Gå til innhold

Singel og hengepupper...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er bare 22 år og har helt siden jeg fikk pupper hatt hengepupper. De er mellomstore (c cup) og slett ikke fine! Brystvortene peker nedover og de blir aldri brune, som resten av kroppen, så det har alltid vært skille der. Har også litt strekkmerker der, så det kunne egentlig ikke blitt verre. Jeg skal operere de en dag. Må bare få skaffet 30 000 kr først.

Og så til grunnen til at jeg sier dette da... Jeg ble singel for omtrent tre mnd siden etter fem års forhold. Han var aldri så opptatt av å se puppene mine da det er rumper som gjelder for han. Han fikk jo se de, men aldri stående... Det er bare når jeg ligger etc men de siste åra har jeg som regel hatt på meg bh når vi har sex.

Og så... Nå har jeg møtt en fyr da. Han er noe heelt annet! Vi har møtt hverandre en gang (bor 29 timer unna hverandre) og har kommunisert via skype for det meste. Vi har hatt skypesex men jeg har aldri våget å ta av meg bhen.. I frykt for at han vil dumpe meg. Han sier han er kresen, men så langt elsker han kroppen min og smilet og alt. Han sier også at han digger puppene selv om han ikke har fått sett de ordentlig. Jeg har enten holdt hendene foran puppene eller hatt på bh. Det er ennå godt jeg har en megabra rumpe. Det holdt for eksen, han har uansett aldri sagt noe stygt om puppene heller, men han maste ikke om de heller.

Men han som jeg dater nå maser veldig. Og han krever nesten at vi skal ha sex uten bh. Han vil se de uansett om jeg liker de eller ei. Så... Vi skal snart møtes igjen og jeg gleder meg, men samtidig gruer jeg meg også.pga puppene. Blir helt dårlig av å tenke på at jeg må blotte de for han. La ham se hengepuppene mine. De passer jo ikke til kroppen min i det hele tatt! Jeg ble bokstavelig talt stilt bakerst i køen av utdeling av pupper... Helt sykt å. Finnes ikke EN fin ting med de.

What to do?? Tenkte å prøve selbruning og se om det funker på puppene, hjelper jo litt om de er brune. Og så trene en del bryst....i håp om at det også kan hjelpe litt. Andre forslag?? Og hvordan i h****** skal jeg takle dette?

Anonymous poster hash: 8e34a...f16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er gutt på 23.

Skal jeg være helt ærlig, så tror jeg neppe at puppene dine er så ille som du tror. Dette sitter nok mer i ditt hodet enn det det noen gang kommer til å sitte i hans hode.

Han vil se deg naken - vær glad og stolt av det. Har til gode å møte på noen sexpartnere som har så ille pupper at jeg ikke likte dama naken. Og jeg har møtt på 27 av dere på den måten...



Anonymous poster hash: c7da2...c44
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vena Cava

Har ikke så mange råd å komme med men du er ikke alene. Sliter med det samme.

Har vært singel i et halvt år etter å ha vært sammen med barnefar i 4 år. Og jeg har virkelig problemer med å vise hele meg for en mann.

Puppene mine føles som to luftløse ballonger/teposer og har fått store komplekser etter fødselen.

Har også møtt en mann. Virker helt fantastisk men jeg virkelig gruer meg til om vi en dag tar steget og har sex sammen.

Han ser ut som en million (han er rett ig slett vakker) og har dermed sikkert hatt med seg hjem masse flotte damer med spretne pupper oppigjennom.

Dette gjør meg dødsnervøs og er redd han skal miste interessen.

Hva gjør vi?

Mange vil komme med kommentarer som å godta oss selv sånn som vi er. At mannfolka syns vi er vakre uansett selv om puppene er slappe.

Vel, så enkelt er det ikke.

Jeg personlig vil at han skal synes hele meg er pen, ogsp puppene. Og uavhengig av min personlighet og at han liker den jeg er. Jeg vil at han skal kunne se på kroppen min objektivt og synes at hele meg er tiltrekkende.

Skal investere i brystløft når jeg er ferdig utdannet og har råd til å spare hver mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg setter stor pris på svarene deres!

Tenk på at puppene liksom skal være vår identitet... Jeg er kvinne og skal derfor ha pupper. Men så ser de ikke ut og man aldri klarer å føle seg komfortabel med de... Det ødelegger veldig! Jeg vil si at jeg har en helt grei selvtillit men jeg vet at den ville vært mye mye bedre om jeg var fornøyd med puppene også. Tro meg, jeg har prøvd å akseptere de og tenke at de er fine, men jeg lyver jo bare til meg selv! Rett opp i trynet.

Forskjellen med eksen og han nye, er at eksen bare har hatt sex med meg. Mens han nye har hatt en god del sexpartnere. Under 15 og over 10 stk, om jeg husker riktig. Så han har sikkert sett MANGE fine pupper. Så skal jeg komme med disse...?uff det ville vært fælt om han liker meg mindre pga det og evt begynner å tvile på meg/oss.

