Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heia Margareth!!!

Hun var desidert best i dag (skjønner ikke helt dommerne, nei...)!

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg håper på Susanne og Margaret i finalen. Margaret var rålekker i dag.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Jeg føler meg litt som en mobber her, men jeg har ikke sett på idol før jeg svitsja over i kveld. Denne Sandraberta... hun har ikke fått mye urettmessig kritikk?? Kan ikke se at noe som har blitt sagt om henne er løgn? Hun traff ikke en tone, var fnisete og plagsom, så påtatt barnslig ut... alt i alt, hun hadde ingenting i en sangkonkurranse å gjøre.

Hvordan kan dette være mobbing?

Skrevet

Margareth og Margareth.... :roll: det bare er ett eller annet med henne, som gjør at jeg holder litt igjen...Hun har ikke overbevist meg...ikke på noen måte...

Gjest gloria
Skrevet
Jeg begynner å irritere meg litt over hun dommeren jeg. hun sier jo det samme til alle sammen; du ga 100%. hun er så altfor snill!

TAKK :klappe:

Personlig kan jeg gjerne innrømme at jeg hadde et stort (og langvarig)gledeshyl da Sandra måtte ta det ekle smilet og forlate Idol 2004. Jeg likte,nei, jeg elsket faktisk Margaret sin tolkning av uninvited! Hun passer til Alanis Morisette og Björk type sanger. Er mulig disse sangene ikke appellerer til det helt unge publikum, men jeg liker det i alle fall! Kjartan var hipp som happ, men synes Susanne gjorde det ganske så bra på den siste sangen. Husker ikke navnet på den i skrivende stund :oops: Tror Margrete har mye å gå på. Tøff jente !!

Skrevet

Altså, for det første: Ikke et vondt ord om sauer her inne! :evil: :ler:

Margareth gav meg rett og slett gåsehud på overarmene i kveld, særlig Alanis Morisette sangen. Hun er jo utrolig god! Og jeg som snart er 40 og aldri skulle engasjere meg i dette fjortisprogrammet... Jeg har jo blitt fullstendig hekta!

I kveld har jeg altså stemt på alle unntatt Sandra. Sandra har jo egentlig en fin stemme, men synger rett som det er falskt og surt som bare fy, og dommer Jan Fredrik skryter uhemmet og unnskylder det, samme hva hun gjør! Det er utrolig! Bevare meg vel! Nå må han skjerpe seg!!!

For ikke å snakke om den sure kritikken han slenger i Margareth; hun var var rett og slett queen of the night i kveld! For en stemme!!! Heldigvis hadde hun vett til å svare for seg; "BULLSHIT"! Dette er ei jente vi garantert kommer til å høre mer til, uansett! Margareth er trygg og har kontroll over stemmen sin, er flott og sensuell og kan stå på en scene! :P

Kjartan er også fantastisk bra, og Susanne kommer etter min mening på en god 3. plass.

Men Margareth er min personlige favoritt! :klappe:

Skrevet
For ikke å snakke om den sure kritikken han slenger i Margareth; hun var var rett og slett queen of the night i kveld! For en stemme!!! Heldigvis hadde hun vett til å svare for seg; "BULLSHIT"!

Glad du tok det opp, for jeg skjønner ikke hva som er galt med det utsagnet :hun var var rett og slett queen of the night i kveld..Er ikke det kult da? Greit nok, de burde ikke nevnt en som kan synge rent framfor en som synger direkte surt...Det er pinlig. Mer pinlig er når Anneli sier at Sandra er porsche? What the fuck?! :o Har det tørna for alle dommerene eller? :eeeh:

Skrevet

Jeg reagerte også på rosen til Sandra og kritikken til Margareth. Er det mulig!!! Jeg stemmer så og si aldri, men måtte stemme 2 ganger på Margareth i kveld.

Håper på Margareth og Kjartan i finalen.

Gjest gloria
Skrevet

For å gjøre det helt kort så skjønner jeg ikke hva dommerne (og da spesielt Jan Fredrik og Anneli) så i Sandra fra første start. Så dere auditionen?? Det var jo grusomt!!

Gjest bare lille meg...
Skrevet

JAAAAAAAAAAAA!!!!!

Endelig!!!!

Sandra er heldigvis ute!!!!!!

:vinke:

Go Kjartan!!!!!!

og margareth....

