Gå til innhold

Farmen 2013

Fremhevede innlegg

Gjest Eurodice
Skrevet

Med "kresen" mener du da at du må like navnet på en serie for at du skal finne det verdt å sjekke den ut?

Nissene på låven er kanskje den beste norskproduserte serien noensinne.

Anonymous poster hash: 971b5...528

Nei, jeg mener ikke navn. Jeg har ingen særlig sans for komiprogrammer generelt.

Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Nå var da dette Påskenøtter vel og ikke nissene på låven?..

Anonymous poster hash: 606bb...f30

Ikke vet jeg. Jeg ser ikke på slike programmer. Men dette er avsporing. Tråden skal vel ikke handle om meg og mine tv-vaner.

Endret av Arabella
Gjest Seajewel
Skrevet

https://www.facebook.com/tassen.farmen?fref=ts

Regner med at noen eier han både før og etter Farmen. Tassen har ogsånegen profil på facebook.

Anonymous poster hash: 1c8c0...c9a

Så søt!

Hans Olav henger seg opp i ting som voksne folk normaltvis ikke henger seg opp i. Tror nok at han er vant med å være mye alene, men hva jobber han egentlig med til vanlig? Ser ikke for meg at han fungerer i team?

Morten virker veldig trivelig, syns det er rart at kollegaene hans syntes han var så skummel, han nevnte noe om det i første episode.

• Liker 1
Gjest crazycatlady
Skrevet

Så søt!

Hans Olav henger seg opp i ting som voksne folk normaltvis ikke henger seg opp i. Tror nok at han er vant med å være mye alene, men hva jobber han egentlig med til vanlig? Ser ikke for meg at han fungerer i team?

Morten virker veldig trivelig, syns det er rart at kollegaene hans syntes han var så skummel, han nevnte noe om det i første episode.

Han jobber som driftsoperatør ifølge tv2.

Enig i at Morten virker utrolig trivelig! Liker han veldig godt. Tror han er tvers igjennom god og rettferdig.

• Liker 1
Skrevet

Nå var da dette Påskenøtter vel og ikke nissene på låven?..

Anonymous poster hash: 606bb...f30

Nå var det da ikke jeg som skrev at klippet var fra Nissene på låven.

Anonymous poster hash: 971b5...528

• Liker 2
Skrevet

Måtte le da Frode forklarte hvorfor han ikke likte han utfordreren; "Han kjæm inn her, e cocky å sjølgod å skal vise alle ka han e go førr, å d e jo akkurat sånn som mæ" :skratte:

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor sløser de bort pengene på kake hele tiden?

Anonymous poster hash: cbd4e...dfa

Skrevet

Hva er de bukkene som står mellom benkene?

Skrevet

Hvorfor sløser de bort pengene på kake hele tiden?

Det er så teit. De har vel spist det to uker på rad nå. Det er jo oftere enn de fleste folk spiser kake nå for tida :S

Gjest crazycatlady
Skrevet

Hvorfor henge seg opp i hva de spiser? Skjønner godt at de har lyst på kake jeg.

• Liker 1
Skrevet

Det er så teit. De har vel spist det to uker på rad nå. Det er jo oftere enn de fleste folk spiser kake nå for tida :S

Folk flest spiser ikke bare havregryn og blåbær hele dagen heller.

Glad for at Morten er med videre, men liker ikke dette taktikeriet som utvikler seg så godt.

Idag ser det ut til at det blir dramatisk på gården!

Skrevet

Det er forkledde mikrofoner

Hva er de bukkene som står mellom benkene?

Skrevet

Selvfølgelig..... Takk!

Gjest bustyvel
Skrevet

Moralen er iallefall å aldri leie hoppa slik at hun ikke ser føllet. Synd når uhell skjer, men sånn er det når man har med levende dyr. Lett å være etterpåklok, håper det går bra…

Skrevet

Litt hårsåre noen av disse mannfolka.

Skrevet

Har ikke disse folka vært rundt dyr før eller? Virker sånn noen ganger....

• Liker 1
Skrevet

Har ikke disse folka vært rundt dyr før eller? Virker sånn noen ganger....

Nei, en del av de har ikke det, men ulykker kan skje uansett om du er erfaren eller ikke. I Beates tilfelle så har hun en del erfaring, så vidt jeg forsto, derfor tok hun på seg oppgaven knytta til føllet. Som nevnt, ulykker kan skje hvem som helst. Heldigvis gikk det passelig bra med Beate, det kunne gått enda verre.

• Liker 2
Skrevet

Nei, en del av de har ikke det, men ulykker kan skje uansett om du er erfaren eller ikke. I Beates tilfelle så har hun en del erfaring, så vidt jeg forsto, derfor tok hun på seg oppgaven knytta til føllet. Som nevnt, ulykker kan skje hvem som helst. Heldigvis gikk det passelig bra med Beate, det kunne gått enda verre. Anonymous poster hash: 1c8c0...c9a

Ja, nå var det ikke denne episoden jeg siktet til, men generellt synes jeg de virker veldig uerfarne. Jeg hadde forventet at de som ikke hadde særlig kjennskap til dyr hadde fått kursing i forkant av innspillingen.

• Liker 2
Skrevet

Nå har jeg sett dagens episode og må si Frode skuffet meg litt da han bestemte seg for å få ut jentene istedet for å velge Lasse som førstekjempe. Lurer fært på hvorfor noen dro Anne Beathe langs bakken. Hva om nakken hennes var blitt skadet? Hvorfor måtte de absolutt få henne til å gå inn? De kunne jo fint hentet ut en madrass og ulltepper.

• Liker 1
Skrevet

Nå har jeg sett dagens episode og må si Frode skuffet meg litt da han bestemte seg for å få ut jentene istedet for å velge Lasse som førstekjempe. Lurer fært på hvorfor noen dro Anne Beathe langs bakken. Hva om nakken hennes var blitt skadet? Hvorfor måtte de absolutt få henne til å gå inn? De kunne jo fint hentet ut en madrass og ulltepper.

Enig, det reagerte jeg og på. Kan ikke Morten, som er politimann, førstehjelp?

Anonymous poster hash: ed63a...2dc

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...