Mushroom Skrevet 11. oktober 2013 #41 Skrevet 11. oktober 2013 Tror nok ikke du var den som ble stilt bakerst i køen, er jo oss som faktisk ikke har pupper i det hele tatt. Det er helt flatt, umulig å føle seg kvinnelig. 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #42 Skrevet 11. oktober 2013 Tror nok ikke du var den som ble stilt bakerst i køen, er jo oss som faktisk ikke har pupper i det hele tatt. Det er helt flatt, umulig å føle seg kvinnelig. Ja det tenkte jeg ikke på... men hva er egentlig verst: Hengepupper eller ikke no pupper? Anonymous poster hash: 8e34a...f16
Londres Skrevet 11. oktober 2013 #43 Skrevet 11. oktober 2013 Han er ikke så mye å samle på dersom han ikke tar deg for den du er. Ikke fokuser så mye på dem, vær (kåt og) glad istedet
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #44 Skrevet 11. oktober 2013 Skulle gjærne hatt de brystene over her.Anonymous poster hash: d4367...383 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #45 Skrevet 11. oktober 2013 Ja det tenkte jeg ikke på... men hva er egentlig verst: Hengepupper eller ikke no pupper? Anonymous poster hash: 8e34a...f16 Ikke noe pupper helt klart. Jente 24 Anonymous poster hash: 5d6a1...d41
Gjest Vevila Skrevet 11. oktober 2013 #46 Skrevet 11. oktober 2013 Jeg har to forskjellige hengepupper med strekkmerker og hele pakka. Guttene har kost seg i matfatet som bare det allikevel skjønner at det er lettere å si enn å gjøre, men livet blir så mye lettere om man gir litt faen.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #47 Skrevet 11. oktober 2013 Jeg har to forskjellige hengepupper med strekkmerker og hele pakka. Guttene har kost seg i matfatet som bare det allikevel skjønner at det er lettere å si enn å gjøre, men livet blir så mye lettere om man gir litt faen. HAHA! Gliser... ja, det er sant det. Skal prøve så godt jeg kan å gi litt faen!! Anonymous poster hash: 8e34a...f16
Gjest Vena Cava Skrevet 11. oktober 2013 #48 Skrevet 11. oktober 2013 Skjønner åssen du har det. Men forskjellen mellom oss er at du har god grunn til at du har hengepupper.. Du har jo fått barn. Jeg er barnløs og ble.FØDT med hangboobs! Så kanskje du får mer forstålse for at de henger litt enn det jeg får. Her vil de vel bare tenke "sku trudd hun har fått barn.."Anonymous poster hash: 8e34a...f16 Jeg er også født med heng. Og det gjorde bare vondt verre å få barn og amme. Greit nok det var jo verdt det, ville ikke vært foruten datteren min. Men det hjelper ikke akkurat på selvtilliten å føle at jeg sitter fast i en 40 år gammel kropp når jeg ikke er 30 engang. .
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #49 Skrevet 11. oktober 2013 Jeg er også født med heng. Og det gjorde bare vondt verre å få barn og amme. Greit nok det var jo verdt det, ville ikke vært foruten datteren min. Men det hjelper ikke akkurat på selvtilliten å føle at jeg sitter fast i en 40 år gammel kropp når jeg ikke er 30 engang. . Ser den ja. .. skakke væra lett! Anonymous poster hash: 8e34a...f16
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #50 Skrevet 11. oktober 2013 Mine er som det øverste bildet. Jeg tror det er veldig få som har perfekte runde pupper. De er som regel for små, for store, for slappe, for spisse... De er kjempefine! Lær å elske deg selv!Anonymous poster hash: 5ef83...390 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #51 Skrevet 14. oktober 2013 Bare så det er sagt...Hengepupper er faktisk utrolig sexy !! Og de beste puppene for kos og kjæling Hilsen mann Anonymous poster hash: da2e4...6d2
Gjest Eurodice Skrevet 14. oktober 2013 #52 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg er også født med heng. Og det gjorde bare vondt verre å få barn og amme. Greit nok det var jo verdt det, ville ikke vært foruten datteren min. Men det hjelper ikke akkurat på selvtilliten å føle at jeg sitter fast i en 40 år gammel kropp når jeg ikke er 30 engang. . Spedbarn med hengepupper? Noen er tidlig utviklet .
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #53 Skrevet 14. oktober 2013 Spedbarn med hengepupper? Noen er tidlig utviklet . Guri så morsom du er. Du har forresten lagt ut bilde av puppene dine her og de henger like mye som andre hengepupper. Anonymous poster hash: 797f1...687 1
Gjest Eurodice Skrevet 14. oktober 2013 #54 Skrevet 14. oktober 2013 Guri så morsom du er. Du har forresten lagt ut bilde av puppene dine her og de henger like mye som andre hengepupper. Anonymous poster hash: 797f1...687 Mulig du synes det, men jeg ble i det minste ikke født med dem .
skyflakes Skrevet 14. oktober 2013 #55 Skrevet 14. oktober 2013 Ingen pupper er helt 100% runde og spretne med mindre du har silikon, og jeg tviler på at det fins mange jenter her i verden som er 100% fornøyde med hvordan de ser ut. De er en del av deg, og de er fine! Liker han deg og vil ha sex, men trekker seg unna pga noe som ser ut som helt normale pupper.. Vel, da er han ikke riktig god 1
Herr Langbein Skrevet 14. oktober 2013 #56 Skrevet 14. oktober 2013 Mann her. Puppene avbildet på forrige side ser ut som om de ville fungert ypperlig til alle mine ønskede puppeformål (som pute, til å kose med, til å se på). Hadde et nytt kvinnelig bekjentskap åpenbart en slik barm når hun tok av seg BHen hadde jeg vært et stort glis.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 14. oktober 2013 #57 Skrevet 14. oktober 2013 om ein mann hadde slått opp med meg pga puppene mine så kan han ha det så godt. då er han ikkje verdt tida mi!
Gjest Evans Skrevet 14. oktober 2013 #58 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg har aldri møtt en pupp jeg ikke har likt Pupper kommer i alle fasonger! Vær glad for at du har gode myke pupper som noen kan kose med og hvile hodet på etter en lang dag
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #59 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg tror du har komplekser for puppene fordi du har for lite annet å tenke på.. Anonymous poster hash: 702ef...3a9
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #60 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg tror du har komplekser for puppene fordi du har for lite annet å tenke på.. Anonymous poster hash: 702ef...3a9 Hehe, ja ikke sant ))) Men dere andre har hjulpet meg litt faktisk! Å lese disse kommentarene hjelper mer enn dere tror. Jeg prøver så godt jeg kan å godta puppene slik de er og tenke at de ikke er så ille som jeg tror. Så hvis fyren ikke liker puppene mine så er han uansett ikke verdt det! Anonymous poster hash: 8e34a...f16
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå