Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men jeg synes jo at Kjartan er dritkjekk. Ikke at jeg er viden kjent for min gode smak ;)

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaa

til Kjartan og til Sandra.

Helt riktig dette her

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Weeeeeeeeeeeeeee :danse:

Jeg fikk det som jeg ville!!

Hade Sandra :vinke:

Skrevet

ENDELEG gjekk rett person ut :D:D:D

Skrevet

Endelig røk prinsessen av pedo-pop ut...*puh*

Gjest Tristessa
Skrevet

Yessssss! Sandra røk endelig!!!!

Margaret var fantastisk i kveld, nydelige sangvalg - hadde gåsehud hele tiden jeg... Og Kjartan er også helt herlig...

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

Wuhu!!!

Men hva nå? Alle 3 favorittene mine sitter igjen! Blir vanskelig å heie nå, svarten heller :-?

Gjest Estrela
Skrevet

:klappe: Sandra gikk ut- endelig!

Nå aner jeg ikke hvem jeg skal heie på, liker de tre gjenværende like godt.

Skrevet

jeg synes faktisk Sandra var flink idag, og var litt overrasket over at hun gikk ut.

Men noe helt annet: Hadde ikke alle på seg litt stygge, kjedelige klær, og var litt lite stylet? Jeg irriterte meg ganske mye på det korset som liksom lå nede mellom Sandras pupper, og Susannes hår var bare kjedelig og flatt og hun hadde en irriterende prikk (bindi?) i pannen.

Piglet

Skrevet

Idol stylisten gjorde en dårlig jobb med Susanne og Sandra i dag, men Margaret og Kjartan var fine.

Skrevet
Wuhu!!!

Men hva nå? Alle 3 favorittene mine sitter igjen! Blir vanskelig å heie nå, svarten heller :-?

Samme her! Jeg har fått et lite problem...

I fjor var det greit, for Kurt skilte seg så ut - men i år er det verre, de er mer jevne de tre som er igjen synes jeg.

Lillian

Skrevet

Jeg sitter enda og undrer meg om jeg er den eneste som synes Sandra sang driiiiit falsk flere ganger. Satt og gremmtes bak en pute, syntes det var helt fryktelig til tider... De andre sang i det minste IKKE falskt. Det teller mye hos meg, så det var på tide at Sandra røk ut.

Margareth synger og synger og tenker på de neste tonene hun skal synge, istedet for å gløde i sangen. Mene det hun synger og sier der og da... hun er for klinisk kald, for meg iallefall.

Kjartan. Vel, hva kan man si, annet enn at han må ha verdens søteste far. Det var så rørende å se pappaen bare la tårene strømme i glede. (håper jeg...bare han ikke hadde ett stille hjerteattakk eller noe...eller syntes han var alt for lollipop aktig?)

=)

Skrevet

Sauer er åleite dyr!

Vennligst ikke bland oss fåredyr inn i dette idolkonseptet. :fy: :ler:

Føyer meg inn i rekken av de som ikke liker Susanne. Hun har akkurat slik stemme som jeg har når jeg er nedsylta med nærmere 40 i feber. Det er ikke spesielt lekkert å høre på...

Dessuten liker jeg ikke nasall synging... :-?

Margaret synes jeg foressten beveger seg som en tømmerstokk på scena... Hvis man ikke kan bevege seg, så er det bedre å bare drite i det... :roll:

Skrevet

Susanne - :o - glemte henne. Vel, hun er ok. Jeg liker Son of the Preacher Man jeg. Syntes hun gjorde den bra.

Ja, enig, hun er fryyyktelig nasal!!

:ler:

Skrevet

Er helt enig når det gjelder at Sandra sang falskt. synes også hun rotet litt..? var i alle fall ikke pent å høre på.

Skrevet

:danse:

Jeg er kjempefornøyd!!!

Men nå vet jeg jammen ikke hvem jeg skal stemme på....

Gjest -kebolle
Skrevet

Jeg og syntes Sandra sang falskt. (Men jeg har ikke verdens beste gehør - kanskje det var innbildning fra min side? - men jeg trodde ikke det?!) Og er glad hun gikk ut.

Håper på Margareth og Kjartan jeg.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Sandra har ikke sunget en ren tone siden Idol begynte - hørte det godt på "kavalkaden" da hun ble stemt ut... Så det er ikke du som har dårlig gehør, bolla! :)

Gjest -kebolle
Skrevet

hihi.. vi har visst mer enn Jessheim-traktene (jf Minas T) felles da.. oppfatningen av Sandra f.eks.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Godt øre for musikk, kalles det :tommelsmil:

Skrevet

Det var veldig lett å se på kavalkaden at Sandra stort sett har sunget veldig falskt, å vert veldig fnisete...

Var jammen bra hun gikk ut i dag, det var på tide!

Nå håper jeg på Margaret i finalen- hun synger kjempebra!!

Myyye bedre enn Susanne hvertfall!

Heia Margaret! :hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...