Gå til innhold

Farmen 2013

Fremhevede innlegg

Gjest crazycatlady
Skrevet

Syns Farmen er så koselig, men trist når dyrene blir syke. Først var det kua og nå er det jaggu meg kalven også. Stakkars liten. :(

Gleder meg til litt intriger og krangling jeg også, blir kjedelig med bare rosenrødt vennskap.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som vet hvilken rase hunden er?

Skrevet

Jeg trodde han ene karen het Lasse Jarle og at de andre byttet på hvilket navn de brukte om ham. Hehe Trodde også at Mari og Maren var én person, det hjalp ikke at navnene var så like. Synes også gardskjerringa virker hyggelig, men jeg tror nok hun kan smelle godt fra seg om hun blir sint.

• Liker 1
Skrevet

OMG, nå har ikkje jeg fulgt så nøye med, men er det mulig å bli litt mer dramaqueen enn Hans Olav?

Anonymous poster hash: ed63a...2dc
Skrevet

OMG, nå har ikkje jeg fulgt så nøye med, men er det mulig å bli litt mer dramaqueen enn Hans Olav?

Anonymous poster hash: ed63a...2dc

Haha! Du fikk sagt det, det mest pinlige jeg har sett av en såpass voksen mann.

"Ja, jeg har åreknute, men du trenger ikke å kalle meg for åreknute for det". Hahaha, er det en parodi på Rhino vi ser konturene av her?
God underholdning i alle fall.

Anonymous poster hash: 971b5...528

• Liker 2
Gjest Eurodice
Skrevet

Haha! Du fikk sagt det, det mest pinlige jeg har sett av en såpass voksen mann.

"Ja, jeg har åreknute, men du trenger ikke å kalle meg for åreknute for det". Hahaha, er det en parodi på Rhino vi ser konturene av her?
God underholdning i alle fall.

Jeg ser ikke det morsomme i å bruke en kroppslig skavank som åreknuter føles for mange, menn som kvinner, som et rasende festlig kallenavn.

• Liker 4
Gjest crazycatlady
Skrevet (endret)

Jeg ser ikke det morsomme i å bruke en kroppslig skavank som åreknuter føles for mange, menn som kvinner, som et rasende festlig kallenavn.

Enig. Jeg syns det var skikkelig stygt sagt og menn har da følelser de og selv om de har passert 40. Og han må få lov å si fra. Selv om jeg hadde håpet på litt mer høylytt krangling hehe. Liker Hans Olav jeg, han virker sympatisk i motsetning til Frode.

Fy så trist det var med den kalven idag, satt og hulket og snufset jeg. :(

Endret av RusaPåBrus
  • Liker 2
Skrevet

Frode er så oppmerksomhetsyk. Han får ikke all den oppmerksomheten han planla og trodde han skulle få. Og lar det gå utover andre. Slitsom type.

Skrevet

Fy fade jeg takler ikke Frode! Da han klapset Hans Olav på rompa og ga ham en beskjed! Så lite respekt for en annen mann som er eldre enn ham selv. Æsj!

Jarle var søt som bryr seg så mye om hvordan andre har det. :)

Anonymous poster hash: cbd4e...dfa

• Liker 2
Skrevet

Ble det valgt førstekjempe i går? Var så mye annet jeg ville se, så måtte velge bort siste del av av Farmen. Og hva skjedde med kalven?

Frode virker som en alright kar å ha der i begynnelsen; letter på stemningen og prater når de andre ikke tør. Men litt slitsom å ha der i lengden.

Ellers synes jeg deltakerne er litt mer anonyme enn de var i fjor, syns vi bare har fått se Frode, Hans Olav og Anne Beate. Morten stikker seg frem som en veldig positiv person!

Skrevet

Frode er så oppmerksomhetsyk. Han får ikke all den oppmerksomheten han planla og trodde han skulle få. Og lar det gå utover andre. Slitsom type.