Jeg har sagt til ham at jeg skal operere de en dag, og han vet at jeg hater dem. Så jeg håper det kan hjelpe litt at han vet at jeg vil gjøre noe med de. Da kan han forvente bedre pupper i framtida... Hehe.

Anonymous poster hash: 8e34a...f16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke så mange råd å komme med men du er ikke alene. Sliter med det samme.

Har vært singel i et halvt år etter å ha vært sammen med barnefar i 4 år. Og jeg har virkelig problemer med å vise hele meg for en mann.

Puppene mine føles som to luftløse ballonger/teposer og har fått store komplekser etter fødselen.

Har også møtt en mann. Virker helt fantastisk men jeg virkelig gruer meg til om vi en dag tar steget og har sex sammen.

Han ser ut som en million (han er rett ig slett vakker) og har dermed sikkert hatt med seg hjem masse flotte damer med spretne pupper oppigjennom.

Dette gjør meg dødsnervøs og er redd han skal miste interessen.

Hva gjør vi?

Mange vil komme med kommentarer som å godta oss selv sånn som vi er. At mannfolka syns vi er vakre uansett selv om puppene er slappe.

Vel, så enkelt er det ikke.

Jeg personlig vil at han skal synes hele meg er pen, ogsp puppene. Og uavhengig av min personlighet og at han liker den jeg er. Jeg vil at han skal kunne se på kroppen min objektivt og synes at hele meg er tiltrekkende.

Skal investere i brystløft når jeg er ferdig utdannet og har råd til å spare hver mnd.

Skjønner åssen du har det. Men forskjellen mellom oss er at du har god grunn til at du har hengepupper.. Du har jo fått barn. Jeg er barnløs og ble.FØDT med hangboobs! Så kanskje du får mer forstålse for at de henger litt enn det jeg får. Her vil de vel bare tenke "sku trudd hun har fått barn.."

Anonymous poster hash: 8e34a...f16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silikon.

Folk måtte mene hva dem vil. Men hengepupper er ikke fint er min mening..

Man noterer det men ikke noe utover det tenker man ikke noe særlig over der..

Anonymous poster hash: 6533e...644

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme problemet her, født med trekanta hengepupper (tubular breasts). Har funnet en fatastisk bra mann, som har en fantastisk kropp. Jeg har også egentlig god selvtillit, men puppene ødelegger alt. Kommer ikke til å tørre å ha sex med han uten bh. Ihvertfall ikke før jeg får silikon. Det som er verst er at jeg faktisk har penger til det, men ikke er gammel nok til og ta.

Forstår godt at folk reagerer på at 17åringer osv vil ta silikon. Forskjellen er at de har fin form, og bare små pupper. Da hadde jeg aldri tatt. Det er formen som er problemet... Det som er enda verre er at han ikke liker silikon. Har ikke peiling på hva jeg skal gjøre. Puppene ser virkelig ikke bra ut!

Måtte få utløp for litt frustrasjon her, beklager. Du må bare vite at du ikke er alene, og jeg føler med deg..


Anonymous poster hash: fa650...3a6



Anonymous poster hash: fa650...3a6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på treningsstudio i dag og trente bryst for livet! Haha. Tenkt å begynne med dette tre ganger i uka. Og så må jeg få tak i selvbruning og smøre puppene ihjel. Solarium hjelper IKKE... syns det er så rart. Hele kroppen blir brun bortsett ifra puppene. Mangel på pigmenter.

Ulempen med puppene mine:

De henger, brystvortene peker nedover (ikke rett ned, men ganske på skrått)

De er bleke, har ikke pigmenter

Litt strekkmerker

Fordeler:

.....kommer ikke på noe. Kanskje fin størrelse, c-cup antas jo å være den "perfekte" størrelsen.? Men det hjelper uansett ikke med fin størrelse når hele driten ikke funker.

Jeg er fast bestemt på silikon eller brystreduksjon eller hva det egentlig heter! Jeg vil ikke ha større pupper, men stramme de opp og gjøre de rundere. Men når jeg drar puppene litt opp så blir de automatisk mindre ogås, så lurer på om jeg uansett må ta silikon også hvis jeg vil beholde c-cup og ikke gå ned til bcup.

Er det mulighet for nedbetaling? Noen som vet det? Jeg har ikke 30 000 kr og kommer ikke til å få mulighet til å spare til 30 000 på under ett år. Vil helst ikke vente noe mer enn det!



Anonymous poster hash: 8e34a...f16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, stress ned. Det er ikke så jævla viktig om vi liker deg som person/er forelska. Om vi bare har lyst på ligg med ei digg dame og så betyr det selvsagt en hel masse...



Anonymous poster hash: 282a8...553
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, stress ned. Det er ikke så jævla viktig om vi liker deg som person/er forelska. Om vi bare har lyst på ligg med ei digg dame og så betyr det selvsagt en hel masse...

