Gå til innhold

Farmen 2013

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvilke dager skal programmet gå?

Anonymous poster hash: 48688...c8b

Mandag, tirsdag og søndag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jarle er litt eye-candy! Samme med han politistudenten.

Anonymous poster hash: 68ded...634

• Liker 3
Skrevet

Følger med kun på grunn av spillet til Frode i år, artig å se han på tv på den måten her. ;)

Anonymous poster hash: c1efc...794
Skrevet (endret)

.

Endret av Samaysa
  • Liker 9
Skrevet

Gaute-innslagene= :sove:

Synes det er kjempeinteressant jeg! Gøy å lære om hvordan ting var i gamledager :)

• Liker 3
Skrevet

Gaute-innslagene= :sove:

Det er jo det eneste interessante!

Anonymous poster hash: cbd4e...dfa

• Liker 2
Skrevet

Likte ikke storbonden jeg heller.. Synes han virket som en sleiping. Likte hun litt eldre dama som var med. Hadde peiling på dyr og gårdsdrift! :)

Bar overkropp og lue.... :murvegg:

• Liker 2
Skrevet

Bar overkropp og lue.... :murvegg:

Jah, sååå varmt at han må vrenge skjorta for å vise seg frem. Men må "beholde" stilen og bruke lue.. :murvegg:

Skrevet

Bumper denne. Vil ha mer farmen diskusjon selv om jeg ikke har så mye å bidra med selv hehe. :P Er noen kjekke mannfolk med i år da! Og hun aksjemegleren har vært uheldig med operasjonene sine, hjelp. Ser nesten skummel ut. Burde bli sånn blogger-mamma! :P

Anonymous poster hash: 9e7c4...a17
Skrevet (endret)

.

Endret av Samaysa
Gjest crazycatlady
Skrevet

Enig, hun gårdskjerringa virker koselig.

Skrevet

Han nordlendingen synes jeg virker klysete og høy på seg selv. Blæ! Ellers ser det ut til å være en bra gjeng.

Anonymous poster hash: 4f6c3...856
  • Liker 1
Skrevet

Imorgen blir det heldigvis litt krangling og bråk mellom Frode kommode med gulrot i hodet og Hans Olav. Gleder meg! De er for gode venner de som er der inne, jeg vil ha bråk! Det som gir god tv-underholdning. Husker da Helgi klikka, det var ubetalelig!

Skrevet

Liker ikke bråk jeg. Synes det er greit i år når de er litt fredelige.

• Liker 1
Skrevet

Kjedelig du er a. Jo mer bråk, jo bedre!

• Liker 1
Skrevet

Synes et par av guttene er prikk like, Lasse og Jarle tror jeg det er. Det var først i dag jeg faktisk la merke til at det fantes en Jarle der, var sikker på at de var samme person..

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

Følger med kun på grunn av spillet til Frode i år, artig å se han på tv på den måten her. ;)

Anonymous poster hash: c1efc...794

Kjenner du ham personlig? Da er det vel ekstra morsomt.

Gjest Eurodice
Skrevet

Imorgen blir det heldigvis litt krangling og bråk mellom Frode kommode med gulrot i hodet og Hans Olav. Gleder meg! De er for gode venner de som er der inne, jeg vil ha bråk! Det som gir god tv-underholdning. Husker da Helgi klikka, det var ubetalelig!

Det var han fra Island? Han hadde et vulkansk temperament, kunne skremme fanden på flatmark :ler:

• Liker 1
Skrevet

Ser på søndagene etter nyhetene, da får jeg med meg det viktigste hvem som er storbonde, hvem som er førstekjempe og valg av andrekjempe og hvem som må ut. Alt det andre er uinteressant.

Skrevet

Det var han fra Island? Han hadde et vulkansk temperament, kunne skremme fanden på flatmark :ler:

Jepp, var han fra Island.Vulkansk temperament ja, håhå, det er mildt sagt! Var så moro da han klikka! Jeg lo så jeg nesten trillet ut av sofaen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...