Er vel ganske greit med en slik fyr for å skape litt dynamikk. Han tar plass, og liker oppmerksomhet, men han er da ikke direkte motbydelig i sin oppførsel. Disse slengbemerkningene som kom før de kjente hverandre er da helt tøvete å lage noe nummer ut av. Frode gjorde faktisk et ærlig forsøk der han tok til seg kritikk. Hans Olav svarte med å bli enda surere på han. Stort sett bodd alene de siste 20 årene, var det ikke så? Tror han bærer preg av isolasjon og for mye tid til å tenke.

• Liker 4
Skrevet

Helt enig! :P Bimbo på farmen.

Ikke helt heldig med plastiske operasjoner hun 50-åringen. Hjelpe meg....

Lepper som store bananer :skratte:

Anonymous poster hash: 431e4...3e5

Anonymous poster hash: dfbba...a95

Skrevet

Ikke helt heldig med plastiske operasjoner hun 50-åringen. Hjelpe meg....

Lepper som store bananer :skratte:

Anonymous poster hash: 431e4...3e5

Helt enig! <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/tongue1.gif' alt=':P'> Bimbo på farmen.

Anonymous poster hash: dfbba...a95

Skrevet

Gammalbimbo da. :P Hun så sikkert opp til Linda Johansen for 25 år siden. :P

Anonymous poster hash: 9e7c4...a17

Skrevet

Fy fade jeg takler ikke Frode! Da han klapset Hans Olav på rompa og ga ham en beskjed! Så lite respekt for en annen mann som er eldre enn ham selv. Æsj!

Jarle var søt som bryr seg så mye om hvordan andre har det. :)Anonymous poster hash: cbd4e...dfa

Når klapset han Hans Olav på rumpa? La ikke merke til det jeg. Skulle tro Frode var 14 og ikke over 40! For en motbydelig type. Men han skaper underholdning, det skal han ha.

Hun Anne Beate virker litt bitchy. Hun har mye kunnskap, men er ikke interessert i å lære bort noe.

• Liker 1
Skrevet

Frode er sjef og Hans Olav/Jarle er grinunger. Sladring/syting som om det var snakk om små jentunger.

• Liker 1
Skrevet

Når klapset han Hans Olav på rumpa? La ikke merke til det jeg. Skulle tro Frode var 14 og ikke over 40! For en motbydelig type. Men han skaper underholdning, det skal han ha.

Hun Anne Beate virker litt bitchy. Hun har mye kunnskap, men er ikke interessert i å lære bort noe.

Like før de skulle snakke sammen. Hans Olav sto ved plankene og jobbet med Jarle, så klapset Frode ham på baken og sa noe om hvordan han mente at Hans Olav burde gjøre jobben.

Anonymous poster hash: cbd4e...dfa

Skrevet (endret)

Jeg går også i surr med noen av folkene.. Jarle/Lasse og Mari/Maren.. Hvem var de som hadde en greie for hverandre? Håper på litt koselig kjærestestemning jeg da, haha :) Tror jeg er veldig merkelig, for i motsetning til alle andre liker jeg best å se på når ting går bra og stemningen er god, fremfor krangling og unødvendige konflikter.. Men det har nok også noe med at jeg enda ikke har noen jeg misliker sterkt eller irriterer meg nevneverdig over.. Synes Hans-Olav var litt sutrete under praten med Frode da, med tanke på at det virket som om Frode oppriktig prøvde å ta til seg kritikken og beklage..

Edit: nei nå surrer jeg enda mer skjønner jeg.. Mari/Maren var brunettene det, ja. Husker ikke navnet på noen av blondinene jeg tydeligvis :P

Endret av Freaky Fly
Skrevet

Syns Farmen er så koselig, men trist når dyrene blir syke. Først var det kua og nå er det jaggu meg kalven også. Stakkars liten. :(

Gleder meg til litt intriger og krangling jeg også, blir kjedelig med bare rosenrødt vennskap.

Ja,det var kjempetrist :( og jeg synes det var unødvendig brutalt å avlive kalven mens kua stod like i nærheten og kunne se det. Stakkars mor :(

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...