Skrevet
:klappe: Endelig er hun ute!!!!Nå håper jeg på Kjartan og Margareth i finalen!!Jeg og svigerinnen min levde oss helt inn i idol idag, og ropte ut av glede da sandra endelig måtte gå, for det vart egentlig for dumt at hun var der, hun var IKKE god nok, selv om hun forbedret seg! :danse:
Gjest Catwoman
Skrevet

Tror jeg heier på Susanne og Kjartan i finalen jeg nå.

Margaret var kjempe god på den Alanis sangen i går. Noen som vet hvilket album den er på? Den er ikke på et av de to albumene jeg har.

Gjest Primula
Skrevet
Idol stylisten gjorde en dårlig jobb med Susanne og Sandra i dag, men Margaret og Kjartan var fine.

Litt artig det der, jeg synes også at Margaret var kjempestilig, og jeg leste et sted at hun hadde plukket ut klærne sine selv! Det overrasker meg ikke med de klærne vi har sett fra den stylisten tidligere..

Gjest Gjesta
Skrevet

Endelig er Sandra ute! Jeg syns det er en skam at hun har fått være med så lenge...Greit nok at hun har forbedret seg gjennom ukene som har gått, men hun skulle jo aldri vært blant de 11 i utgangspunktet! :o

Hvis det finnes rettferdighet i verden, så ryker Susanne neste fredag, og drømmefinalen min er et fakta!

Jeg kan ikke for det, men jeg liker ikke Susannes måte å synge på. Hun er ei pen jente, blid og sjarmerende, men sangstemmen hennes, nei den er ikke pen. Synger til tider rent og greit, men hun anstrenger seg sånn.

Margaret var bare konge i går - eller Queen da... :wink: Syns dommerne er urettmessig negative/ tilbakeholdne overfor henne. Hun har stil og sjarm, og ser faktisk ut som en stjerne i mine øyne. Gøy at hun har fått selvtillit og faktisk sa hva hun mente om dommerkommentarene!

Kjartan er en sjarmør, og presterer veldig bra. Litt usikker på den siste sangen, men han var tydelig nervøs, så det var nok derfor. Han har noe eget i stemmen sin, den er behagelig.

Krysser fingrene for at Susanne må gå neste fredag - og jeg gleder meg allerede til finalen!!!

K

Skrevet

Margaret var kjempe god på den Alanis sangen i går. Noen som vet hvilket album den er på? Den er ikke på et av de to albumene jeg har.

Den er på soundtracket til city of angels/englenes by

Skrevet

Hvis det finnes rettferdighet i verden, så ryker Susanne neste fredag, og drømmefinalen min er et fakta!

Jeg kan ikke for det, men jeg liker ikke Susannes måte å synge på. Hun er ei pen jente, blid og sjarmerende, men sangstemmen hennes, nei den er ikke pen. Synger til tider rent og greit, men hun anstrenger seg sånn.

Krysser fingrene for at Susanne må gå neste fredag - og jeg gleder meg allerede til finalen!!!

K

:Nikke: Jeg ønsker også Margaret og Kjartan i finalen! Det er drømme finalen! (ikke at jeg vet hvem av de to jeg ønsker skal vinne,men.....)

Jeg er sjeleglad for at Sandra røyk ut i går! HURRA!!!!

Lilletrollet

Skrevet

Endelig så ble vi kvitt Sandra!!! Kjempesøt jente, men ikke noe stort sangtalent (endå hvertfall)

Nå går hvertfall jeg for 2*Sandnes i finalen! :D

Men må si meg uenig med at Margareth sine klær var kule i går, syns de var forferdelige jeg! Susanne sin topp var grusom, men jeg syns hun var pen på håret og at hun var pent sminket!

Kjartan og Susanne!!! :enig_animasjon: :Nikke::danse::klappe:

Gjest Anonymous
Skrevet

Susanne så classy ut i går, bedre enn på lenge!

Alle sang bra, untatt Sandra, som vanlig... endelig litt rettferdighet, og hun gikk ut.

Marareth sang kjempebra på låt nr to!!

Og nei, Kjartan er IKKE kjekk :o

Amber ikke logget på

Gjest Madam Felle
Skrevet
ENDELEG gjekk rett person ut :D:D:D

:enig_animasjon:

Jeg satt på TGI Friday og klappet da hun gikk ut. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...