Gå til innhold

Hjernen min har gått i sex-streik.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

...og ikke på den måten dere tror.

Har vært singel i et års tid, og det har fungert helt fint, det. Sexlysten har vært i dvale og jeg har vært avslappet til alt. Men plutselig nå - den siste uka eller så merker jeg at kroppen min har bestemt seg for at det er på tide med noe igjen. Blodet koker, jeg klarer ikke konsentrere meg om noe som helst, og det er på grensen til pinlig, måten jeg ser på mine mannlige kollegaer på. Kom nettopp ut fra et møte med sjefen (som jeg i utgangspunktet syns er en dott), og jeg husker kun en brøkdel av hva vi snakket om, fordi tankene var helt andre steder.. Og jeg føler jeg oser løpetid - tør snart ikke gå ut av kontoret av frykt for at noen skal merke det.

Jeg trenger forslag til hva jeg kan skru tankene inn på for å komme meg over denne fasen. Hva er deres løsninger på å komme ut av slike faser? :bond:



Anonymous poster hash: 851cd...fc4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:fnise: Jeg trodde faktisk jeg var en av de få som følte det slik. Min løsning: onani. Rett og slett. Når først får disse dagene, og det er helt umulig å konsentrere seg om noe annet må jeg bare få en utløsning.

Ellers har løpeturer/styrkeøkt vært til stor hjelp!



Anonymous poster hash: 221ad...57d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt redd for at onani bare vil gjøre alt verre, og at dette blir en ond sirkel.... Har bedrevet litt kjedsomhetsonani i de siste dagene, og har tenkt at kanskje dette var det som startet det, jeg da...

Har forsøkt meg på trening også, men det hjelper bare akkurat der og da.... Blir gal.



Anonymous poster hash: 851cd...fc4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du bør pule? :)

Jo, tanken har streifet meg. Men jeg kan på en måte ikke humpe meg på første og beste jeg ser heller ;)

Anonymous poster hash: 851cd...fc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir man kjent og tar det derfra :)

Jeg lurer veldig på hvordan folk kan se på deg at du higer etter kuk :P

Det drypper vel ikke etter deg? :O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da blir man kjent og tar det derfra :)

Jeg lurer veldig på hvordan folk kan se på deg at du higer etter kuk :P

Det drypper vel ikke etter deg? :O

Uansett befriende å høre at jenter også kan ha det sånn..

Heia likestillingen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om du så innlegget jeg skrev tidligere i dag/i går?

Det er utrolig frustrerende når en kjenner det bobler og en står å vurderer alle mannfolk som går forbi. Jeg tok meg selv i å stå å se på en fyr foran meg i køen på butikken en dag.

Det er ikke lett ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir man kjent og tar det derfra :)

Jeg lurer veldig på hvordan folk kan se på deg at du higer etter kuk :P

Det drypper vel ikke etter deg? :O

Blank i blikket, rød og varm i ansiktet/brystet, fuktige lepper.. Joda, for den som har øynene med seg er det nok ikke vanskelig å se ;)

Anonymous poster hash: 851cd...fc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om du så innlegget jeg skrev tidligere i dag/i går?

Det er utrolig frustrerende når en kjenner det bobler og en står å vurderer alle mannfolk som går forbi. Jeg tok meg selv i å stå å se på en fyr foran meg i køen på butikken en dag.

Det er ikke lett ...

Nei, men det er litt lettere og mindre gjennomskuelig når man ikke kjenner de man fantaserer om ;)

TS

Anonymous poster hash: 851cd...fc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men det er litt lettere og mindre gjennomskuelig når man ikke kjenner de man fantaserer om ;)

TS

Anonymous poster hash: 851cd...fc4

Hehe det er sant, og så er det faktisk litt mer spennende! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...