skal forføre deg... ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du skal ta initiativet selv...istedet for å spekulere deg lysegrønn og vente på at han skal forføre deg... ;)

Hehe.. Jeg tror jeg har blitt mørkegrønn allerede. ;)

Jeg har forsøkt å invitere ham hjem til meg, forsøkte til og med å illustrere hva som ventet ham ved å slenge ved et bilde... Men da var han ikke i byen. :( Er det feil av meg å tenke at det er opp til ham da? Eller kan jeg bare kjøre på etter som han faktisk ikke var hjemme? Tips, takk. :(

Anonymous poster hash: 887f4...886

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Forstod han det du forsøkte å si da tror du?

Og er det lenge siden?

- det er vanskelig for den som ikke er i byen å slenge seg rundt og stikke over på besøk...

Snakker du med ham innimellom? Om andre ting altså? Gjør dere noe sammen? Kino, kaffe, konserter eller slike ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstod han det du forsøkte å si da tror du?

Og er det lenge siden?

- det er vanskelig for den som ikke er i byen å slenge seg rundt og stikke over på besøk...

Snakker du med ham innimellom? Om andre ting altså? Gjør dere noe sammen? Kino, kaffe, konserter eller slike ting?

Jeg tror det, men da "flåset" han det bort ved å si at han "kom en tur med en gang" (altså at det gikk for ham..) Men igjen: Han var ikke i byen, faktisk i andre enden av landet og som du sier; det var lettere sagt enn gjort for han å bråkomme en tur til meg da..

Jada, vi snakker sammen innimellom, og langt i fra alt er seksuelt ladet. Vi har også vært sammen på noen tilstelninger, men det har aldri blitt noe mer etterpå etter som han enten har hatt andre avtaler (han er mye ute og reiser i forbindelse med jobb og må stadig rekke et fly..) eller at vi har dratt hvert til vårt med respektive kamerater og venninner...

Anonymous poster hash: 887f4...886

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være to grunner:

1. Han er ikke helt sikker på om du vil

2. Han er ikke helt sikker på om han vil

Ingenting å takke for :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan være to grunner:

1. Han er ikke helt sikker på om du vil

2. Han er ikke helt sikker på om han vil

Ingenting å takke for :)

Nå sitter jeg sikkert på lunta, men hvorfor i all verden holder han på som han gjør hvis han ikke er sikker på at han vil? Kan det være ytre årsaker som påvirker? (Mye mulig han synes det blir å blande "business and pleasure", feks., men det gjør han jo forsåvidt allerede?!)

Anonymous poster hash: 887f4...886

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg sikkert på lunta, men hvorfor i all verden holder han på som han gjør hvis han ikke er sikker på at han vil? Kan det være ytre årsaker som påvirker? (Mye mulig han synes det blir å blande "business and pleasure", feks., men det gjør han jo forsåvidt allerede?!)

Anonymous poster hash: 887f4...886

Tja, si det. Det kan nok virke som grunn 1 er mere plausibel ja. Lykke til :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta initiativ til å finne på noe... ikke sikkert han tør.

:icon_lol:



Anonymous poster hash: 70d9b...3a2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke TS, men lurer på hva som gjør en gutt usikker på om han virkelig vil , særlig når han sender slike signaler som TS beskriver i åpningsinnlegget..

Anonymous poster hash: cd2aa...feb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...