Gå til innhold

Farmen 2013

Gjest Caroline55

Anbefalte innlegg

Gjest Caroline55

Hei,

Er det noen her som skal se Farmen i kveld? :)

Tror dere det blir noe nytt i år, eller samme opplegget som alltid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun voksne litt mørke dama er så mystisk!

Anonymous poster hash: 4cd4c...d3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så veldig sjelden på tv før, men det har blitt mer av det nå, så skal prøve å følge med jeg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk ranværing han storbonden. Virker temmelig slesk.

Anonymous poster hash: d7001...96b
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper vi slipper dette skuespillet med slemme menn som skal ta fra deltakerne gården! Føler at de har kjørt det opplegget veldig mange sesonger nå.

Anonymous poster hash: 63f19...632

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dørgende kjedelig. beklager. skal ikke se på.

Anonymous poster hash: c294e...e5e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Følger med. :) Farmen er den eneste realityserien jeg har giddet å se på.

Endret av RusaPåBrus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med anonym at det skuespillet med trusler mot gården osv er skikkelig kleint..det gjør det ihvertfall ikke noe mer spennende.

Ingen overraskelse over at han fyren ville være storbonde..men vi får se hvor lenge han blir. De første storbondene varer sjeldent lenge i konkurransen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte ikke storbonden jeg heller.. Synes han virket som en sleiping. Likte hun litt eldre dama som var med. Hadde peiling på dyr og gårdsdrift! :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke helt heldig med plastiske operasjoner hun 50-åringen. Hjelpe meg....

Lepper som store bananer :skratte:

Anonymous poster hash: 431e4...3e5
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte hun som kunne en del om dyr og gårdsdrift. Hun tror jeg vil kunne komme til å nå langt, hun virket veldig sympatisk og kunne i tillegg mye.

Det forundrer meg litt at hun som er vegetarianer har meldt seg på, hun må da forstå at det kommer til å bli slaktet dyr..? Det er jo helt greit at hun ikke vil spise selv, men det virker litt vel ambisiøst at hun skal få andre til å mene det samme.

Anonymous poster hash: 48688...c8b
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt heldig med plastiske operasjoner hun 50-åringen. Hjelpe meg....

Lepper som store bananer :skratte:

Ja, dessuten var de veldig skeive.. Hun var så rar når hun snakket. Underleppa var helt i ro, bare overleppa bevegde seg. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte å gi Farmen en sjanse igjen, etter noen sesonger hvor jeg ikke har giddet å se.. Men nei, kommer ikke til å følge med i år heller.

Før var det alltid med noen som tiltalte meg på et eller annet vis. Nå synes jeg det er for lite av de menneskene i de fleste realityserier. Og for mye veldig unge folk, for mye dårlig oppførsel, for mye sammensetting av folk for å skape drama, krangel og "underholdning".

Anonymous poster hash: 8fc65...ed0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte å gi Farmen en sjanse igjen, etter noen sesonger hvor jeg ikke har giddet å se.. Men nei, kommer ikke til å følge med i år heller.

Før var det alltid med noen som tiltalte meg på et eller annet vis. Nå synes jeg det er for lite av de menneskene i de fleste realityserier. Og for mye veldig unge folk, for mye dårlig oppførsel, for mye sammensetting av folk for å skape drama, krangel og "underholdning".

Anonymous poster hash: 8fc65...ed0

Problemet med Farmen er at det for lite nytt. Ja, man skal jo sjelden endre på en suksess, men de kunne i det minste endret litt på tvekamp-grenene for å gi det en litt mer interessant dimensjon. Begynner jo å bli litt lei øksekasting, saging og melkespannholding..... Hva med f.eks. kumelking, produksjon av smør, tvekamper som tar litt lengre tid. Det hadde vært mye morsommere.

Dessuten er det Farmen en eneste kopi av året i forveien. Liten tvil om at deltakerne har sett Farmen selv og kopierer tidligere deltakere.

Nei, legg Farmen til et øde fiskevær i Nord-Norge og la dem prøve seg på fiskeryrket slik det var for 100 år siden, uten strøm, og midt i mørketida....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gleda meg til Farmen siden forrige sesong var ferdig jeg! Likte hun som kunne så mye om gårdsdrift godt. Hun virket fornuftig, og litt sånn "mamma" for både dyr og deltagere! Gleder meg til dagens episode :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...