Gå til innhold

Farmen 2013


Gjest Caroline55

Anbefalte innlegg

Gjest kattinka

Ja det er yndlingsgenseren hennes og bringer henne lykke, dessuten er det er viktig å ta seg godt ut når man er på tv.

Ta seg godt ut? Da burde hun kanskje skiftet genser....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta seg godt ut? Da burde hun kanskje skiftet genser....

trodde hun så ut som Dorte når hun hadde den på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun har flere Dorthe-gensere. Man vet jo aldri. :)

Høres ikke akkurat usannsynlig ut. Jeg regner med at deltakerne har fått en del klær sponset av forskjellige sponsorer. Dorthe Skappel jobber jo i TV2, så det er ikke rart dersom de har lyst å promotere hennes design i en så populær serie.

Anonymous poster hash: d7001...96b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Høres ikke akkurat usannsynlig ut. Jeg regner med at deltakerne har fått en del klær sponset av forskjellige sponsorer. Dorthe Skappel jobber jo i TV2, så det er ikke rart dersom de har lyst å promotere hennes design i en så populær serie. Anonymous poster hash: d7001...96b

Ja, var akkurat det jeg også tenkte på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva skjedde med Hans-Rhino i går?? Var jo nesten ikke med i hele tatt! Skuff!



Anonymous poster hash: 971b5...528
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte hun som kunne en del om dyr og gårdsdrift. Hun tror jeg vil kunne komme til å nå langt, hun virket veldig sympatisk og kunne i tillegg mye.

Det forundrer meg litt at hun som er vegetarianer har meldt seg på, hun må da forstå at det kommer til å bli slaktet dyr..? Det er jo helt greit at hun ikke vil spise selv, men det virker litt vel ambisiøst at hun skal få andre til å mene det samme.

Anonymous poster hash: 48688...c8b

Problemet med en del vegetarianere er at de svært gjerne skal tvinge sitt syn og livsstil over på alle andre også. Husker godt fra sesong 2 hu veggiskjerringa som klarte å holde det gående helt til finalen. Han som vant hadde jeg null til overs for, men fordi jeg ikke tåler folk som på død og liv skal tvinge andre til å leve sin livsstil så holdt jeg på han fremfor veggiskjerringa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Problemet med en del vegetarianere er at de svært gjerne skal tvinge sitt syn og livsstil over på alle andre også. Husker godt fra sesong 2 hu veggiskjerringa som klarte å holde det gående helt til finalen. Han som vant hadde jeg null til overs for, men fordi jeg ikke tåler folk som på død og liv skal tvinge andre til å leve sin livsstil så holdt jeg på han fremfor veggiskjerringa.

Så sjarmerende med nedsettende kallenavn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sjarmerende med nedsettende kallenavn.

Vegetarianere som på død og liv skal påtvinge alle andre det samme levesettet fortjener med rette og bli kalt veggisser. Det er greit at folk vil være vegetarianere men det jeg ikke kan godta er de som på død og liv skal tvinge alle andre til også å være det. Hadde jeg vært der ville jeg sterkt vurdert og svart med samme mynt og tvunget vedkommende til å spise kjøtt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som vant hadde jeg null til overs for,

Hva? Bjørn Tore var jo konge.

Anonymous poster hash: 971b5...528

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Vegetarianere som på død og liv skal påtvinge alle andre det samme levesettet fortjener med rette og bli kalt veggisser. Det er greit at folk vil være vegetarianere men det jeg ikke kan godta er de som på død og liv skal tvinge alle andre til også å være det. Hadde jeg vært der ville jeg sterkt vurdert og svart med samme mynt og tvunget vedkommende til å spise kjøtt.

Det var ikke det du skrev. Jeg ville ikke ha reagert hvis det var det, det er en kortform. Du skrev veggiskjerringa, og da er det ikke hyggelig ment.

Jeg har sant å si ikke lagt merke til noen som skal presse sitt syn på andre. Jeg husker det var en eller annen som var imot slakting.

Endret av Arabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke det du skrev. Jeg ville ikke ha reagert hvis det var det, det er en kortform. Du skrev veggiskjerringa, og da er det ikke hyggelig ment.

Og det var med rette veggisskjerringa er det peneste den kjerringa kan kalles. Og siden hu på død og liv ville tvinge alle andre til å være veggisser burde det vært svart med samme mynt, tvunget henne til å spise kjøtt. Det hadde vært henne vel unt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Og det var med rette veggisskjerringa er det peneste den kjerringa kan kalles. Og siden hu på død og liv ville tvinge alle andre til å være veggisser burde det vært svart med samme mynt, tvunget henne til å spise kjøtt. Det hadde vært henne vel unt.

Da har vi forskjellige oppfatninger om hva som er skjedd. Hvem av damene er dette, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi forskjellige oppfatninger om hva som er skjedd. Hvem av damene er dette, da?

Hun som var vegetarianer i årets sesong (som ikke fikk markert seg noe vesentlig) var vel hun som het Mari Gjørva og var fra Bergen, røk ut i 2 eller 3 uke.

Men hun som jeg med rette omtaler som veggiskjerringa er hun som deltok i 2 sesong av Farmen (kommer ikke på navnet hennes i farta). Og greide og sette en fullstendig stopp for alt som het slakting. Og tvang sitt vegetarianer syn over på alle de andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Hun som var vegetarianer i årets sesong (som ikke fikk markert seg noe vesentlig) var vel hun som het Mari Gjørva og var fra Bergen, røk ut i 2 eller 3 uke.

Men hun som jeg med rette omtaler som veggiskjerringa er hun som deltok i 2 sesong av Farmen (kommer ikke på navnet hennes i farta). Og greide og sette en fullstendig stopp for alt som het slakting. Og tvang sitt vegetarianer syn over på alle de andre.

Bruker du virkelig tiden din på å irritere deg over noe som skjedde i et tv-program for mange år siden? Deltok du den gangen?

Endret av Arabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette er første sesongen jeg ser. Vet noen om man kan se de foregånde sesongene noe sted? Blir de sendt i reprise på dagtid? Hvordan foregår finalen? Hvor mange er det igjen den siste uken?

Anonymous poster hash: cbd4e...dfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Dette er første sesongen jeg ser. Vet noen om man kan se de foregånde sesongene noe sted? Blir de sendt i reprise på dagtid? Hvordan foregår finalen? Hvor mange er det igjen den siste uken?

Anonymous poster hash: cbd4e...dfa

Jeg har lest noen skrive at man kan se repriser på Sumo 2, men jeg vet ikke mer om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker du virkelig tiden din på å irritere deg over noe som skjedde i et tv-program for mange år siden? Deltok du den gangen?

Forbeholder min soleklare rett til å fordømme mennesker som tror de kan styre alle andre, slik veggiskjerringa gjorde.

Bruker ingen tid på det til daglig men saken dukker opp når samme serie på ny for ei som prøver å tvinge alle andre til å være veggisser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre som syns Hans Olav ligner veldig på Billy Bob Thornton?



Anonymous poster hash: fafb3...d5f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...