Gå til innhold

Farmen 2013

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dette må jo være den første episoden der Jarle i det heletatt har fått litt kameratid ;)

Skulle ikke forundre meg om han går langt. De som det er mest fokus på i begynnelsen, bruker som regel ikke å vinne.

Anonymous poster hash: d7001...96b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som vet navnet på frisyren til det ene kvinnelige gjestebudet? Det var en flat frisyre i bakhodet.

Anonymous poster hash: cbd4e...dfa

Skrevet

Dette må jo være den første episoden der Jarle i det heletatt har fått litt kameratid ;)

Skulle ikke forundre meg om han går langt. De som det er mest fokus på i begynnelsen, bruker som regel ikke å vinne.

Og du nevner tidligere vinnere som har vært anonyme i begynnelsen i fleng... Unntaket er Gaute faktisk.

Anonymous poster hash: 971b5...528

Skrevet

Jeg så på farmen i dag for første gang. Hvorfor har ingen fortalt meg at det er kjekke gutter der?? :D

Anonymous poster hash: 0495c...d04

Gjest crazycatlady
Skrevet

Jarle og Lasse er virkelig eyecandy! Litt for unge for meg da, men likevel. :rodmer: Frode er også egentlig ganske kjekk. :)

• Liker 1
Skrevet

Er det bare jeg som synes det har blitt dørgende kjedelig? De gangene det skjer noe i episodene er når førstekjempe blir valgt, og tvekampen. Ellers så går de bare rundt på den gården, og gjør ukesoppdrag. Vil ha litt intriger! :biggrin:

• Liker 1
Skrevet

Jarle og Lasse er virkelig eyecandy! Litt for unge for meg da, men likevel. :rodmer: Frode er også egentlig ganske kjekk. :)

Ikke akkurat vonde å se på, nei. :)

Anne Beate er favoritten min nå og jeg håper hun vinner.

Morten synes jeg blir for mye av det gode med den slue taktikken sin.

Et høydepunkt i går var da Lasse (?) dykket etter skatten i det kalde vannet og sa noe sånt som;

" Jævlig kaldt! Eg trudde eg skulle mista fanten og måtte lura den ut med pinsett og ost ". :fnise:

Skrevet

Jeg så på farmen i dag for første gang. Hvorfor har ingen fortalt meg at det er kjekke gutter der?? :D

Anonymous poster hash: 0495c...d04

for jeg ville ha de for meg selv :sikle:

Gjest crazycatlady
Skrevet

Ikke akkurat vonde å se på, nei. :)

Anne Beate er favoritten min nå og jeg håper hun vinner.

Morten synes jeg blir for mye av det gode med den slue taktikken sin.

Et høydepunkt i går var da Lasse (?) dykket etter skatten i det kalde vannet og sa noe sånt som;

" Jævlig kaldt! Eg trudde eg skulle mista fanten og måtte lura den ut med pinsett og ost ". :fnise:

Hehehe, ja da lo jeg så jeg holdt på å trille ut av stolen! Genialt sagt! :)

Anne Beate hadde fortjent å vinne, ja. Likandes dame det der, ikke minst jobber hun veldig bra uten å bruke slu taktikk. Hun er rettferdigheten selv og ingen bryr seg så mye om dyrene som henne.

Morten er litt mye, ja. Jeg liker han godt, men han tar veldig stor plass liksom. Daria håper jeg ryker snart, hun virker så utrolig falsk.

• Liker 2
Skrevet

Ja, synd. Han skulle fått mye mer. :rodmer:

Anonymous poster hash: f6eb9...65c

• Liker 1
Skrevet

Og der ble Anne Beate førstekjempe.

Skrevet

Hvem er storbonde? Og førstekjempe? :)

Lasse er storbonde og valgte Anne Beate til førstekjempe.

Skrevet

Så var Anne Beate ute av Farmen. :(

Gjest crazycatlady
Skrevet

Veldig synd. Hadde håpet hun skulle vinne.

• Liker 3
Gjest Seajewel
Skrevet

Trodde Anne Beate skulle vinne.

Noe annet: hvorfor banner Daria så mye hver gang de får mat? Da begrenser vokabularet sitt til Herregud, faen og helvete... tenker de ikke at dette er TV, og kan hun ingen andre ord, som "åh fantastisk" eller "så herlig", det måtte da passe bedre til mat enn banneord man som regel sier når man er sinna. Just a thought...

• Liker 1
Skrevet

Hvordan i alle dager er det mulig å godkjenne det ukesoppdraget?!?! De filmet jo vekten med lintråden og det var ikke 150 g!

Skrevet

Hvordan i alle dager er det mulig å godkjenne det ukesoppdraget?!?! De filmet jo vekten med lintråden og det var ikke 150 g!

Hvor mye var det, da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...