Gå til innhold

Idol 30.april


Gjest Primula

Anbefalte innlegg

Gjest Seleena

Margaret er komt i storform igjen og eg er berre kjempeglad for det :hoppe:

Flotte kle på folka i dag!

*Stå i kø for å kjøpe Margaret Berger CD!!* :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Madam Felle

Jeg må si at det er første gangen jeg ble skikkelig imponert over Margaret. Kanon bra stemme og fin fremføring. Men må si jeg ble irritert over Jan Fredrik som kritiserte henne på den måten, når han like før hadde rost Sandra opp i skyene.

Kan jo begynne lure på om han har gehør i det hele tatt. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke for det, men synes at Margaret ser forferdelig kjedelig ut på scenen og hun har for den del ikke noen stemme jeg ser noe spesielt i heller. Men for all del, hun er flink og spesielt flink var hun på fredag.

Sandra har hatt progresjon det er det ingen tvil om, men av de fire som var igjen var det utvilsomt riktig at hun gikk ut (skulle nok sett noen av de som har gått ut tidligere var igjen lenger enn henne også, men nå var det nå engang flere som stemte på henne enn på dem)

Er nesten-sandnesbu, så patriotisk som jeg er så er jeg veldig fornøyd med at en av "sambygdingane" kommer til finalen. Håper på Kjartan. Oppfattet Susanne som bedre i begynnelsen. Hun var sikkert ikke det, men hun har iallfall ikke hatt noen stor fremgang verken stemme- eller underholdningsmessig. Også virker hun så usikker og "fjern" når hun gir intervjuer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper Margaret og Kjartan havner i finalen, og at Margaret vinner! Susanne synger som en kråke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myumi

Jeg synes det er ekkelt at Jan Fredrik Karlsen så åpenbart dømmer med hodet som er i buksa fremfor hodet som er over skjortekraven :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er ekkelt at Jan Fredrik Karlsen så åpenbart dømmer med hodet som er i buksa fremfor hodet som er over skjortekraven :evil:

Det var vel litt drøyt, da......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig! I dag har jeg stemt for første gang - på Margaret.

Jeg også!! :-) Hvis ikke hun vinner, så er det noe alvorlig galt. Hun sang "Uninvitet" helt sinnsykt bra. Jeg guffet opp lyded, og fikk gåsehud over hele...

Det må være noe alvorlig galt med ørene til Jan Fredrik!!! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Margareth hadde en god replikk da disse programbabesene sa til Margareth at hun ikke skulle bry seg om dommerne: "Det er jo bare bullshit". Jævlig bra sagt, og jævlig rett.

Susanne var IKKE bra fredag, hun var anonym. Har i utgangspunktet digget henne, men hun synker og synker.

Sandra tapte velfortjent, burde ikke ha gått så langt som hun gjorde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig gikk Sandra ut! Det var virkelig på tide! Jeg brølte YES!!!! så jeg skremte katta av fanget på samboeren og lagde meg en sterk drink for å feire! Susanne sang dritbra på fredag, håper hun eller Kjartan vinner. Sandra er bare en fnisete ekkel bimbo uten snev av sangstemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde Sandra kom til å overleve det meste etter "I just died in your arms tonight". Hun sang så falskt at det skar i ørene på meg. Det gjorde hun forresten på fredag og...

JFK må ha vært fullstendig tovedøv som ikke hørte det. Jeg er glad hun gikk ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...