Gjest Eurodice Skrevet 11. oktober 2013 #21 Skrevet 11. oktober 2013 Mann 23 her. Jeg vil heller at du har hengepupper en silikon. Pupper skal henge. Anonymous poster hash: 65604...9a1 Skal de? Mine henger ikke, jeg er vel lite aktuell for dem som ikke foretrekker det .
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #22 Skrevet 11. oktober 2013 Jeg sparte 14000 og tok 20000 i lån hos yabank. Betalte 1800 i mnd på lånet. Bare så du vet du kan ta opp lån. Men ville nå prøvd å sett om han liker dem først:-) går nok bra. Og jeg operte fordi det ene brystet mitt ble borte etter amming av tre barn.Anonymous poster hash: a1fb0...7d0 Ja, jeg tok kontakt med en klinikk i Oslo og hørte med de om det gikk an med nedbetaling og fikk til svar at det var mulig over en periode osv. Så det vurderer jeg, men jeg tror ikke det skjer før neste år en gang. Akkurat nå har jeg litt annet jeg må betale unna først, så vil helst ikke ha noe annet jeg skylder før jeg låner noe mer. vet ikke om jeg kommer til å tørre å vise ham de engang. Men jeg må vel kanskje det. Får se hva som skjer når det skjer da. Ser for meg reaksjonen hans... haha "hm..ja de henger vel litt..men vi har jo rumpa di da!" Er jeg helt sikker på xD Anonymous poster hash: 8e34a...f16
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #23 Skrevet 11. oktober 2013 Minus dog er at de er utrolig kalde, eneste. Av og til savner jeg de gode og varme puppene jeg hadde:-/ men men... Blir kanskje annet når man har litt med pupp i utg.pkt. Jeg var helt flat på en side og litt skinn på andre. Anonymous poster hash: a1fb0...7d0
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #24 Skrevet 11. oktober 2013 Skal de? Mine henger ikke, jeg er vel lite aktuell for dem som ikke foretrekker det . Herregud. Anonymous poster hash: 5d6a1...d41 3
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #25 Skrevet 11. oktober 2013 Du får finne et bilde fra google TS, så vi får sammenligna. Vanskelig å vite Anonymous poster hash: 5d6a1...d41 1
Gjest Lille-pus Skrevet 11. oktober 2013 #26 Skrevet 11. oktober 2013 Denne gangen synes jeg forslaget om å finnet et bilde som er så maken som det går ann, på google, er en meget god idè. Det er selvsagt farlig å prøve å uttale seg på unge menns vegne... men de fleste som er litt eldre enn denne unge mannen setter faktisk mye større pris på at bryster er følsomme, at de tåler å tas i, at de er myke å legge hodet mot, at det kanskje tilogmed er mulig å 'knulle' mellom dem (jadda... jeg vet vi er på feil forum for den typen ordbruk !). Og så tenker de ikke så mye på at eieren av puppene strøk på blyanttesten. 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #27 Skrevet 11. oktober 2013 Her er to eksempler, som er en god blanding av mine. Disse ligner mest på mine, med tanke på størrelse. Men disse er mer like i formen. Anonymous poster hash: 8e34a...f16
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #28 Skrevet 11. oktober 2013 Altså er bilde nr 1 lik i størrelse og hvor mye den henger. Mens bilde nr 2 er mest lik i formen. Jeg har en liten blanding av rund og spiss... Anonymous poster hash: 8e34a...f16
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #29 Skrevet 11. oktober 2013 Du har jo beskrevet puppene dine som om de være helt uvanlig stygge, men de bildene du viser er jo V helt normale pupper!?Anonymous poster hash: 528dd...cb2 2
Steinar40 Skrevet 11. oktober 2013 #30 Skrevet 11. oktober 2013 Jeg ser ikke noe problem. Problemet er sannsynligvis dårlig selvtillit og andres idiotiske kommentarer. Som er nok til at enkelte gjennomfører unødvendige (og uheldige) inngrep.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #31 Skrevet 11. oktober 2013 Du har jo beskrevet puppene dine som om de være helt uvanlig stygge, men de bildene du viser er jo V helt normale pupper!?Anonymous poster hash: 528dd...cb2 Jeg syns de bildnee over ogås er fine pupper. Naturlige. Men jeg føler ikke at de passer til en 21 åring som meg. Jeg bare.. jeg tror menn forventer at de er runde og faste. Jeg kunne jo nesten tatt bilde av mine egne pupper og lagt ut her, men det er jo en risiko ved det... Anonymous poster hash: 8e34a...f16
Gjest Eurodice Skrevet 11. oktober 2013 #32 Skrevet 11. oktober 2013 Herregud. Anonymous poster hash: 5d6a1...d41 Du mangler visst humoristisk sans .
