Gå til innhold

Alternativ til Kazaa (som IKKE føkker opp pc'en)


Leni

Anbefalte innlegg

Har prøvd

Morpheus, Napster og nå Kazaa.

Alle føkker opp pc'en.

Gjør alle disse mp-3 nedlastningsprogrammene dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

det samme skjer med meg... men kazaa er det verste jeg har prøvd hittil... du kan jo prøve winmx, det er ihvertfall et program som ikke får pecen til å slå seg av med en gang du åpner programmet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd Kazaa en stund ja....

Prøver winmx nå, håper det fungerer bedre,ellers gir jeg opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

On 2002-06-11 18:59, Leni wrote:

Har prøvd Kazaa en stund ja....

Prøver winmx nå, håper det fungerer bedre,ellers gir jeg opp

Ikke den vanlige Kazaa, men Kazaa Lite. To vidt forskjellige programmer.

Google på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SebDude

Dersom Kazaa "fucker opp" pcen din, + morpheus og dem andre programmene dine da er det sannsynligvis noe galt med din PC, jeg anbefaler en formattering av harddisken og nyinstallasjon av windows.

Dette anbefales hvertfall en gang i året.

Mvh SebDude :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har brukt kazaa i en veldig lang tid jeg... aldri hatt noe som helst problem... eneste problemet med kazaa er at det fins mest musikk med 128 kbps... og ikke høyere... men, jeg syns det er det beste på markedet.. flest brukere, og flest treff... audiogalaxy er også vel bra, men ikke for folk med dialup.. det lagger pc'n no skikkelig...

bruk kazaa du... :) innstaller et anti-virusprogram og ikke la andre få tak i dine filer... så er du nok trygg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med Kazaa er vel helst diverse spyware og noko anna som blir installert i same slengen. Løysinga på det er å installere Kazaa Lite i staden - http://www.kazaalite.com

Det er Kazaa utan ekstra tull.

Oppdatert virussjekkar er fornuftig å ha uansett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Crazee, har du et råd til en kazaalite bruker som ikke får logget på? Hva i all verden gjør jeg feil, når det ser ut til at programmet står på stedet hvil, "connecting"? :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Kazaa, morpheus og gorkster er samme type program, de kjører på samme type nettverk og bruker de samme brukerne, eneste forskjellen er utsende og navnet....

det er en del viruser ved alle sånne typer programmer, så det er best å installere anti-virus program.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...