Gå til innhold

Farmen 2013


Gjest Caroline55

Anbefalte innlegg

Leger og veterinærer er vel kjent for å ta de raskeste veiene fordi de ikke ha tid til å følge opp hver enkelt individ. Jeg er født og oppvokst på gård og selv vært med på å redde dyr som veterinær har sagt at man like så greit kan gi opp. :)

Endret av Apis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anne Beate var helt rå i dagens utfordring!

Ble veldig imponert :)

Edit: mente selvfølgelig tvekamp ;)

Endret av Samaysa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Olav slår til igjen!

"Buhu, jeg spurte deg Morten om jeg fikk være med på tømmerrenna og så fikk jække lov å vær'med! Jeg som hadde sånn lyst til å vær'med.."

Morten skjønte ingenting, forståelig nok.

Hva blir det neste fra sutrekoppen?



Anonymous poster hash: 971b5...528
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Olav hadde jeg et skikkelig godt inntrykk av i starten, og han litt breiale nordlendingen tålte jeg ikke trynet på. Nå har de rollene blitt totalt snudd! Nordlendingen har dempet seg litt, og kan til og med virke lnoenlunde ydmyk i gitte situasjoner. Hans Olav....vel, survefitte føles passende.

Anonymous poster hash: bc021...f4f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter de første ukene seiler Hans Olav opp som klar personlig favoritt!

Rhino Thue, gå og legg deg! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fryktelig sutrete!

Han Morten fra Nord-Trøndelag må jo være verdens søteste og mest joviale.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor har programlederen med seg sekk når han besøker kjempene? Og hvorfor heter det kjempebu, de er jo bitte små? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Har egentlig alltid likt Hans Olav, men nå begynner han å irritere meg. Han tar alt så personlig! Snakker om sutrepetter! Sikkert ikke noe moro å ha det sånn, men da burde han ikke meldt seg på et sånt program. Jeg ser jo at han sliter og han er sikkert en trivelig fyr til vanlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fryktelig sutrete!

Han Morten fra Nord-Trøndelag må jo være verdens søteste og mest joviale.

Blir spennende å se hva Hans Rhino kommer med i morgen, så at Morten ble lei seg faktisk.

Anonymous poster hash: 971b5...528

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Det er lett å sitte på sin høye hest og bruke kallenavn og gjøre narr av andre, men tenk dere godt om og svar ærlig på om dere selv hadde taklet alt hvis dere hadde vært med i "Farmen". Til deg som sier at Hans Olav ikke burde meldt seg på, det er lett for en utenforstående å si. Ingen vet nødvendigvis helt sikkert hvordan man vil reagere i uvante situasjoner. Her kommer en gjeng mennesker som skal leve og bo sammen i to måneder eller hvor lenge det er. Klart det lett kan bli konflikter og munnhuggeri når noen alltid stikker seg frem og andre er mer beskjedne. I programmet i kveld for eksempel hadde Hans Olav rett i det han sa om nedsagingen av treet, men hørte de på ham? Langifra.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også de er litt for raske, et par sekunders tenketid både når det gjelder sagingen og frakten av treet ville gitt et mye bedre resultat. Hvorfor de tre ungjentene er der skjønner jeg ikke, de virker så giddalause. Likte ikke hun som var storbonde forrige uke heller, hun ga så ullne beskjeder.

Anonymous poster hash: cbd4e...dfa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Det er lett å sitte på sin høye hest og bruke kallenavn og gjøre narr av andre, men tenk dere godt om og svar ærlig på om dere selv hadde taklet alt hvis dere hadde vært med i "Farmen". Til deg som sier at Hans Olav ikke burde meldt seg på, det er lett for en utenforstående å si. Ingen vet nødvendigvis helt sikkert hvordan man vil reagere i uvante situasjoner. Her kommer en gjeng mennesker som skal leve og bo sammen i to måneder eller hvor lenge det er. Klart det lett kan bli konflikter og munnhuggeri når noen alltid stikker seg frem og andre er mer beskjedne. I programmet i kveld for eksempel hadde Hans Olav rett i det han sa om nedsagingen av treet, men hørte de på ham? Langifra.

Regner med at det var meg du siktet til, jeg mener absolutt ikke å gjøre narr av han. Men han har jo sagt selv at han ikke liker mye folk og stress (eller noe i den dur, husker ikke ordrett hva han sa) og han har jo levd alene i 20 år. Han kjenner jo seg selv og vet jo selv at han er litt sår, Han har jo sikkert vært borti konflikter før også og det å tro at Farmen vil være konfliktfritt er jo litt naivt. Personlig kunne jeg aldri meldt meg på noe sånt, til det kjenner jeg meg selv for godt. Jeg er konfliktsky og går lett i forsvarsposisjon og det gjør han også. Jeg liker heller ikke så mye folk og det å bo oppå så mange så lenge ville vært et sant mareritt for meg. Jeg kan også ta ting litt for personlig pga dårlig selvtillit bla.

At de ikke gadd å høre på han når han hadde rett syns jeg var dårlig. Han er både smart og flink, men nå ble han jo dagens helt til slutt også da. :) Jeg syns det er stygt å kalle han Rhino og jeg liker han egentlig, men det irriterer meg litt at han sutrer sånn. Og det at de kalte han åreknuta og homo syns jeg var pill råttent gjort. Ikke at det er noe galt i å være homo, men det er stygt å spekulere i det for det. Som sagt tror jeg han er en trivelig fyr, men passer kanskje ikke helt inn på farmen.

Blir spennende å se hva som skjer imorgen siden Morten ble så lei seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest badeand1

Er det forsvarlig å la en valp vokse opp blant mennesker han ikke får se når han blir eldre? En etter en går jo ut, kanskje en han er knytta til og hva skjer med det lille valpehjertet da? :sukk: Han blir jo knytta til dem og når Farmen er slutt så skal han til helt nye, ukjente folk (håper jeg) Må jo være rart for han.

Endret av Mortem
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det forsvarlig å la en valp vokse opp blant mennesker han ikke får se når han blir eldre? En etter en går jo ut, kanskje en han er knytta til og hva skjer med det lille valpehjertet da? :sukk: Han blir jo knytta til dem og når Farmen er slutt så skal han til helt nye, ukjente folk (håper jeg) Må jo være rart for han.

Har et lite håp om at Morten kan ta han med seg hjem når de er ferdig jeg:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Har et lite håp om at Morten kan ta han med seg hjem når de er ferdig jeg:p

Da hadde jeg blitt utrolig glad! Nesten så jeg har lyst til å sende mail til tv2 og spørre hva som skjer med Tassen når farmen er over :P

Endret av Mortem
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Marita bare EN genser? Hun har gått i den der hengslete Dorthe-genseren sin helst siden dag en! :O

Ja det er yndlingsgenseren hennes og bringer henne lykke, dessuten er det er viktig å ta seg godt ut når man er på tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...