Gjest Primula Skrevet 30. april 2004 #1 Skrevet 30. april 2004 Jeg synes ikke Margaret fortjente den kritikken hun fikk altså! skjønner ikke hva Jan Fredrik har imot henne... Jeg synes hun var nydelig idag, hun stråler, hun er sexy, selvsikker og gjøre sangene spennende. Håper ikke hun går ut i kveld. Sandra var grei nok, men ikke så veldig spennende..
Gjest gjesta Skrevet 30. april 2004 #2 Skrevet 30. april 2004 Enig! I dag har jeg stemt for første gang - på Margaret. Liker henne, tror hun kan bli en artist med særpreg og egen stil - ikke bare enda en syngedame....
Gjest gjest1 Skrevet 30. april 2004 #3 Skrevet 30. april 2004 Margaret var konge idag! Iallefall på den Alanis-songen! Men Sandra har også blitt flink! Men no er Susanne driiiiit-bra på Son of a preacherman! *digge*
Gjest 1111 Skrevet 30. april 2004 #4 Skrevet 30. april 2004 Likte hverken Sandra eller Margareth idag. Men Susanne leverer som alltid
CecilieB Skrevet 30. april 2004 #5 Skrevet 30. april 2004 Kjartan er jo bare dritkjekk må jeg si. Han har scenetekke som bare fy, så jeg har ikke forandret favoritt i løpet av konkurransen. Sandra har jo blitt bedre, men ikke god nok. Margaret var bra i dag synes jeg. Susanne breker seg som vanlig gjennom alle mulige sanger.
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2004 #6 Skrevet 30. april 2004 Hva i all verden er dette for noe møl? Jeg følger ikke med på idol men har (motvillig) fått med meg dagens episode. Det skjærer i ørene å høre de fleste. Hun som faktisk KAN synge og tolke en låt blir slakta av dommerne. Godt hun sa det var bullshit da. Greit at konkurransen går på å være populær, men jeg trodde dommerne skulle ha NOE faglig/saklig å komme med. Hun første kan jo ikke synge i det hele tatt, men ble rosa opp i skyene av dommerne.
Gjest Primula Skrevet 30. april 2004 #7 Skrevet 30. april 2004 Jo, jeg synes også at Susanne var bra idag, men jeg blir så utrolig lei stemmen hennes. Jeg hadde aldri orka en hel plate med henne. Jeg synes absolutt av Margaret er mest spennende av jentene som er igjen, men er litt redd for at hun ryker idag :-( Tror det blir veldig tett idag..vanskelig å si hvem som ryker
Gjest gjest1 Skrevet 30. april 2004 #9 Skrevet 30. april 2004 Susanne breker seg som vanlig gjennom alle mulige sanger. Ho brekar fantastisk bra, meiner no eg!
Gjest 1111 Skrevet 30. april 2004 #10 Skrevet 30. april 2004 Jeg begynner å irritere meg litt over hun dommeren jeg. hun sier jo det samme til alle sammen; du ga 100%. hun er så altfor snill!
CecilieB Skrevet 30. april 2004 #11 Skrevet 30. april 2004 Ho brekar fantastisk bra, meiner no eg! Hvis man liker sauer så
Gjest gjest1 Skrevet 30. april 2004 #12 Skrevet 30. april 2004 Hvis man liker sauer så Sauer er åleite dyr!
Laina Skrevet 30. april 2004 #13 Skrevet 30. april 2004 Men jeg fatter ikke hva dere ser i Kjartan!?!? Han har blitt ganske god på scenen, slår seg løs og føler seg hjemme, ser det ut som. Men stemmen er kjedelig, og gutten er da ikke kjekk. *skjønner ingenting*
Crazee Skrevet 30. april 2004 #14 Skrevet 30. april 2004 Sandra har definitivt blitt betre - men eg synest ikkje ho fortener så god kritikk som ho fekk. I alle fall ikkje samanlikna med den Margaret fekk, for ho var mykje betre! Eg er ein av dei som har sansen for stemma til Susanne, og synest ho var skikkeleg bra i dag. Har alltid likt ho, og får i tillegg meir og meir sansen for ho. Kjartan glitrar òg. I kveld syntest eg dei to frå Sandnes var best, med Margaret på tredje.
Gjest Diddl Skrevet 30. april 2004 #15 Skrevet 30. april 2004 Jeg synes heller ikke Margaret fortjente kritikken! Hun sang RÅBRA idag, og jeg har allerede stemt 3 ganger på henne (så jeg kan klage etterpå om hun ryker..) Virker som om de kan kritisere henne alt de vil, bare fordi hun alltid har hatt et særpreg. Hun synger jo reint og har en fantastisk tonekontroll... Til Sandra sier de alltid : Du synger surt her og der men det gjør ikke noe- for du har en slik sjarm og scenetekke! Hun får jo bare ros- greit nok- hun har forbedra seg- men kan ikke komme opp mot det nivået Margaret er på!! Er dritlei av stemma til Susanne jeg også.. Så er hun så altfor "tøff" hele tiden. Syns alt er så kuuult og stili og bra... Kjartan er som alltid bra! Begynner å bli litt kjedlig nesten- men håååper på han og Margaret i finalen! Kansje jeg bare skal slutte å se IDOL- blir jo i så dårlig humør etterpå.. heh! Å HVA ER DET MED PROGRAMLEDERNE?? De oppfører seg som om de var 9år... Skulle ikke tro de var oppegående damer på over 30.. GRR..
Mitsi Skrevet 30. april 2004 #16 Skrevet 30. april 2004 Jeg fatter og forstår ikke at Karlsen kan sitte å skryte av Sandra. Så kommer Margareth og bare "gir jernet", så presterer han å si at han savner noe. Vet nå iallefall hvor jeg savner både det ene å andre, jeg iallefall. Utrolig.....
Tantemor Skrevet 30. april 2004 #17 Skrevet 30. april 2004 Så enig så enig... Håper Jan Fredrik kunne lest innlegget ditt. Jeg stemte på Margaret og Kjartan jeg. Håper for gud skyld at Sandra ryker ikveld, men det har jeg sagt leeeeeenge!
Gjest Xavia Skrevet 30. april 2004 #18 Skrevet 30. april 2004 ...og jeg som ALDRI stemmer på sånne ting.... I dag måtte jeg bare stemme på Margareth. Hun var råflink i dag! (Forøvrig impnerte også Kjartan.)
Emy Skrevet 30. april 2004 #19 Skrevet 30. april 2004 Synes det Margaret presterte i kveld er på høyde med vår kjære Kurt! Fikk hakeslipp av kritikken fra dommeren gitt.
*Lene* Skrevet 30. april 2004 #20 Skrevet 30. april 2004 :evil: I dag ble jeg driiit irritert på Jan Fredrik. Han skal være sjef i dommerpanelet, skryter SANDRA opp i skyene, og slakter Margareth..? Og han er ekspert??? Stemte for første gang i dag jeg og..På Margareth selvfølgelig! (Guri, jeg blir bare sååå revet med her )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå