Gå til innhold

Farmen 2013

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen andre som syns Hans Olav ligner veldig på Billy Bob Thornton?

Anonymous poster hash: fafb3...d5f

Det er HAN han minner meg om ja!! Det har irritert meg lenge, har alltid ment det har vært noe kjent med han:p De er jo faktisk veldig like!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes Hans Olav ligner på Sting. Men jeg ser likheten med Billy Bob også.

Skrevet

Maris valg av førstekjempe var jo rett og slett katastrofalt. Den dama kan ikke akkurat skryte på seg at hun er en stor taktiker.

Skrevet

Maris valg av førstekjempe var jo rett og slett katastrofalt. Den dama kan ikke akkurat skryte på seg at hun er en stor taktiker.

Hun ber om at Kristina blir sendt hjem, er jo litt spesielt. Trioen Hege, Mari og Kristina kunne løst dette enkelt om de ville hatt Daria ut. Kristina skulle blitt storbonde, så hadde nok Mari vunnet lett i tømmerrulling f.eks. om hun hadde blitt andrekjempe.

Anonymous poster hash: 971b5...528

• Liker 1
Skrevet

Fantastisk at Frode påpekte at han nye sa "HVEM stein" :danse: Seriørst det verste jeg hører! Der steg Frode ett hakk opp på lista mi gitt.

• Liker 4
Skrevet

Ser ut som Rhino har funnet tonen med hun med dreadsene.

Gjest Eurodice
Skrevet

Ser ut som Rhino har funnet tonen med hun med dreadsene.

Hvorfor kaller du Hans Olav Rhino?

• Liker 2
Skrevet

Fordi han framstår som en sær og sur grinebiter

Gjest Eurodice
Skrevet

Fordi han framstår som en sær og sur grinebiter

Det er jeg uenig med deg i, men det er ikke saken. Er Rhino et slags skjellsord eller en eller annen fiktiv figur?

• Liker 3
Skrevet (endret)

Det er jeg uenig med deg i, men det er ikke saken. Er Rhino et slags skjellsord eller en eller annen fiktiv figur?

Personlighetsmessig synes jeg de framstår som veldig like

Endret av Samaysa
  • Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

Det er ikke noe rart at jeg ikke visste om dette. Jeg følger ikke med på slike serier. Er ikke dette barne-tv?

Skrevet (endret)

Barnetv?

Er ingen grunn til å spille dum. Espen Eckbo er en av Norges beste og mest kjente komikere. Men nå er det nok avsporing!!!

Endret av Samaysa
  • Liker 4
Gjest Eurodice
Skrevet

Barnetv?

Er ingen grunn til å spille dum. Espen Eckbo er en av Norges beste og mest kjente komikere. Men nå er det nok avsporing!!!

Jeg mener ikke å spille dum. Programmet heter "Nissene på låven", det er vel ikke så merkelig at jeg tenkte barne-tv da, vel. Men det skal også sies at jeg er kresen med hensyn til hva jeg ser på tv. Det kan meget godt tenkes at det er kjente mennesker i andre typer programmer, som du ikke aner hvem er :).

Gjest crazycatlady
Skrevet

Koselig om Hans Olav og Melissa finner tonen da. :) Hans Olav er ganske spesiell, men jeg liker han litt også. Han virker så koselig. Og jeg tror det er tøft for han å være på farmen siden han er såpass konfliktsky og lite sosial som han er. Litt sær er han, men på en god måte. Men akkurat nå er Frode min favoritt. Han har så mange gullkorn! Han nye utfordreren er satan i ny innpakning, haha, da lo jeg!

Skrevet

Jeg elsker Frode!

Anonymous poster hash: f0e1f...b69
Skrevet

Frode har faktisk kommet seg litt, han var jo over stokk og stein i begynnelsen.

Skrevet

Etter mange skuffende episoder av Hans-Rhino kan det tyde på at det blir action igjen i kveld. Gleder meg!

• Liker 2
Skrevet

Programmet heter "Nissene på låven", det er vel ikke så merkelig at jeg tenkte barne-tv da, vel. Men det skal også sies at jeg er kresen med hensyn til hva jeg ser på tv.

Med "kresen" mener du da at du må like navnet på en serie for at du skal finne det verdt å sjekke den ut?

Nissene på låven er kanskje den beste norskproduserte serien noensinne.

• Liker 3
Skrevet

Frode har faktisk kommet seg litt, han var jo over stokk og stein i begynnelsen.

Hallo? Han har da vært den samme personen hele tiden, på ingen måte "over stokk og stein" verken i begynnelsen eller senere.

• Liker 1
Skrevet

Med "kresen" mener du da at du må like navnet på en serie for at du skal finne det verdt å sjekke den ut?

Nissene på låven er kanskje den beste norskproduserte serien noensinne.

Nå var da dette Påskenøtter vel og ikke nissene på låven?..

Anonymous poster hash: 606bb...f30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...