Anonymous poster hash: 282a8...553

Men han sier at han er kresen. Men så langt liker han det han ser, så jeg er redd for at puppene vil ødelegge helheten... Jeg selv er kresen og vet litt hvordan det er. Spesielt hvis man allerede har vært innom maaange andre før og har sett utallige pupper..så kommer nestemann med hangboobs :P

Men når jeg tenker meg om, hvis jeg hadde sett noe ved ham jeg ikke likte, feks liten penis eller flat rumpe (han har ingen av delene dvs er jeg svært fornøyd) men HVIS... så hadde ikke det gjort meg SÅ mye. Men spørs hvor godt jeg liker han da. Det finner vi ut når vi møtes irl. Foreløpig liker jeg han veldig godt da :) Og virker som han liker meg godt også... er nok derfor jeg er litt ekstra redd. Redd for å miste han pga puppene. Uansett hvor dumt det hørtes ut.

Anonymous poster hash: 8e34a...f16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dere begge virker ekstremt overfladiske og opptatte av kropp. Jeg tenker at hvis han faktisk ikke liker deg på grunn av personligheten din i det hele tatt, og når han finner ut at du har hengepupper så dumper han deg så var han vel ikke spesielt interessert.



Anonymous poster hash: 9e3bc...b67
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dere begge virker ekstremt overfladiske og opptatte av kropp. Jeg tenker at hvis han faktisk ikke liker deg på grunn av personligheten din i det hele tatt, og når han finner ut at du har hengepupper så dumper han deg så var han vel ikke spesielt interessert.

Anonymous poster hash: 9e3bc...b67

Tror helt ærlig han ikke dumper meg. Vi liker jo hverandre for personligheten da. Jeg syns ikke han var spesielt kjekk i starte, ikke min type i det hele tatt! Men jo merkjent vi ble jo bedre likte jeg han. Og da ble jo han automatisk mye kjekkere å. Og han selv har sagt at han liker meg for den jeg er og ikke baaaare for utseendet. Men utseende har jo også noe å si, det kan alle si seg enig i!

Det er ikke meningen å virke helt overfladisk eller noe, men jeg kanke no for at jeg er livredd for å vise puppene mine til en fyr jeg liker godt? Jeg vil at han skal like de, men er 99% sikker på at han ikke gjør det. Og det stikker... for jeg vil bare at han skal like dem! Jeg vet han er en sånn type som vil ha HELE meg og ikke bare noe. Skal han ha noe,så vil han ha alt. Og det er ikke ejg vant til, jeg er vant til forsiktige typer... men ikke mistforstå, han er helt herlig også. Og jeg liker at han er litt annerledes enn hva jeg er vant til. Men er bare disse puppene mine som ødelegger litt av moroa ^^

Anonymous poster hash: 8e34a...f16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

teip eller lim?... dette er jo INGENTING å gjøre noe med. han får bare ta deg som du er. har same problem, men asså, ikkeno å gjør med, om du ikke har cash til å fikse på de. Han har sikkert herpes og hemorider og syns det er pinlig... alle har vi noe vi helst skulle vært foruten...lev med det!



Anonymous poster hash: d4367...383
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pupper er fint å se på, klart det.

Men det er ikke det som er make or break et forhold.

Det er iallefall et stort pluss at puppene er fine.

Om det koster 30 000 å fikse puppene dine, så er det ikke så mye penger for et bedre selvtillit og slippe alle de bekymringene som kommer av det.

Jeg er av asiatisk opprinnelse og sliter litt selv med dårlig selvtillit pga min brede nese og dobbelt øyelokk. det koster ca 40000 for å fikse begge to og har spart opp 30000 foreløbig.



Anonymous poster hash: f2cfe...081
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann 23 her. Jeg vil heller at du har hengepupper en silikon. Pupper skal henge.



Anonymous poster hash: 65604...9a1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er trist når folk føler at de må gå til kirurgiske inngrep for å være bra nok.

Ikke tror jeg at det løser noe heller.

Hadde vært bedre å prøve å akseptere seg selv som man er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så lett å akseptere hengepuppene mine. Uansett hvor mye jeg prøver. Men det er gøy å lese forskjellige svar og meninger da :) Men jeg har nok allerede bestemt meg for å operere de. Så får man heller akseptere meg med opererte pupper enn hengepupper. Det er forresten ikke silikon jeg skal ha, men brystløft. Jeg har allerede fin størrelse, en c cup så de er ikke "tomme" og henger, det er mye pupp der, for å si det sånn hehe. Trengst bare å heise opp noen cm, så de blir rundere og fastere :) Trenger dermed ikke noen silikon, såvidt jeg vet.



Anonymous poster hash: 8e34a...f16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sparte 14000 og tok 20000 i lån hos yabank. Betalte 1800 i mnd på lånet. Bare så du vet du kan ta opp lån. Men ville nå prøvd å sett om han liker dem først:-) går nok bra. Og jeg operte fordi det ene brystet mitt ble borte etter amming av tre barn.

Anonymous poster hash: a1fb0...7d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...