Gå til innhold

Har du ligget med noen for å være snill?


Gjest JakeGreen

Anbefalte innlegg

Gjest JakeGreen

Inspirert av tråden som omhandlet om noen har ligget med noen for å tjene noe på det, så kjører jeg i gang denne.

Har du noen gang ligget med noen du egentlig ikke hadde lyst å ligge med kun for å være snill?

Å ligge med kjæresten din når du egentlig ikke var i humør til det eller ufrivillig bli med på med på anal for å glede kjæresten din på bursdagen hans teller ikke.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med eks-mannen gjorde jeg det ofte. Veldig lite lurt og bidro i hvert fall ikke til å bedre sexlivet vårt!

Anonymous poster hash: 0bf32...aec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JakeGreen

Emm, ja. Det har jeg gjort noen ganger..

Mange ganger? Høres ikke helt bra ut.

Du må nesten fortelle litt mer om det skal være noen vits i å svare (det gjelder fremtidige innlegg også).

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært nære på - jeg var ung, og synes det var vanskelig å sette grenser når noen maste/man først hadde gått "så langt".

Det var vel ikke slik at jeg virkelig IKKE hadde lyst helt fra starten, men lysten dabbet kraftig av mye også fordi man gikk så langt fordi det ble forventet generelt. Ikke nødvendigvis av den spesifikke personen, men i den alderen generelt.



Anonymous poster hash: f599a...b7b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde sympatisex med en jomfru en gang i tiden.

Anonymous poster hash: 0defe...08a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meeh, har egentlig aldri følt sympati for en rundbrenner som sliter med å finne seg et ligg en kveld, og jeg har såpass respekt for meg selv at jeg ikke ligger med noen jeg ikke vil ikke ligge med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inspirert av tråden som omhandlet om noen har ligget med noen for å tjene noe på det, så kjører jeg i gang denne.

Har du noen gang ligget med noen du egentlig ikke hadde lyst å ligge med kun for å være snill?

Å ligge med kjæresten din når du egentlig ikke var i humør til det eller ufrivillig bli med på med på anal for å glede kjæresten din på bursdagen hans teller ikke.

:)

Hadde sex med en fyr som jeg hadde avtalt å møte etter å ha snakket på nett. Han var jomfru, og kom langt for å treffe meg.

Han hadde framstilt seg selv helt annerledes - og jeg tror neppe bildet hans var av han en gang, men jeg syntes det ble så beklemt at jeg gikk med på å prøve.

Han greide ikke å få til et samleie, men jeg vet at han i ettertid har sagt til folk at jeg tok jomfrudommen hans, og jeg har ikke giddet å sagt noe på det.

Teknisk sett hadde jeg vel sympatisex med denne merkelige karen.

Anonymous poster hash: 3ab7c...8c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg avtalte et sextreff med ei jeg traff på internett. Selvsagt så hun mye bedre ut på bilder og webcam enn hun gjorde i virkeligheten.

Jeg hadde ikke lyst på henne i det hele tatt, men hun hun var så spent og nervøs at jeg ikke klarte å gjøre annet. Etterpå ville hun fortsatt ha kontakt, men jeg sa at det ville jeg ikke fordi det skulle bare være en engangsgreie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde dette mye når jeg var yngre. Var livredd for at folk skulle syns jeg var prippen/barnslig/luremus, så guilt-tripping funka litt for bra på meg. Hadde et ganske dårlig forhold til sex i en del år...



Anonymous poster hash: 1455f...40f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Thai clinch

Jeg har ligget med kjærester bare for å være snill noen ganger. Synes ikke jeg "taper" noe av meg selv med å gjøre det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg avtalte et sextreff med ei jeg traff på internett. Selvsagt så hun mye bedre ut på bilder og webcam enn hun gjorde i virkeligheten.

Jeg hadde ikke lyst på henne i det hele tatt, men hun hun var så spent og nervøs at jeg ikke klarte å gjøre annet. Etterpå ville hun fortsatt ha kontakt, men jeg sa at det ville jeg ikke fordi det skulle bare være en engangsgreie.

Har gjort det samme selv. Synes det hadde blitt for kjipt for henne dersom jeg bare hadde sagt "nei takk" og bare gått igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange ganger? Høres ikke helt bra ut.

Du må nesten fortelle litt mer om det skal være noen vits i å svare (det gjelder fremtidige innlegg også).

:)

Ikke alltid jeg var i humør til å ha sex (dette skjedde tidligere i forholdet, da jeg gikk på elendige p-piller), men jeg hadde sex uansett. Vet ikke hvorfor. Men det har ikke vært en negativ ting, egentlig. Har ikke påvirket meg negativt i sexlivet. Nå har vi sex når vi føler for det.

Legger til noe: Nei, skjedde ikke mange ganger, bare i blant.

Endret av s@nd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Inspirert av tråden som omhandlet om noen har ligget med noen for å tjene noe på det, så kjører jeg i gang denne.

Har du noen gang ligget med noen du egentlig ikke hadde lyst å ligge med kun for å være snill?

Å ligge med kjæresten din når du egentlig ikke var i humør til det eller ufrivillig bli med på med på anal for å glede kjæresten din på bursdagen hans teller ikke.

:)

Den så jeg ikke, haha.. Beklager, nå misforsto jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thai clinch

Inspirert av tråden som omhandlet om noen har ligget med noen for å tjene noe på det, så kjører jeg i gang denne.

Har du noen gang ligget med noen du egentlig ikke hadde lyst å ligge med kun for å være snill?

Å ligge med kjæresten din når du egentlig ikke var i humør til det eller ufrivillig bli med på med på anal for å glede kjæresten din på bursdagen hans teller ikke.

:)

Jeg så heller ikke det siste....tar tilbake mitt utsagn lenger oppe i tråden. Må skaffe meg sterker briller :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... Jeg hadde jo lyst på sex, det var ikke det. Men han var ikke så veldig attraktiv, i følge mine preferanser, og jeg visste at han hadde gått lenge uten å få seg noe, så jeg tenkte at jeg bare kunne hjelpe han litt. Det er ikke noe jeg angrer på, egentlig. Men har ikke gjort det siden.



Anonymous poster hash: 8c15a...0fb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...