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #33 Skrevet 11. oktober 2013 De der var fine TS! Anonymous poster hash: 5d6a1...d41
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #34 Skrevet 11. oktober 2013 De puppene over her er finere enn mine... men de er ikke så ulike fra mine da. De ser så "rene" ut og ingen strekkmerker. Strekkmerkene mine synes ikke så veldig, men om man ser nøye etter så gjør de det. Og så er de så slappe, altså, når jeg legger meg ned så legger de seg på hver sin side... ser jo helt tragisk ut. Ja, nå klager jeg fælt her. Anonymous poster hash: 8e34a...f16
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #35 Skrevet 11. oktober 2013 Men du... Jeg synes du beskriver pupper pupper som både ser og oppfører seg helt normalt. Tenk på hvor varme, myke og kvinnelige de er. Anonymous poster hash: 528dd...cb2 1
Steinar40 Skrevet 11. oktober 2013 #36 Skrevet 11. oktober 2013 (endret) De puppene over her er finere enn mine... men de er ikke så ulike fra mine da. De ser så "rene" ut og ingen strekkmerker. Strekkmerkene mine synes ikke så veldig, men om man ser nøye etter så gjør de det. Og så er de så slappe, altså, når jeg legger meg ned så legger de seg på hver sin side... ser jo helt tragisk ut. Ja, nå klager jeg fælt her. Anonymous poster hash: 8e34a...f16 Finn en som er fornøyd med deg som du er. Begriper ikke at noen overhodet vil være sammen med noen som ikke er fornøyd. Endret 11. oktober 2013 av Steinar40
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #37 Skrevet 11. oktober 2013 Men du... Jeg synes du beskriver pupper pupper som både ser og oppfører seg helt normalt. Tenk på hvor varme, myke og kvinnelige de er. Anonymous poster hash: 528dd...cb2 Eksen beskrev de som myke og gode å ta på. Og akkurat passe håndfulle... har hendt at han har sagt "de er jo fine da" når jeg har klagd på hvor stygge de er. Men jeg tror han bare sa det for å være snill. Det var uansett aldri noe han var så opptatt av. Men denne karen her har hele tiden gitt klar beskjed over at han absolutt skal se dem og sånt. Så jeg føler litt mer press her spesieltogså siden han har hatt over 10 sexpartnere.. sikkert flere av de som har prestestert med runde og faste pupper. Men jeg skal prøve så godt jg kan å ikke tenke så mye på det. Selv om det er litt vanskelig... det er EKSTREMT skummelt å blotte puppene mine for folk ihvertfall. Det er min største frykt...omtrent. Anonymous poster hash: 8e34a...f16
Gjest Lille-pus Skrevet 11. oktober 2013 #38 Skrevet 11. oktober 2013 (endret) De puppene over her er finere enn mine... men de er ikke så ulike fra mine da. De ser så "rene" ut og ingen strekkmerker. Strekkmerkene mine synes ikke så veldig, men om man ser nøye etter så gjør de det. Og så er de så slappe, altså, når jeg legger meg ned så legger de seg på hver sin side... ser jo helt tragisk ut. Ja, nå klager jeg fælt her. Anonymous poster hash: 8e34a...f16 Ornt'lige pupper gjør det, vennen Tittet raskt på bildene og mener bestemt jeg kan si han kommer til å gå ut av sitt gode skinn... med mindre han bare har sett silikonpupper tidligere, men da (sorry damer) vet han ikke hvordan pupper uten silikon er. Endret 11. oktober 2013 av Lille-pus 1
Gjest åffårno Skrevet 11. oktober 2013 #39 Skrevet 11. oktober 2013 Du har jo beskrevet puppene dine som om de være helt uvanlig stygge, men de bildene du viser er jo V helt normale pupper!?Anonymous poster hash: 528dd...cb2 Jeg ser bare superfine pupper, jeg. Kunne ikke falt meg inn å ha dårlig selvbilde og ta opp et forbrukslån og dertil påmelding til Luksusfellen for å fikse noe som ser så bra ut. Jeg har en masse venninner med medium/større bryster som har naturlig "heng", og de har ikke akkurat problemer på mannefronten - folk er jo besatt av puppene deres. Bortkasta penger, spesielt om de er i nærheten av de bildene der. 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #40 Skrevet 11. oktober 2013 Takk for at dere er så snille mot meg da. Så mye som jeg klager... er ikke meninga å virke helt dum heller. Har bare så sykt komplekser for puppene mine, men det hjelper faktisk litt at flere av dere syns eksempel-bildene over her var fine... og siden mine ikke er så langt ifra like, så er de vel kankje ikke så ille likevel. Men hva vet jeg han fyren tenker? Kanskje han ser for seg runde og faste pupper og så kommer jeg med "naturlig heng" ... Men er han rett mann, så liker han dem elelr i det minste aksepterer dem. Håper jeg. Anonymous poster hash: 8e34a...f16
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå